Ik vind twee dagen voor een Eurovisie ALLES leukquote:
Van mij achteraf gezien ook wel. Maar dat is dan vooral omdat Esther Hart in een SM-pak op het podium kwam en het erop leek dat ze van tevoren een XTC-pilletje ophad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
"I'll be your voice" van Gordon had destijds van mij dan wel weer naar het Eurovisie gemogen
Waarom heeft de tros niet voor la the voices gekozen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Bij Gordon ook?![]()
Depressief van Songfestivallied Anouk .
[ afbeelding ]
'Ik word hier zó depressief van,' zegt Gordon over Anouks nummer Birds in Veronica Magazine.
'Het is geen goed liedje en het spijt me zeer, maar we gaan dit jaar wéér niet naar de finale.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ivallied-Anouk.dhtml
Zwitserland wilde ze ook al niet. Hoe kan het toch dat niemand dat overweldigende talent ziet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Waarom heeft de tros niet voor la the voices gekozen.
Dan zat Nederland sowieso in de finale.
Weinig landen willen het songfestival winnen, daarom heeft niemand interesse.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:32 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Zwitserland wilde ze ook al niet. Hoe kan het toch dat niemand dat overweldigende talent ziet?![]()
Dan hadden we nu toch een probleem gehadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:30 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Waarom heeft de tros niet voor la the voices gekozen.
Dan zat Nederland sowieso in de finale.
Ja, al die mensen die na het songfestival gingen zeuren.quote:
Er is geen LA the Voices meerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:38 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ja, al die mensen die na het songfestival gingen zeuren.
"We hebben het al zo slecht en nu gaat Nederland het songfestival organiseren, bedankt la the voices."
Gordon zoekt weer eens ruziequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bij Gordon ook?![]()
Depressief van Songfestivallied Anouk .
[ afbeelding ]
'Ik word hier zó depressief van,' zegt Gordon over Anouks nummer Birds in Veronica Magazine.
'Het is geen goed liedje en het spijt me zeer, maar we gaan dit jaar wéér niet naar de finale.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ivallied-Anouk.dhtml
Jammer, ik had ze graag zien optreden op het songfestival.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is geen LA the Voices meer
Die hebben geen tijd, die hebben het te druk met ruziën en elkaar aanklagen.
Ben Cramer en Gordon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef Fascination het volgende:
Hoop echt zo dat Anouk doorgaat en dat daarna die zuurpruimen die daar niet in geloofden worden geinterviewd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gordon heeft net zoveel verstand van songfestival nummers als Cornald Maas, en die zit er ook al bijna 10 jaar naastquote:
Alsof we het lachertje nog niet warenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje man![]()
Denkt Anouk met al haar zingervaring en zangprestaties nou echt dat ze een kans maakt met dit zeiknummer? Waarom moet ze nu uitgerekend op het Eurovisie songfestival voor Nederland door de ondergrens zakken?Ze (en dus heel Nederland) zal wederom een flater slaan en het lachertje worden van Europa
Omdat het Anouk is, dat weet jij zelf ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof we het lachertje nog niet waren
Dus wat hebben we te verliezen? Mocht het niks worden, dan op naar het tienjarig faaljubileum
Maar als we het lachertje zijn met dit nummer, waarom staat ze dan in de buitenlandse polls zo hoog? En waarom wijzen de buitenlandse Eurovisie 'experts' haar dan zelfs als winnaar aan? Nou?
Ze zet haar reputatie niet op het spel want het effect van het songfestival pakt nooit negatief uit, dat is bewezen aan de hand van boekingen die artiesten kregen na afloop van het festival. Veel mensen denken dit nog maar het is niet waar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat het Anouk is, dat weet jij zelf ook.
En inderdaad, Nederland heeft weinig te verliezen, Anouk zet haar reputatie op het spel, maar goed ze weet waar ze aan begonnen is. Dan had ze maar niet met zo een dramatisch zelf nummer moeten komen.
In veel van die landen die gestemd hebben op die polls is ze totaal onbekend...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat het Anouk is, dat weet jij zelf ook.
Ze zet er absoluut haar reputatie niet mee op het spel. Integendeel. Als ze zo goed live zingt straks als tijdens de repetitie gisteren dan krijgt ze er fans bij in Europa, of ze nou doorgaat of niet. Echtquote:En inderdaad, Nederland heeft weinig te verliezen, Anouk zet haar reputatie op het spel, maar goed ze weet waar ze aan begonnen is. Dan had ze maar niet met zo een dramatisch zelf nummer moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |