Ik ben net zo hoor.. Ik kan goed leven in een onopgeruimd huis maar nu ik de afwas al heb gedaan de tafel schoon is en de helft van de was opgevouwen zit ik toch een stuk lekkerder op de bank!quote:Op maandag 29 april 2013 17:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik ga het zo gewoon doen. Wasmachine draait al trouwens!
Ik kende mensen die werkloos waren, maar het overal te druk voor haddenquote:Op maandag 29 april 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
je bent zo druk als je het zelf maakt natuurlijk.
Tevens ken ik ook mensen die al huilen dat ze het druk hebben met een werkweek van 24 uur en twee keer per week naar de sportschool. Het is maar net hoe je het zelf ervaart.
quote:
Yep helaas welquote:Op maandag 29 april 2013 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ook met rustig afbouwen? Dat is wel kloten
Ik zeg net tegen vriendlief vol schaamte dat ik dit had geschreven, heb er zo'n hekel aan als mensen het schrijven in de wij-vormquote:Op maandag 29 april 2013 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
Jij wordt zwanger. Niet jullie
En idd, kinderwens was ook mijn grootste drijfveer!
Wel knap hoor dat het jou wel is geluktquote:
mwah, ik slikte ze ook niet vanwege depressies, dat scheelt. En jou zal het ook vast een keer lukken als de tijd juist is!quote:Op maandag 29 april 2013 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel knap hoor dat het jou wel is gelukt
En morgen mag je weerquote:Op maandag 29 april 2013 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
Argh de spierpijn lijkt wel erger te worden, ook mn bovenarmen nu
Heb het soms met mr. Tink89 over kindjes, maar als ik zie hoe weinig energie ik nu heb, wat voor teringzooi het hier af en toe is en hoeveel er op zijn schouders terecht komt qua huishouden, kan ik 'm dat echt niet aandoen.quote:Op maandag 29 april 2013 20:27 schreef douche-eendje het volgende:
Tink ik vind het werkende leven, zelfs na 6 jaar ook nog lastig hoor. Vandaag viel ik ook weer na thuiskomst in slaap...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |