SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
dat is lastig vol te houden als je een dieet volgt van 650 calorieën per dag. Zo'n dieet werkt misschien om af te vallen, niet om het eraf te houden.quote:Op zondag 28 april 2013 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat er geen artsen zijn die voeding tot hun interessegebied hebben en er veel verstand van hebben. Maar dan nog moeten ze op de hoogte zijn van de enorme beperkingen in de kennis over voeding zoals we die nu hebben. Of zoals een nutritionist in het boek wat ik aan het lezen ben zei: het is alsof de chirurgie nog in 1650 zit qua kennis en kunde, maar dan laat je je toch ook niet vrijwillig als experimentje opereren?
En èlk dieet bedoelt om af te vallen werkt! Als je het maar volhoudt. En daarna niet weer vervalt in al je oude patronen. Dus kies vooral een dieet/voedingspatroon wat bij je past.
Dr Frank is begonnen met z'n afvaladvies om megadikke suikerpatienten te behandelen. En voor die groep is zijn aanpak niet eens zo verkeerd. Voor de meeste anderen is het geen goede aanpak. Verder is Dr Frank nou net zo'n arts die (let wel: nadat) hij voedingsadviezen is gaan geven) zich ietwat is gaan verdiepen in voedingsleer. Het is bijna komisch om zijn beginstapjes op dat gebied te lezen.quote:Op zondag 28 april 2013 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat er geen artsen zijn die voeding tot hun interessegebied hebben en er veel verstand van hebben. Maar dan nog moeten ze op de hoogte zijn van de enorme beperkingen in de kennis over voeding zoals we die nu hebben. Of zoals een nutritionist in het boek wat ik aan het lezen ben zei: het is alsof de chirurgie nog in 1650 zit qua kennis en kunde, maar dan laat je je toch ook niet vrijwillig als experimentje opereren?
En èlk dieet bedoelt om af te vallen werkt! Als je het maar volhoudt. En daarna niet weer vervalt in al je oude patronen. Dus kies vooral een dieet/voedingspatroon wat bij je past.
+1 herkenning.quote:Op zondag 28 april 2013 10:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van m'n weegschaal. Ik kan er 10 keer op staan en 10 verschillende metingen krijgen, die meer dan een kilo schelen. Daarnaast zegt hij niet wat ik wil horen, maar dat terzijde.
Er is inderdaad een wereld van verschil tussen het eerste en het tweede boek van hem. Ik heb me er niet heel goed in verdiept maar ik zag wel dat mijn moeder met haar hartritmestoornis bijna dagelijks aan de plakken ontbijtspek enzo moest. Klinkt verstandig.quote:Op zondag 28 april 2013 10:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dr Frank is begonnen met z'n afvaladvies om megadikke suikerpatienten te behandelen. En voor die groep is zijn aanpak niet eens zo verkeerd. Voor de meeste anderen is het geen goede aanpak. Verder is Dr Frank nou net zo'n arts die (let wel: nadat) hij voedingsadviezen is gaan geven) zich ietwat is gaan verdiepen in voedingsleer. Het is bijna komisch om zijn beginstapjes op dat gebied te lezen.
Leef je nog?quote:Op zondag 28 april 2013 10:59 schreef Qwea het volgende:
De tering, ontbijt gegeten en ik ben me toch een partij licht in mijn hoofd
quote:Op zondag 28 april 2013 12:17 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
OF je stopt je paspoort ( die je nodig hebt om te vliegen) in de auto van je man, en laat je man naar duitsland gaan![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig vanavond nog een vlucht![]()
Maar wel vet lekkerquote:
En ook geen lunch. Nutellaquote:
juh.. ik zou eigenlijk al weg zijn.. dus een beetje improviseren!quote:
Nou vooruitquote:Op zondag 28 april 2013 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh.. ik zou eigenlijk al weg zijn.. dus een beetje improviseren!
Lig op de bank, tis na wat ranja nog steeds niet wegquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is echt mijn dag hoor!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Alleen de oefeningenquote:Op zondag 28 april 2013 11:53 schreef klumsy het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken of ik dat Jilliam kan gaan doen!
Doen jullie alleen de oefeningen, of ook het eetschema erbij?
Is toch weer 40 minuten lopenquote:Op zondag 28 april 2013 13:53 schreef klumsy het volgende:
Kijken hoe andere aan het sporten zijn telt zeker niet
Maar ben wel 20 minuten wezen lopen naar de tennisbanen, nu even genieten van het zonnetje en dan straks weer 20 minuten terug lopen
Straks een rondje fietsen, boodschappen doen en wellicht wat brood bakken. En dan het balkon op met een boekquote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Qwea het volgende:
Hier ook geen S, flikker mezelf zo op het terras met wat vrienden.
Het is echt voor het eerst dat ik een klein prikje spijt voelde dat wij zo klein en simpel getrouwd zijn. Aan de andere kant had ik het nooit zo leuk en helemaal af kunnen verzinnen.quote:
Ik ben nu ook weer 15 dagen alcohol vrij..quote:Op zondag 28 april 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gewoon al veertien dagen alcoholvrij. It sounds like an eenie weenie step, but it's a giant leap for SQ
nee joh, ik krijg vast nog een vrijgezellen en vrijdag trouwt mijn fokvriendinnetje Lindytje en daar vat ik ook gewoon een pilske. Maar, verder ook niet. Sowieso is dat wel een keertje goed voor mequote:Op zondag 28 april 2013 16:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook weer 15 dagen alcohol vrij..
En de week erna heb ik reddings rigade training.. Dan is alcohol ook niet zo handig..
Mag je 31 mei pas weer SQ?
Ik vind het knap, ik ga deze vakantie in ieder geval proberen niet elke dag te drinken.quote:Op zondag 28 april 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gewoon al veertien dagen alcoholvrij. It sounds like an eenie weenie step, but it's a giant leap for SQ
Straks sta je op je kop van je eerste glaasje bubbels op je eigen feestje!quote:Op zondag 28 april 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, ik krijg vast nog een vrijgezellen en vrijdag trouwt mijn fokvriendinnetje Lindytje en daar vat ik ook gewoon een pilske. Maar, verder ook niet. Sowieso is dat wel een keertje goed voor me
wanneer ga je? Ik ga op vakantie wel elke dag drinken trouwens. Ik ben dan immers toch al getrouwdquote:Op zondag 28 april 2013 16:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het knap, ik ga deze vakantie in ieder geval proberen niet elke dag te drinken.
Ik blijf thuis maar ben 2 weken vrij nuquote:Op zondag 28 april 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer ga je? Ik ga op vakantie wel elke dag drinken trouwens. Ik ben dan immers toch al getrouwd
ik ga me ook beschaafd houden hoor, anders heb ik fittie met mijn moederquote:Op zondag 28 april 2013 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Straks sta je op je kop van je eerste glaasje bubbels op je eigen feestje!![]()
Ik heb nu pas in de gaten dat het twee verschillende personen zijnquote:Op zondag 28 april 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar barretje, werkte jij nou op dat boorplatform of was dat barreltje? Jullie usernames lijken way too much op elkaar
ben je nog scholier?quote:Op zondag 28 april 2013 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik blijf thuis maar ben 2 weken vrij nu
ja dat geloof ikquote:Op zondag 28 april 2013 16:15 schreef klumsy het volgende:
Ik had vrijdag voor het eerst sinds een jaartje ofzo weer eens alcohol op
Nou dat ene wijntje voelde ik gelijk goed
Heb hem al een paar keer gehadquote:Op zondag 28 april 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
En van die veertien dagen heeft mijn wederhelfter zeven zitten bieren, mind you. Ik denk dat ik zeer binnenkort de 'zwanger?' vraag een keer ga krijgen van iemand
Ja, is ook. Je hebt daarna nog de rest van je leven om lam te worden. Die ene dag idd niet.quote:Op zondag 28 april 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga me ook beschaafd houden hoor, anders heb ik fittie met mijn moederis ook sund, kost geld zat zo'n dag, dan wil ik me later wel alles kunnen herinneren
![]()
Ah ok, dan zit ik daar goed tussen. Maar heb ook wel eens gehoord dat buikvet het gevaarlijkst is, dus dan zou een paar kilo eraf nog wel goed zijnquote:
buik moet lager dan 80 cm zijn in omtrek.quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dan zit ik daar goed tussen. Maar heb ook wel eens gehoord dat buikvet het gevaarlijkst is, dus dan zou een paar kilo eraf nog wel goed zijn
Goeie, dat ga ik morgen eens opmetenquote:Op zondag 28 april 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buik moet lager dan 80 cm zijn in omtrek.
Ik heb wel een redelijk goede motivatie op dit moment.quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef MaJo het volgende:
Goed bezig SarabiIk hou dat soort dingen nooit vol
Dat is wel een goeie motivatiequote:Op zondag 28 april 2013 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb wel een redelijk goede motivatie op dit moment.
Over een maand moet ik een groot podium op in mijn buikdanskostuum en ik weet als ik dit 30 dagen vol houd dat het echt heel veel cm scheelt (kilo's valt wel mee).
Barretje en Barreltje zijn dezelfde jaquote:Op zondag 28 april 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar barretje, werkte jij nou op dat boorplatform of was dat barreltje? Jullie usernames lijken way too much op elkaar
quote:
Ik zei ook niet dat elk dieet gezond en goed isquote:Op zondag 28 april 2013 10:23 schreef _Dido_ het volgende:
dat is lastig vol te houden als je een dieet volgt van 650 calorieën per dag. Zo'n dieet werkt misschien om af te vallen, niet om het eraf te houden.
quote:Op zondag 28 april 2013 10:18 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen eindelijk weer een bmi van onder de 30
En de foto's van het optreden van gisteren bekeken en dat zag er niet slecht uit Jillian heeft echt snel effect.
Je weegschaal is niet goed, clumsy. Bij mij kreeg ik dit soort rare schommelingen toen ik mijn weegschaal op zijn kant weg zette. Daarna was hij helemaal van slag. Nu ik de weegschaal vlak bewaar schommelt hij nooit meer. Nou ja, soms een onsje.quote:Op zondag 28 april 2013 10:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van m'n weegschaal. Ik kan er 10 keer op staan en 10 verschillende metingen krijgen, die meer dan een kilo schelen. Daarnaast zegt hij niet wat ik wil horen, maar dat terzijde.
Leuk, zelf bakkenquote:Op zondag 28 april 2013 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
Barretje en Barreltje zijn dezelfde ja![]()
En kijk eens
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt. Volkoren sodabrood
Ja hij is heerlijkquote:Op zondag 28 april 2013 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Dat ziet er heel massief uit! Is het lekker?
[..]Volgende week zaterdag moet het gaan gebeuren weer.
Ja dat vond ik ook wel lastigquote:Op zondag 28 april 2013 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was heel goed bezig met callanetics, maar in combi met het hardlopen werkte het niet, ik had geen energie meer over.
Jillian ziet er idd ook heel goed uit. Maar ik wacht toch even tot ik de 10 echt in de benen heb.
Ik ben wel alweer een paar weken aan het opletten maar pas 6 dagen Jillian inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd! En je bent net een paar dagen bezig of zo
Wow... Dat werkt dus als een trein.
[..]
Als hij meer dan een kilo schommelt in een paar seconden dan is dat niet normaal hoor. Het ligt er alleen aan hoeveel waarde je aan dat getal geeft. Ben je tevreden met 'een dalende lijn' of wil je het zo exact als mogelijk is weten?quote:Op zondag 28 april 2013 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, moet ik dan een nieuwe weegschaal kopen?
Ja, daar zit ik ook een beetje mee idd. Ik deed callanetics op de dagen dat ik niet liep, dus dat zou met Jillian dan ook moeten.quote:Op zondag 28 april 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij meer dan een kilo schommelt in een paar seconden dan is dat niet normaal hoor. Het ligt er alleen aan hoeveel waarde je aan dat getal geeft. Ben je tevreden met 'een dalende lijn' of wil je het zo exact als mogelijk is weten?
Ik heb tot nu toe Jillian gekeken op youtube en ik werd er al moe vanIk wil wel mee gaan doen, maar ik weet nu al dat ik daar niet elke dag de tijd (lees: zin in) voor zal vinden. En zeker niet omdat ik ook een paar keer per week naar de sportschool ga en af en toe een stukje hardloop.
Sta je daar te hupsen hehe. Ik heb wel eens even meegekeken toen een overbuurjongen met obesitas in zijn onderbroek voor de spiegel bezig wasquote:Op zondag 28 april 2013 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben wel van plan om met jillian te beginnen, maar wacht even tot ik woensdag m'n gordijnen op kan hangen. Om dit nou te doen terwijl de buren meekijken is ook weer zo wat.
zijn dat dezelfde? Ermahgerd why???quote:Op zondag 28 april 2013 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Barretje en Barreltje zijn dezelfde ja![]()
En kijk eens
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt. Volkoren sodabrood
Voor zover ik weet is Barretje het thuisaccount en Barreltje het werkaccount. Maar dat kan Bar je vast beter uitleggen, het is iig 1 persoonquote:Op zondag 28 april 2013 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn dat dezelfde? Ermahgerd why???
En ziet er goed uit!
Euh dan moet ik nog 8 cmquote:Op zondag 28 april 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buik moet lager dan 80 cm zijn in omtrek.
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 28 april 2013 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Eh, klumsy is niet per ongeluk ook clumsy clown huh?
Plus het weekend?quote:Op zondag 28 april 2013 19:07 schreef Sjeen het volgende:
Victoriabaarsonder begeleiding van een pinot grigio
Ik heb de regel voor mezelf dat ik drie weekdagen 'mag' drinken.
Whehe... Nee, drie van de zeven dagen.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Een kat voor je slaapkamerdeur horen kotsen.
Asperges heb ik onlangs leren eten, met zalm en eiersaladequote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Net asperges op, wat is dat toch lekker zo nu en dan
quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Owwwww, ik wil ook!quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
170 gram, 29 kcalquote:
En zoooooooo lekker!quote:
Niet???? Vet lekker. MikeyMo lust ze nietquote:
Het duurt maar 20 minuten.quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik raak ook geinspireerd om Jillian te gaan doen. Maar ik heb er echt geen tijd voor. Gelukkig sport ik veel tegenwoordig dus daar hoef ik het op zich niet perse voor te doen. Maar het lijkt me wel leuk!
ik heb geen gewichtjes, en ik las dat die nodig zijn. kan het ook zonder/quote:
Alleen de eerste 2 dagen.quote:Op maandag 29 april 2013 07:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En de dag erna gegarandeerd spierpijn
Wat ik op t ww forum las.....gewichtjes v.d. action of flesjes gevuld met water als alternatiefquote:Op maandag 29 april 2013 08:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik heb geen gewichtjes, en ik las dat die nodig zijn. kan het ook zonder/
Ik ben wel nieuwsgierig geworden, maar nu met de verhuizing is het niet helemaal slim, misschien. Ik zou ook niet weten waar ik het zou moeten doen, met al die dozen en zooi all over the placequote:Op maandag 29 april 2013 08:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 dagen.
@miss_sly hoeft niet perse maar je kan ook altijd nog waterflesjes ofzo gebruiken.
Oo, de Action, dat kost vast geen vermogen!quote:Op maandag 29 april 2013 08:15 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Wat ik op t ww forum las.....gewichtjes v.d. action of flesjes gevuld met water als alternatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin vond ik dat meer dan genoeg maar mijn armen zijn niet zo sterkquote:Op maandag 29 april 2013 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Een flesje water weegt toch maar 500 gram? Zet dat zoden aan de dijk?
waar haal je de rest dan vandaan? Moet je dan aan de download?quote:Op maandag 29 april 2013 08:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het begin vond ik dat meer dan genoeg maar mijn armen zijn niet zo sterk
@Dido op youtube is sowieso level 1 te vinden, de rest durf ik niet te zeggen.
Daarna begin je opnieuw of bijvoorbeeld aan haar Ripped workout.
of dvd kopenquote:Op maandag 29 april 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar haal je de rest dan vandaan? Moet je dan aan de download?
Volgens mij is de rest ook te vinden op YT maar iets lastiger.quote:Op maandag 29 april 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar haal je de rest dan vandaan? Moet je dan aan de download?
Ik weiger slecht te eten en bier te drinken. Ik zal misschien 2 biertjes doen, maar plan is gewoon cola light. En ik ga helemaaaaal geen patat eten. We gaan naar Alkmaar, zit een kei goeie lunchroom... dus ik zal wel broodje kalkoen filet eten tussen de middag en 's avonds zijn we rond 20u terug dus ik fix vanaaf alvast die koude pasta met zalm, flikker het in de koelkast, kan ik het mooi morgen avond eten.quote:Op maandag 29 april 2013 08:34 schreef MaJo het volgende:
Mooie foto sarabi! Je straalt inderdaad helemaal
Maak me wel wat zorgen over de komende twee dagen: wordt toch slechter eten en biertjes drinken. Gelukkig kan ik niet meer zo goed tegen alcohol dus dat scheelt
Resultaten krijg je sowieso maar hoe veel ligt aan jouw lichaam en inderdaad of je je eetpatroon aanpast.quote:Op maandag 29 april 2013 08:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
of dvd kopen
Ik ga het iig doen, nog even kijken wanneer ik begin. Ben benieuwd! Vraag me wel af of je de beloofde resultaten ook krijgt als je je eetpatroon niet aanpast. Ik bedoel: een mooi lijf ontstaat toch voor 80% in de keuken?
een licht lijf wel, voor een mooi lijf moeten je genen mee zitten en zul je toch moeten zwetenquote:Op maandag 29 april 2013 08:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
of dvd kopen
Ik ga het iig doen, nog even kijken wanneer ik begin. Ben benieuwd! Vraag me wel af of je de beloofde resultaten ook krijgt als je je eetpatroon niet aanpast. Ik bedoel: een mooi lijf ontstaat toch voor 80% in de keuken?
true that!quote:Op maandag 29 april 2013 08:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Resultaten krijg je sowieso maar hoe veel ligt aan jouw lichaam en inderdaad of je je eetpatroon aanpast.
Maar google maar eens op de resultaten van 30 day shred, dat is pas motivatie
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 29 april 2013 08:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weiger slecht te eten en bier te drinken. Ik zal misschien 2 biertjes doen, maar plan is gewoon cola light. En ik ga helemaaaaal geen patat eten. We gaan naar Alkmaar, zit een kei goeie lunchroom... dus ik zal wel broodje kalkoen filet eten tussen de middag en 's avonds zijn we rond 20u terug dus ik fix vanaaf alvast die koude pasta met zalm, flikker het in de koelkast, kan ik het mooi morgen avond eten.
Ik heb deze ronde helaas geen foto's gemaakt maar de vorige keer wel en je krijgt echt zulke resultatenquote:Op maandag 29 april 2013 08:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
true that!
Kan bijna niet geloven dat die foto's echt zijn. Ook beetje bang dat ik de oefeningen verkeerd uitvoer
ligoefeningen niet, rest wel. Ach ik ga het gewoon proberenquote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb deze ronde helaas geen foto's gemaakt maar de vorige keer wel en je krijgt echt zulke resultaten(als je het tenminste elke dag doet).
Kan je de oefeningen bij een spiegel uitvoeren? Dan kan je het beter in de gaten houden.
Deed ik vroeger idd wel, en voorheen wilde ik "ook niet moeilijk doen" maar fuck it hoor. Ik dit doe voor mezelfquote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk inIk ga ook niet helemaal "los" maar je eet toch sneller even een loempia met een biertje erbij in plaats van een zak wortels zeg maar
Wij gaan sowieso thuis ontbijten en avondeten dus dat scheelt ook al een boel ja
De ligoefeningen zijn ook wel simpelerquote:Op maandag 29 april 2013 08:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ligoefeningen niet, rest wel. Ach ik ga het gewoon proberenben benieuwd. En ook sceptisch
doe ik ookquote:Op maandag 29 april 2013 08:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De ligoefeningen zijn ook wel simpelerdus dat komt vast goed.
En niet proberen maar gewoon doen![]()
Ik ga vandaag voor dag #7
Bijna naar level 2.
owww maar 2 dagen. Dat overleef ik wel.quote:Op maandag 29 april 2013 08:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 dagen.
@miss_sly hoeft niet perse maar je kan ook altijd nog waterflesjes ofzo gebruiken.
Klopt, je doet het ook voor jezelfquote:Op maandag 29 april 2013 08:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deed ik vroeger idd wel, en voorheen wilde ik "ook niet moeilijk doen" maar fuck it hoor. Ik dit doe voor mezelfEn ik neem gewoon een bakkie komkommer mee
tja dat riep ik ook altijd, maar ik weet ook dat m'n buik flubberig blijft als ik het niet doe, ook al eet ik nog zo netjes.quote:Op maandag 29 april 2013 08:42 schreef Qwea het volgende:
Zit die vid te kijken, jillian zou echt niks voor mij zijn
Ja maar het is gewoon echt niks voor mij. Kan de helft van die oefeningen niet uitvoeren. Dus het is niks voor mij.quote:Op maandag 29 april 2013 09:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
tja dat riep ik ook altijd, maar ik weet ook dat m'n buik flubberig blijft als ik het niet doe, ook al eet ik nog zo netjes.
Ooh ik ook hoorquote:Op maandag 29 april 2013 09:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt, je doet het ook voor jezelfJe moet ook niet vanwege anderen je er niet aan houden, maar ik vind een biertje op z'n tijd ook wel lekker
waarom kun je dat niet? Lichamelijke beperking?quote:Op maandag 29 april 2013 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon echt niks voor mij. Kan de helft van die oefeningen niet uitvoeren. Dus het is niks voor mij.
Hoe komt het dat je ze niet kan uitvoeren?quote:Op maandag 29 april 2013 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon echt niks voor mij. Kan de helft van die oefeningen niet uitvoeren. Dus het is niks voor mij.
quote:Op maandag 29 april 2013 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je ze niet kan uitvoeren?
Zit sowieso met mijn enkel die fucked is. Knieën die ook gaar zijn, momenteel polsen die bloody hell doen. Geen idee waar het van komt, (die laatste dan) maar als ik zie dat je je moet opdrukken e.d, gaat hem niet worden.quote:Op maandag 29 april 2013 09:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
waarom kun je dat niet? Lichamelijke beperking?
Ik zal hooguit even moeten wennen aan de coördinatie.
wat voor oefening doen ze dan ipv opdrukken?quote:Op maandag 29 april 2013 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Veel mensen slaan het opdrukken over en doen dan een andere krachtoefening, dus dat is geen ramp.
Maar het is verder wel redelijk zwaar voor enkels en knieen inderdaad.
Welke oefeningen doe je in de sportschool?
Herhaling van een van de andere krachtoefeningen van level 1.quote:Op maandag 29 april 2013 09:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat voor oefening doen ze dan ipv opdrukken?
Jillian Michaels 30 day shredquote:Op maandag 29 april 2013 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heet die trainig/dat programma voluit?
Bedankt! Eens kijkenquote:
Een week rust is wel erg lang hiervoor volgens mij.quote:Op maandag 29 april 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Elke beweging zet zoden aan de dijk MaJo!
Nou, ik zal ook eens aan die 30 day shred beginnen dan. Vandaag, woensdag en volgende week woensdag, donderdag en vrijdag heb ik tijd. Dan maar geen 10 dagen achter elkaar hoor.
Dat is ook waarquote:Op maandag 29 april 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Elke beweging zet zoden aan de dijk MaJo!
Nou, ik zal ook eens aan die 30 day shred beginnen dan. Vandaag, woensdag en volgende week woensdag, donderdag en vrijdag heb ik tijd. Dan maar geen 10 dagen achter elkaar hoor.
dit*!quote:Op maandag 29 april 2013 08:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deed ik vroeger idd wel, en voorheen wilde ik "ook niet moeilijk doen" maar fuck it hoor. Ik dit doe voor mezelfEn ik neem gewoon een bakkie komkommer mee
Ik heb van de week even kort naar het eerste deel op youtube gekeken, snap ik het goed dat je die dus 10 dagen doet en dat je dan over gaat naar een volgende video?quote:Op maandag 29 april 2013 09:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herhaling van een van de andere krachtoefeningen van level 1.
Kloptquote:Op maandag 29 april 2013 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb van de week even kort naar het eerste deel op youtube gekeken, snap ik het goed dat je die dus 10 dagen doet en dat je dan over gaat naar een volgende video?
Helaas niet. Ik heb op het moment een zeer, zeer strakke planning omdat we 10 dagen op vakantie met mijn schoonfamilie gaan. Dat is al de 22e dus voor die tijd moet ik zeg maar al mijn werk van die 10 dagen in de komende twee weken proppen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een week rust is wel erg lang hiervoor volgens mij.
Maar heb je geen 20 minuutjes per dag over?
Kan je geen NL in Beweging van uitzendinggemist halen ofzo? Jillian duurt 27 minuten.quote:Op maandag 29 april 2013 09:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook waarProbleem is alleen dat het begint als ik eigenlijk al richting mijn werk moet (nu dus
)
Hoeveel minuten per dag ben je kwijt aan Jillian? Dan ga ik dat ook maar eens proberen
En hoelang ben je nu al op fok aan het surfen?quote:Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb op het moment een zeer, zeer strakke planning omdat we 10 dagen op vakantie met mijn schoonfamilie gaan. Dat is al de 22e dus voor die tijd moet ik zeg maar al mijn werk van die 10 dagen in de komende twee weken proppen.
Maar ik doe er dan gewoon wat langer over, ik hoef niet perse een strak lijf binnen 30 dagen te hebben.
Ik ben nu op fok aan het surfen omdat ik aan het wachten ben tot mijn medicijnen ervoor zorgen dat mijn spieren de rest van de dag hun werk kunnen doen. Ik mag nu ook ontbijten dus over een uur kan ik Jillian inderdaad doen zonder dat mijn ontbijt naar boven komt. Vandaag ben ik soort van vrij dus is er geen probleem. Op elke andere maandag moet ik direct na het ontbijt naar mijn werk en kom ik daarna alleen even thuis om snel te eten en dan door te gaan naar badminton.quote:Op maandag 29 april 2013 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoelang ben je nu al op fok aan het surfen?
Het is niet erg dat je er langer over doet maar gewoon even voor de duidelijkheid dat 20 minuten altijd wel te vinden zijn in een dag
ook goed!quote:Op maandag 29 april 2013 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lucky doet wel Jillian maar doet er langer over![]()
Met mn vriendje zou ik lekker een 30 minute shred gaan doenquote:Op maandag 29 april 2013 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon samen met je vriendje Jillian doen
quote:Op maandag 29 april 2013 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met mn vriendje zou ik lekker een 30 minute shred gaan doen
quote:Op maandag 29 april 2013 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon samen met je vriendje Jillian doen
Nou dat gevoel kreeg ik dus van Lucky! Ik zou dan echt ongelukkig worden.quote:Op maandag 29 april 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg altijd stress van mensen die roepen dat ze het zo druk hebben dat ze geen tijd meer hebben om adem te halen
Dagelijksquote:Op maandag 29 april 2013 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je je collega's met een koekenpan in het gezichtje wil meppen?
ja hoorquote:Op maandag 29 april 2013 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je je collega's met een koekenpan in het gezichtje wil meppen?
Lol, dagelijks iddquote:Op maandag 29 april 2013 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh ongesteld.. gelukkig mag ik niet wegen.. Mijn vriend zou de weegschaal verstoppen, heeft hij niet gedaan.. stond echt zo van Yeeeesssss!
Helaas, batterijen eruit..........
quote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh ongesteld.. gelukkig mag ik niet wegen.. Mijn vriend zou de weegschaal verstoppen, heeft hij niet gedaan.. stond echt zo van Yeeeesssss!
Helaas, batterijen eruit..........
Het is een soort van houvast die ik nu niet meer heb.. Moet puur op mijn lijf vertrouwen, en dat vind ik wel lastig!quote:Op maandag 29 april 2013 11:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ook. Tikje overgehouden aan mijn dikke periode
Nou, ons eerste bod is van tafel geveegd en t tweede bod wilden ze 't zelfde mee doen, maar hun makelaar heeft ze verteld dat dat niet reëel is en nou rekenen ze nu de financiële consequenties van een lagere verkoopprijs door en horen we woensdag iets. Behoorlijk zenuwslopend!quote:Op maandag 29 april 2013 08:16 schreef miss_sly het volgende:
Tink, hoe is het met de koop van het huis? Nog iets gehoord?
shred in bedquote:Op maandag 29 april 2013 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met mn vriendje zou ik lekker een 30 minute shred gaan doen
Gewoon in een fabriek gaan werkenquote:Op maandag 29 april 2013 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Soms verlang ik naar een baan zonder menselijk contact.
Ook mooiquote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Of patholoog worden. Lekker tussen de dooien.
Mwah. Dan zit je met van die vervelende analisten.quote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Of patholoog worden. Lekker tussen de dooien.
the perks of being a wallflowerquote:Op maandag 29 april 2013 12:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand nog tips voor een goede film of een foute film dat mag ook.. Ben inspiratieloos!
Klinkt als een enge filmquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah. Dan zit je met van die vervelende analisten.
* douche-eendje heeft zelfkennis als analist op de pathologie
Nee, is een comedy.quote:Op maandag 29 april 2013 13:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Klinkt als een enge filmDaar hou ik niet van hahah!
Nog nooit zo erg gejankt bij een film....quote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
the perks of being a wallflower
Ok even trailertje kijken dan!quote:
mwah... meer gejankt bij pan's labyrinth.quote:Op maandag 29 april 2013 13:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog nooit zo erg gejankt bij een film....
Die deed mij dan weer weinigquote:Op maandag 29 april 2013 13:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
mwah... meer gejankt bij pan's labyrinth.
Ik heb eerst maar even gegoogled.. Comedy amehoela!quote:Op maandag 29 april 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik draag geen verantwoordelijkheid!
quote:Op maandag 29 april 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel vandaag de eerste dag is van mijn hernieuwde medicatievrije leven, dus wellicht verandert dat
Hopelijk niet.
de combi alcohol en film is hier vaak slaap als gevolg.quote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die deed mij dan weer weinig![]()
Het zal ook wel liggen aan de combinatie hormonen en alcohol
Nou ja, als je van horror houdt is het wel een comedy. Zwakkere geesten zullen het wellicht wat enger vindenquote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb eerst maar even gegoogled.. Comedy amehoela!
Spannend! Succes!quote:Op maandag 29 april 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel vandaag de eerste dag is van mijn hernieuwde medicatievrije leven, dus wellicht verandert dat
Hopelijk niet.
Ja, eigenlijk wel. Was natuurlijk al drie maanden bezig met afbouwen, dus de transitie gaat geleidelijk. Ik kan er vandaag nog niet echt een oordeel over vellen, over een week of twee gaat dat al beter.quote:
paroxetine 20mgquote:Op maandag 29 april 2013 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Even onbeleefde vraag en je hoeft hem zeker niet te beantwoorden hoor, maar wat slikte je, SQ?
Ik zit aan de fluoxetine, en voorlopig kan ik niet stoppen. Vorig jaar een poging gedaan, keihard gefaald.
quote:Op maandag 29 april 2013 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tuurlijk komt dat helemaal goed met SQ, die is haske stoer toevallig.
Nom, ik heb lekker een broodje Sjeen. Italiaanse bol, lente-ui, citroenmayo, avocado, ei en peper
Wat is dat nou voor onzin? Je moet gewoon je armen niet overstrekken, dus het op je spieren doen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:10 schreef annevrouwtje het volgende:
Ik heb net maar eens even dat Jillian ding opgezocht, waar jullie het over hebben. Ben tot de conclusie gekomen dat ik die dus niet kan doenheb namelijk overstrekte gewrichten in mijn ellebogen, dwz dat als ik mijn hand vlak op de tafel zet en mijn arm volledig uitstrek, dat dan de binnenkant van mijn elleboog in een rechte lijn staat met de achterkant van mijn hand (alsof mijn elleboog verkeerd om staat?)
Hierdoor kan ik geen push-ups doen, en mij lijkt dat dan het hele effect van de work-out wegvalt.
Enig idee of er dan een alternatief is ipv push-ups? Of is er een manier waarop ik de push-ups wel kan doen ?
Dat dus idd. Het hele idee van dat soort oefeningen is dat je niet door gaat tot je je gewrichten op slot zet, of dat nou heupen, knieeen of ellebogen zijn, je moet net voor dat punt stoppen, dat maakt het nou net zo zwaar.quote:Op maandag 29 april 2013 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Je moet gewoon je armen niet overstrekken, dus het op je spieren doen.
Ik schijn ook hypermobiel te zijn maar je kan dat gewoon leren
Ik begrijp je verhaal niet helemaal geloof ik, maar misschien kan je de push-ups op je vuisten steunend doen?quote:Op maandag 29 april 2013 14:10 schreef annevrouwtje het volgende:
Ik heb net maar eens even dat Jillian ding opgezocht, waar jullie het over hebben. Ben tot de conclusie gekomen dat ik die dus niet kan doenheb namelijk overstrekte gewrichten in mijn ellebogen, dwz dat als ik mijn hand vlak op de tafel zet en mijn arm volledig uitstrek, dat dan de binnenkant van mijn elleboog in een rechte lijn staat met de achterkant van mijn hand (alsof mijn elleboog verkeerd om staat?)
Hierdoor kan ik geen push-ups doen, en mij lijkt dat dan het hele effect van de work-out wegvalt.
Enig idee of er dan een alternatief is ipv push-ups? Of is er een manier waarop ik de push-ups wel kan doen ?
wat heeft die shred voor jou gedaan?quote:Op maandag 29 april 2013 14:42 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik begrijp je verhaal niet helemaal geloof ik, maar misschien kan je de push-ups op je vuisten steunend doen?
Ik heb net 30 day shred gedaan én hiphop abs, lekker manHiphop abs vind ik leuk en dan kan ik het volhouden, met insanity ging dat niet want dat vond ik echt retesaai.
Nog niks. Dit is de tweede keer dat ik het doe.quote:Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heeft die shred voor jou gedaan?
Ooh, ik dacht dat je de hele dertig dagen al had gedaanquote:Op maandag 29 april 2013 14:47 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nog niks. Dit is de tweede keer dat ik het doe.
Het schijnt alleen niet te werken als de 30 dagen niet opeenvolgend zijn
Nu ga ik wel proberen om het elke dag te doen (misschien niet op dagen dat ik hockey, maar dat probeer ik woensdag even uit die combi).
Hihi nee helaas, was het maar zo´n feestquote:Op maandag 29 april 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je de hele dertig dagen al had gedaan
quote:Op maandag 29 april 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik ook, maar ik heb alleen nog maar snotjes en velletjes
ik heb besloten dat ik woensdag een kater heb. Ik heb het verdiend!quote:Op maandag 29 april 2013 17:37 schreef Zeester het volgende:
Ik heb besloten dat ik woensdag weer goed m'n best ga doen. Heb nu vooral zin in bier!
Ik ga straks soep uit zak eten, omdat het tering druk was bij de AH en ik echt niet kon bedenken waar ik dan wel niet zin in had. + er staat nog een mega afwas, maar heb dit weekend wel genoeg schoongemaakt en geen zin in. Ik moet ook nog 82093892834092340923 wassen draaienquote:Op maandag 29 april 2013 17:39 schreef Ruby88 het volgende:
Idem!
(Hoewel, ik heb wel een restje salade van gisteren wat ik zo meeneem naar een paar vrienden met wie ik samen ga eten en daarna feesten. Het is geen volledige maaltijd meer, maar een gezonde aanvulling op de verder ongetwijfeld vette hap.)
En ik heb me vanmiddag tussen de bedrijven door ook een beetje verdiept in Jillian. Misschien begin ik woensdag ook wel. Kan wel naast het sporten wat ik momenteel al doe, toch? (4x in de week fitnessen)
Je hebt gelijk! Ik ga het zo gewoon doen. Wasmachine draait al trouwensquote:Op maandag 29 april 2013 17:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Gewoon beginnen aan die afwas voor je het weet is hij weg! En onderstussen de wasmachine laten draaien! Dat vergeef ik je de soep uit zak
Ik ben net zo hoor.. Ik kan goed leven in een onopgeruimd huis maar nu ik de afwas al heb gedaan de tafel schoon is en de helft van de was opgevouwen zit ik toch een stuk lekkerder op de bank!quote:Op maandag 29 april 2013 17:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik ga het zo gewoon doen. Wasmachine draait al trouwens!
Ik kende mensen die werkloos waren, maar het overal te druk voor haddenquote:Op maandag 29 april 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
je bent zo druk als je het zelf maakt natuurlijk.
Tevens ken ik ook mensen die al huilen dat ze het druk hebben met een werkweek van 24 uur en twee keer per week naar de sportschool. Het is maar net hoe je het zelf ervaart.
quote:
Yep helaas welquote:Op maandag 29 april 2013 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ook met rustig afbouwen? Dat is wel kloten
Ik zeg net tegen vriendlief vol schaamte dat ik dit had geschreven, heb er zo'n hekel aan als mensen het schrijven in de wij-vormquote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Jij wordt zwanger. Niet jullie
En idd, kinderwens was ook mijn grootste drijfveer!
Wel knap hoor dat het jou wel is geluktquote:
mwah, ik slikte ze ook niet vanwege depressies, dat scheelt. En jou zal het ook vast een keer lukken als de tijd juist is!quote:Op maandag 29 april 2013 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel knap hoor dat het jou wel is gelukt
En morgen mag je weerquote:Op maandag 29 april 2013 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
Argh de spierpijn lijkt wel erger te worden, ook mn bovenarmen nu
Heb het soms met mr. Tink89 over kindjes, maar als ik zie hoe weinig energie ik nu heb, wat voor teringzooi het hier af en toe is en hoeveel er op zijn schouders terecht komt qua huishouden, kan ik 'm dat echt niet aandoen.quote:Op maandag 29 april 2013 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
Tink ik vind het werkende leven, zelfs na 6 jaar ook nog lastig hoor. Vandaag viel ik ook weer na thuiskomst in slaap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |