Ik denk dat ze het stiekem daar veel toffer vindt dan ze van te voren had gedachtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef Cee het volgende:
Volgens mij lacht ze zich iedere avond voor het slapen gaan slap om het hele circus maar gaat ze er tegelijkertijd echt helemaal in op.
Had ze ook niet bij het doorgeven van de punten een soort van antenne-oorbellen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit nu naar een hot pink avondjurk met armkappen te kijken op Canvas
Geen idee, maar nu heeft ze met paarlen bezette vliegende schotels in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Had ze ook niet bij het doorgeven van de punten een soort van antenne-oorbellen?
Ik vind het wel iets hebben altijd, dat wij het kneusje van de groep zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
Alsof we het lachertje nog niet waren
Dus wat hebben we te verliezen? Mocht het niks worden, dan op naar het tienjarig faaljubileum
Is natuurlijk zwats want NL is nog steeds een vd weinigen met zoveel overwinningen, ook al haal je al aantal keer de finale niet (kan ook variantie zijn Sieneke 11de scheelde niets bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben altijd, dat wij het kneusje van de groep zijn.. Het is toch ook hilarisch dat we de finale niet eens kunnen halen.
. (Al heb ik nu wel het vemoeden dat dat makkelijk gaat lukken).
Ik had het ook vooral over de laatste jaren, sinds er halve finales zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:27 schreef MolFan het volgende:
Is natuurlijk zwats want NL is nog steeds een vd weinigen met zoveel overwinningen, ook al haal je al aantal keer de finale niet (kan ook variantie zijn Sieneke 11de scheelde niets bijvoorbeeld).
Als er 1 is die klappen kan opvangen is hij het wel. Het is echt een prima pik alleen wel recht door zee. Kijk als jij chronische reuma hebt, suikerziekte en die ene huidziekte die Michael Jackson ook had en nog eens een zwakke rug hebt en gewoon blijft optreden verdien je mijn respect. Hoor je hem ooit zeiken daarover?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef Steve het volgende:
En Gordon.. Ik vind dat zo'n nare man. Iemand die graag zeikt over alles, maar zelf geen klappen kan opvangen en zichzelf fantastisch vindt.
Manlief zapte er net langs, ik kreeg spontaan een hoestbui!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit nu naar een hot pink avondjurk met armkappen te kijken op Canvas
Nee daarover niet, maar verder zeikt ie geloof ik echt overal overquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als er 1 is die klappen kan opvangen is hij het wel. Het is echt een prima pik alleen wel recht door zee. Kijk als jij chronische reuma hebt, suikerziekte en die ene huidziekte die Michael Jackson ook had en nog eens een zwakke rug hebt en gewoon blijft optreden verdien je mijn respect. Hoor je hem ooit zeiken daarover?
Ja denk soort onbegrip ofzo want volgens mij is het een ontzettende lieve kerel verder maar af en toe wat kinds ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daarover niet, maar verder zeikt ie geloof ik echt overal over
Die man heeft echt behoefte aan ruzie met *iemand* in zijn leven heb ik soms het idee. Dat ie zich zonder ruzie verveelt. Of het nou met Joling is of met LA the Voices of met weer een ander
Dat denk ik stiekem ook wel jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja denk soort onbegrip ofzo want volgens mij is het een ontzettende lieve kerel verder maar af en toe wat kinds ofzo.
Ja wij begrijpen elkaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik stiekem ook wel ja
Dat ie ergens een ontzettend minderwaardigheidscomplex heeft misschien en daarom zo om zich heen snauwt.
En om dat te vieren kom je dinsdag in Rotterdam met 40 mede-FOK!kers de halve finale op groot scherm kijken in de kroeg?quote:
Aanstaande dinsdag? Ik zit midden in een verhuizingquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En om dat te vieren kom je dinsdag in Rotterdam met 40 mede-FOK!kers de halve finale op groot scherm kijken in de kroeg?
Het is al maanden bekendquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Aanstaande dinsdag? Ik zit midden in een verhuizingHad ik dat maar eerder geweten lol
Nooit opgevallenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is al maanden bekend
ESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #21 Misschien kan ik ook meedoen!
Maar onthoud het voor een volgende keer, we hebben vaker ESF meets, altijd supergezellig
Dat gaat alle jaren goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Wie gaat hier dinsdag de mod uithangen dan als jullie weg zijn?
Oehhh das wel interessant!quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:12 schreef Greys het volgende:
Of oranje of roodwitblauw of een Anouk outfit ofzo.
Vorige keer met Joan waren we als indiaan
Daarom zijn die ESF meets denk ik ook zo populair, omdat het gewoon gezellig en kneuterig en leuk is en heel stiekem vinden users dat soms best leukquote:
en nu maar hopen dat we genoeg stemmen krijgen. Dat ding moeten we verdorie eens winnen!quote:
ik heb elk jaar wel van dat soort argumenten gehoord. Ik doe er niet meer aan mee. Ik wil nu gewoon eens door. Ben al lang blij dat we van die psychisch gestoorde shit zoals Sieneke van af zijn. Met Anouk kunnen we nu eindelijk eens volwassen meedoen en ook echt kans hebben dat we door gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:49 schreef MolFan het volgende:
Je hebt als Nederland dit jaar wel het geluk dat er geen nummer echt favoriet is zoals we de laatste jaren wel zagen met Fairytale en Sattelite.
Sieneke was anders wel de beste van de laatste jaren hequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:51 schreef NY_aannemer het volgende:
[..]
ik heb elk jaar wel van dat soort argumenten gehoord. Ik doe er niet meer aan mee. Ik wil nu gewoon eens door. Ben al lang blij dat we van die psychisch gestoorde shit zoals Sieneke van af zijn. Met Anouk kunnen we nu eindelijk eens volwassen meedoen en ook echt kans hebben dat we door gaan
Sieneke werd 14e met 29 punten. Qua plaats kwam Hind met een 13e plek het verst sinds er 2 halve finales zijn en qua punten Joan vorig jaar met 35 puntenquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Sieneke was anders wel de beste van de laatste jaren heDie werd 11de op 1 punt! 1 puntje meer en ze had de finale gewoon gehaald. Dit jaar zijn er geen favorieten nee andere jaren wel.
OK, ik geef het toe, ik ben een sucker.... ik kreeg traantjes van Anouk...quote:
Viel mij ook al op ja...quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:36 schreef yorrick69 het volgende:
Schattig. Anouk begrijpt zijn eerste vraag verkeerd.
Denemarken wel een beetjequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:49 schreef MolFan het volgende:
Je hebt als Nederland dit jaar wel het geluk dat er geen nummer echt favoriet is zoals we de laatste jaren wel zagen met Fairytale en Sattelite.
Nou daar heb ik hem toch ook wel eens over gehoord, maar dat mag. Verder is het gewoon een prototype relnicht, roept dingen zonder na te denken, vindt zichzelf geweldig en alles wat hij aanpakt veranderd vaak in een ruzie (Toppers, LA The Voices, Over de Vloer). Dan ligt het echt niet altijd alleen maar aan de anderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als er 1 is die klappen kan opvangen is hij het wel. Het is echt een prima pik alleen wel recht door zee. Kijk als jij chronische reuma hebt, suikerziekte en die ene huidziekte die Michael Jackson ook had en nog eens een zwakke rug hebt en gewoon blijft optreden verdien je mijn respect. Hoor je hem ooit zeiken daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |