Lol, dagelijks iddquote:Op maandag 29 april 2013 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je je collega's met een koekenpan in het gezichtje wil meppen?
quote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh ongesteld.. gelukkig mag ik niet wegen.. Mijn vriend zou de weegschaal verstoppen, heeft hij niet gedaan.. stond echt zo van Yeeeesssss!
Helaas, batterijen eruit..........
quote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh ongesteld.. gelukkig mag ik niet wegen.. Mijn vriend zou de weegschaal verstoppen, heeft hij niet gedaan.. stond echt zo van Yeeeesssss!
Helaas, batterijen eruit..........
Het is een soort van houvast die ik nu niet meer heb.. Moet puur op mijn lijf vertrouwen, en dat vind ik wel lastig!quote:Op maandag 29 april 2013 11:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ook. Tikje overgehouden aan mijn dikke periode
Nou, ons eerste bod is van tafel geveegd en t tweede bod wilden ze 't zelfde mee doen, maar hun makelaar heeft ze verteld dat dat niet reëel is en nou rekenen ze nu de financiële consequenties van een lagere verkoopprijs door en horen we woensdag iets. Behoorlijk zenuwslopend!quote:Op maandag 29 april 2013 08:16 schreef miss_sly het volgende:
Tink, hoe is het met de koop van het huis? Nog iets gehoord?
shred in bedquote:Op maandag 29 april 2013 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met mn vriendje zou ik lekker een 30 minute shred gaan doen
Gewoon in een fabriek gaan werkenquote:Op maandag 29 april 2013 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Soms verlang ik naar een baan zonder menselijk contact.
Ook mooiquote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Of patholoog worden. Lekker tussen de dooien.
Mwah. Dan zit je met van die vervelende analisten.quote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Of patholoog worden. Lekker tussen de dooien.
the perks of being a wallflowerquote:Op maandag 29 april 2013 12:57 schreef J0ycie88 het volgende:
Iemand nog tips voor een goede film of een foute film dat mag ook.. Ben inspiratieloos!
Klinkt als een enge filmquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah. Dan zit je met van die vervelende analisten.
* douche-eendje heeft zelfkennis als analist op de pathologie
Nee, is een comedy.quote:Op maandag 29 april 2013 13:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Klinkt als een enge filmDaar hou ik niet van hahah!
Nog nooit zo erg gejankt bij een film....quote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
the perks of being a wallflower
Ok even trailertje kijken dan!quote:
mwah... meer gejankt bij pan's labyrinth.quote:Op maandag 29 april 2013 13:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog nooit zo erg gejankt bij een film....
Die deed mij dan weer weinigquote:Op maandag 29 april 2013 13:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
mwah... meer gejankt bij pan's labyrinth.
Ik heb eerst maar even gegoogled.. Comedy amehoela!quote:Op maandag 29 april 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik draag geen verantwoordelijkheid!
quote:Op maandag 29 april 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel vandaag de eerste dag is van mijn hernieuwde medicatievrije leven, dus wellicht verandert dat
Hopelijk niet.
de combi alcohol en film is hier vaak slaap als gevolg.quote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die deed mij dan weer weinig![]()
Het zal ook wel liggen aan de combinatie hormonen en alcohol
Nou ja, als je van horror houdt is het wel een comedy. Zwakkere geesten zullen het wellicht wat enger vindenquote:Op maandag 29 april 2013 13:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik heb eerst maar even gegoogled.. Comedy amehoela!
Spannend! Succes!quote:Op maandag 29 april 2013 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Hoewel vandaag de eerste dag is van mijn hernieuwde medicatievrije leven, dus wellicht verandert dat
Hopelijk niet.
Ja, eigenlijk wel. Was natuurlijk al drie maanden bezig met afbouwen, dus de transitie gaat geleidelijk. Ik kan er vandaag nog niet echt een oordeel over vellen, over een week of twee gaat dat al beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |