SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
dat is lastig vol te houden als je een dieet volgt van 650 calorieën per dag. Zo'n dieet werkt misschien om af te vallen, niet om het eraf te houden.quote:Op zondag 28 april 2013 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat er geen artsen zijn die voeding tot hun interessegebied hebben en er veel verstand van hebben. Maar dan nog moeten ze op de hoogte zijn van de enorme beperkingen in de kennis over voeding zoals we die nu hebben. Of zoals een nutritionist in het boek wat ik aan het lezen ben zei: het is alsof de chirurgie nog in 1650 zit qua kennis en kunde, maar dan laat je je toch ook niet vrijwillig als experimentje opereren?
En èlk dieet bedoelt om af te vallen werkt! Als je het maar volhoudt. En daarna niet weer vervalt in al je oude patronen. Dus kies vooral een dieet/voedingspatroon wat bij je past.
Dr Frank is begonnen met z'n afvaladvies om megadikke suikerpatienten te behandelen. En voor die groep is zijn aanpak niet eens zo verkeerd. Voor de meeste anderen is het geen goede aanpak. Verder is Dr Frank nou net zo'n arts die (let wel: nadat) hij voedingsadviezen is gaan geven) zich ietwat is gaan verdiepen in voedingsleer. Het is bijna komisch om zijn beginstapjes op dat gebied te lezen.quote:Op zondag 28 april 2013 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat er geen artsen zijn die voeding tot hun interessegebied hebben en er veel verstand van hebben. Maar dan nog moeten ze op de hoogte zijn van de enorme beperkingen in de kennis over voeding zoals we die nu hebben. Of zoals een nutritionist in het boek wat ik aan het lezen ben zei: het is alsof de chirurgie nog in 1650 zit qua kennis en kunde, maar dan laat je je toch ook niet vrijwillig als experimentje opereren?
En èlk dieet bedoelt om af te vallen werkt! Als je het maar volhoudt. En daarna niet weer vervalt in al je oude patronen. Dus kies vooral een dieet/voedingspatroon wat bij je past.
+1 herkenning.quote:Op zondag 28 april 2013 10:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van m'n weegschaal. Ik kan er 10 keer op staan en 10 verschillende metingen krijgen, die meer dan een kilo schelen. Daarnaast zegt hij niet wat ik wil horen, maar dat terzijde.
Er is inderdaad een wereld van verschil tussen het eerste en het tweede boek van hem. Ik heb me er niet heel goed in verdiept maar ik zag wel dat mijn moeder met haar hartritmestoornis bijna dagelijks aan de plakken ontbijtspek enzo moest. Klinkt verstandig.quote:Op zondag 28 april 2013 10:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dr Frank is begonnen met z'n afvaladvies om megadikke suikerpatienten te behandelen. En voor die groep is zijn aanpak niet eens zo verkeerd. Voor de meeste anderen is het geen goede aanpak. Verder is Dr Frank nou net zo'n arts die (let wel: nadat) hij voedingsadviezen is gaan geven) zich ietwat is gaan verdiepen in voedingsleer. Het is bijna komisch om zijn beginstapjes op dat gebied te lezen.
Leef je nog?quote:Op zondag 28 april 2013 10:59 schreef Qwea het volgende:
De tering, ontbijt gegeten en ik ben me toch een partij licht in mijn hoofd
quote:Op zondag 28 april 2013 12:17 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
OF je stopt je paspoort ( die je nodig hebt om te vliegen) in de auto van je man, en laat je man naar duitsland gaan![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig vanavond nog een vlucht![]()
Maar wel vet lekkerquote:
En ook geen lunch. Nutellaquote:
juh.. ik zou eigenlijk al weg zijn.. dus een beetje improviseren!quote:
Nou vooruitquote:Op zondag 28 april 2013 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh.. ik zou eigenlijk al weg zijn.. dus een beetje improviseren!
Lig op de bank, tis na wat ranja nog steeds niet wegquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is echt mijn dag hoor!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Alleen de oefeningenquote:Op zondag 28 april 2013 11:53 schreef klumsy het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken of ik dat Jilliam kan gaan doen!
Doen jullie alleen de oefeningen, of ook het eetschema erbij?
Is toch weer 40 minuten lopenquote:Op zondag 28 april 2013 13:53 schreef klumsy het volgende:
Kijken hoe andere aan het sporten zijn telt zeker niet
Maar ben wel 20 minuten wezen lopen naar de tennisbanen, nu even genieten van het zonnetje en dan straks weer 20 minuten terug lopen
Straks een rondje fietsen, boodschappen doen en wellicht wat brood bakken. En dan het balkon op met een boekquote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Qwea het volgende:
Hier ook geen S, flikker mezelf zo op het terras met wat vrienden.
Het is echt voor het eerst dat ik een klein prikje spijt voelde dat wij zo klein en simpel getrouwd zijn. Aan de andere kant had ik het nooit zo leuk en helemaal af kunnen verzinnen.quote:
Ik ben nu ook weer 15 dagen alcohol vrij..quote:Op zondag 28 april 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gewoon al veertien dagen alcoholvrij. It sounds like an eenie weenie step, but it's a giant leap for SQ
nee joh, ik krijg vast nog een vrijgezellen en vrijdag trouwt mijn fokvriendinnetje Lindytje en daar vat ik ook gewoon een pilske. Maar, verder ook niet. Sowieso is dat wel een keertje goed voor mequote:Op zondag 28 april 2013 16:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook weer 15 dagen alcohol vrij..
En de week erna heb ik reddings rigade training.. Dan is alcohol ook niet zo handig..
Mag je 31 mei pas weer SQ?
Ik vind het knap, ik ga deze vakantie in ieder geval proberen niet elke dag te drinken.quote:Op zondag 28 april 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gewoon al veertien dagen alcoholvrij. It sounds like an eenie weenie step, but it's a giant leap for SQ
Straks sta je op je kop van je eerste glaasje bubbels op je eigen feestje!quote:Op zondag 28 april 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, ik krijg vast nog een vrijgezellen en vrijdag trouwt mijn fokvriendinnetje Lindytje en daar vat ik ook gewoon een pilske. Maar, verder ook niet. Sowieso is dat wel een keertje goed voor me
wanneer ga je? Ik ga op vakantie wel elke dag drinken trouwens. Ik ben dan immers toch al getrouwdquote:Op zondag 28 april 2013 16:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het knap, ik ga deze vakantie in ieder geval proberen niet elke dag te drinken.
Ik blijf thuis maar ben 2 weken vrij nuquote:Op zondag 28 april 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer ga je? Ik ga op vakantie wel elke dag drinken trouwens. Ik ben dan immers toch al getrouwd
ik ga me ook beschaafd houden hoor, anders heb ik fittie met mijn moederquote:Op zondag 28 april 2013 16:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Straks sta je op je kop van je eerste glaasje bubbels op je eigen feestje!![]()
Ik heb nu pas in de gaten dat het twee verschillende personen zijnquote:Op zondag 28 april 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar barretje, werkte jij nou op dat boorplatform of was dat barreltje? Jullie usernames lijken way too much op elkaar
ben je nog scholier?quote:Op zondag 28 april 2013 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik blijf thuis maar ben 2 weken vrij nu
ja dat geloof ikquote:Op zondag 28 april 2013 16:15 schreef klumsy het volgende:
Ik had vrijdag voor het eerst sinds een jaartje ofzo weer eens alcohol op
Nou dat ene wijntje voelde ik gelijk goed
Heb hem al een paar keer gehadquote:Op zondag 28 april 2013 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
En van die veertien dagen heeft mijn wederhelfter zeven zitten bieren, mind you. Ik denk dat ik zeer binnenkort de 'zwanger?' vraag een keer ga krijgen van iemand
Ja, is ook. Je hebt daarna nog de rest van je leven om lam te worden. Die ene dag idd niet.quote:Op zondag 28 april 2013 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga me ook beschaafd houden hoor, anders heb ik fittie met mijn moederis ook sund, kost geld zat zo'n dag, dan wil ik me later wel alles kunnen herinneren
![]()
Ah ok, dan zit ik daar goed tussen. Maar heb ook wel eens gehoord dat buikvet het gevaarlijkst is, dus dan zou een paar kilo eraf nog wel goed zijnquote:
buik moet lager dan 80 cm zijn in omtrek.quote:Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, dan zit ik daar goed tussen. Maar heb ook wel eens gehoord dat buikvet het gevaarlijkst is, dus dan zou een paar kilo eraf nog wel goed zijn
Goeie, dat ga ik morgen eens opmetenquote:Op zondag 28 april 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buik moet lager dan 80 cm zijn in omtrek.
Ik heb wel een redelijk goede motivatie op dit moment.quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef MaJo het volgende:
Goed bezig SarabiIk hou dat soort dingen nooit vol
Dat is wel een goeie motivatiequote:Op zondag 28 april 2013 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb wel een redelijk goede motivatie op dit moment.
Over een maand moet ik een groot podium op in mijn buikdanskostuum en ik weet als ik dit 30 dagen vol houd dat het echt heel veel cm scheelt (kilo's valt wel mee).
Barretje en Barreltje zijn dezelfde jaquote:Op zondag 28 april 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar barretje, werkte jij nou op dat boorplatform of was dat barreltje? Jullie usernames lijken way too much op elkaar
quote:
Ik zei ook niet dat elk dieet gezond en goed isquote:Op zondag 28 april 2013 10:23 schreef _Dido_ het volgende:
dat is lastig vol te houden als je een dieet volgt van 650 calorieën per dag. Zo'n dieet werkt misschien om af te vallen, niet om het eraf te houden.
quote:Op zondag 28 april 2013 10:18 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen eindelijk weer een bmi van onder de 30
En de foto's van het optreden van gisteren bekeken en dat zag er niet slecht uit Jillian heeft echt snel effect.
Je weegschaal is niet goed, clumsy. Bij mij kreeg ik dit soort rare schommelingen toen ik mijn weegschaal op zijn kant weg zette. Daarna was hij helemaal van slag. Nu ik de weegschaal vlak bewaar schommelt hij nooit meer. Nou ja, soms een onsje.quote:Op zondag 28 april 2013 10:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van m'n weegschaal. Ik kan er 10 keer op staan en 10 verschillende metingen krijgen, die meer dan een kilo schelen. Daarnaast zegt hij niet wat ik wil horen, maar dat terzijde.
Leuk, zelf bakkenquote:Op zondag 28 april 2013 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
Barretje en Barreltje zijn dezelfde ja![]()
En kijk eens
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt. Volkoren sodabrood
Ja hij is heerlijkquote:Op zondag 28 april 2013 17:49 schreef Brighteyes het volgende:
Dat ziet er heel massief uit! Is het lekker?
[..]Volgende week zaterdag moet het gaan gebeuren weer.
Ja dat vond ik ook wel lastigquote:Op zondag 28 april 2013 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was heel goed bezig met callanetics, maar in combi met het hardlopen werkte het niet, ik had geen energie meer over.
Jillian ziet er idd ook heel goed uit. Maar ik wacht toch even tot ik de 10 echt in de benen heb.
Ik ben wel alweer een paar weken aan het opletten maar pas 6 dagen Jillian inderdaad.quote:Op zondag 28 april 2013 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd! En je bent net een paar dagen bezig of zo
Wow... Dat werkt dus als een trein.
[..]
Als hij meer dan een kilo schommelt in een paar seconden dan is dat niet normaal hoor. Het ligt er alleen aan hoeveel waarde je aan dat getal geeft. Ben je tevreden met 'een dalende lijn' of wil je het zo exact als mogelijk is weten?quote:Op zondag 28 april 2013 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, moet ik dan een nieuwe weegschaal kopen?
Ja, daar zit ik ook een beetje mee idd. Ik deed callanetics op de dagen dat ik niet liep, dus dat zou met Jillian dan ook moeten.quote:Op zondag 28 april 2013 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als hij meer dan een kilo schommelt in een paar seconden dan is dat niet normaal hoor. Het ligt er alleen aan hoeveel waarde je aan dat getal geeft. Ben je tevreden met 'een dalende lijn' of wil je het zo exact als mogelijk is weten?
Ik heb tot nu toe Jillian gekeken op youtube en ik werd er al moe vanIk wil wel mee gaan doen, maar ik weet nu al dat ik daar niet elke dag de tijd (lees: zin in) voor zal vinden. En zeker niet omdat ik ook een paar keer per week naar de sportschool ga en af en toe een stukje hardloop.
Sta je daar te hupsen hehe. Ik heb wel eens even meegekeken toen een overbuurjongen met obesitas in zijn onderbroek voor de spiegel bezig wasquote:Op zondag 28 april 2013 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben wel van plan om met jillian te beginnen, maar wacht even tot ik woensdag m'n gordijnen op kan hangen. Om dit nou te doen terwijl de buren meekijken is ook weer zo wat.
zijn dat dezelfde? Ermahgerd why???quote:Op zondag 28 april 2013 17:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Barretje en Barreltje zijn dezelfde ja![]()
En kijk eens
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt. Volkoren sodabrood
Voor zover ik weet is Barretje het thuisaccount en Barreltje het werkaccount. Maar dat kan Bar je vast beter uitleggen, het is iig 1 persoonquote:Op zondag 28 april 2013 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn dat dezelfde? Ermahgerd why???
En ziet er goed uit!
Euh dan moet ik nog 8 cmquote:Op zondag 28 april 2013 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
buik moet lager dan 80 cm zijn in omtrek.
Voor zover ik weet niet.quote:Op zondag 28 april 2013 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Eh, klumsy is niet per ongeluk ook clumsy clown huh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |