SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
dat is lastig vol te houden als je een dieet volgt van 650 calorieën per dag. Zo'n dieet werkt misschien om af te vallen, niet om het eraf te houden.quote:Op zondag 28 april 2013 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat er geen artsen zijn die voeding tot hun interessegebied hebben en er veel verstand van hebben. Maar dan nog moeten ze op de hoogte zijn van de enorme beperkingen in de kennis over voeding zoals we die nu hebben. Of zoals een nutritionist in het boek wat ik aan het lezen ben zei: het is alsof de chirurgie nog in 1650 zit qua kennis en kunde, maar dan laat je je toch ook niet vrijwillig als experimentje opereren?
En èlk dieet bedoelt om af te vallen werkt! Als je het maar volhoudt. En daarna niet weer vervalt in al je oude patronen. Dus kies vooral een dieet/voedingspatroon wat bij je past.
Dr Frank is begonnen met z'n afvaladvies om megadikke suikerpatienten te behandelen. En voor die groep is zijn aanpak niet eens zo verkeerd. Voor de meeste anderen is het geen goede aanpak. Verder is Dr Frank nou net zo'n arts die (let wel: nadat) hij voedingsadviezen is gaan geven) zich ietwat is gaan verdiepen in voedingsleer. Het is bijna komisch om zijn beginstapjes op dat gebied te lezen.quote:Op zondag 28 april 2013 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Wil overigens niet zeggen dat er geen artsen zijn die voeding tot hun interessegebied hebben en er veel verstand van hebben. Maar dan nog moeten ze op de hoogte zijn van de enorme beperkingen in de kennis over voeding zoals we die nu hebben. Of zoals een nutritionist in het boek wat ik aan het lezen ben zei: het is alsof de chirurgie nog in 1650 zit qua kennis en kunde, maar dan laat je je toch ook niet vrijwillig als experimentje opereren?
En èlk dieet bedoelt om af te vallen werkt! Als je het maar volhoudt. En daarna niet weer vervalt in al je oude patronen. Dus kies vooral een dieet/voedingspatroon wat bij je past.
+1 herkenning.quote:Op zondag 28 april 2013 10:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word een beetje moedeloos van m'n weegschaal. Ik kan er 10 keer op staan en 10 verschillende metingen krijgen, die meer dan een kilo schelen. Daarnaast zegt hij niet wat ik wil horen, maar dat terzijde.
Er is inderdaad een wereld van verschil tussen het eerste en het tweede boek van hem. Ik heb me er niet heel goed in verdiept maar ik zag wel dat mijn moeder met haar hartritmestoornis bijna dagelijks aan de plakken ontbijtspek enzo moest. Klinkt verstandig.quote:Op zondag 28 april 2013 10:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Dr Frank is begonnen met z'n afvaladvies om megadikke suikerpatienten te behandelen. En voor die groep is zijn aanpak niet eens zo verkeerd. Voor de meeste anderen is het geen goede aanpak. Verder is Dr Frank nou net zo'n arts die (let wel: nadat) hij voedingsadviezen is gaan geven) zich ietwat is gaan verdiepen in voedingsleer. Het is bijna komisch om zijn beginstapjes op dat gebied te lezen.
Leef je nog?quote:Op zondag 28 april 2013 10:59 schreef Qwea het volgende:
De tering, ontbijt gegeten en ik ben me toch een partij licht in mijn hoofd
quote:Op zondag 28 april 2013 12:17 schreef Barretje80 het volgende:
hmm..
OF je stopt je paspoort ( die je nodig hebt om te vliegen) in de auto van je man, en laat je man naar duitsland gaan![]()
![]()
![]()
![]()
gelukkig vanavond nog een vlucht![]()
Maar wel vet lekkerquote:
En ook geen lunch. Nutellaquote:
juh.. ik zou eigenlijk al weg zijn.. dus een beetje improviseren!quote:
Nou vooruitquote:Op zondag 28 april 2013 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juh.. ik zou eigenlijk al weg zijn.. dus een beetje improviseren!
Lig op de bank, tis na wat ranja nog steeds niet wegquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is echt mijn dag hoor!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Alleen de oefeningenquote:Op zondag 28 april 2013 11:53 schreef klumsy het volgende:
Ik ga ook maar eens kijken of ik dat Jilliam kan gaan doen!
Doen jullie alleen de oefeningen, of ook het eetschema erbij?
Is toch weer 40 minuten lopenquote:Op zondag 28 april 2013 13:53 schreef klumsy het volgende:
Kijken hoe andere aan het sporten zijn telt zeker niet
Maar ben wel 20 minuten wezen lopen naar de tennisbanen, nu even genieten van het zonnetje en dan straks weer 20 minuten terug lopen
Straks een rondje fietsen, boodschappen doen en wellicht wat brood bakken. En dan het balkon op met een boekquote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Qwea het volgende:
Hier ook geen S, flikker mezelf zo op het terras met wat vrienden.
Het is echt voor het eerst dat ik een klein prikje spijt voelde dat wij zo klein en simpel getrouwd zijn. Aan de andere kant had ik het nooit zo leuk en helemaal af kunnen verzinnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |