De ligoefeningen zijn ook wel simpelerquote:Op maandag 29 april 2013 08:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ligoefeningen niet, rest wel. Ach ik ga het gewoon proberenben benieuwd. En ook sceptisch
doe ik ookquote:Op maandag 29 april 2013 08:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De ligoefeningen zijn ook wel simpelerdus dat komt vast goed.
En niet proberen maar gewoon doen![]()
Ik ga vandaag voor dag #7
Bijna naar level 2.
owww maar 2 dagen. Dat overleef ik wel.quote:Op maandag 29 april 2013 08:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 dagen.
@miss_sly hoeft niet perse maar je kan ook altijd nog waterflesjes ofzo gebruiken.
Klopt, je doet het ook voor jezelfquote:Op maandag 29 april 2013 08:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deed ik vroeger idd wel, en voorheen wilde ik "ook niet moeilijk doen" maar fuck it hoor. Ik dit doe voor mezelfEn ik neem gewoon een bakkie komkommer mee
tja dat riep ik ook altijd, maar ik weet ook dat m'n buik flubberig blijft als ik het niet doe, ook al eet ik nog zo netjes.quote:Op maandag 29 april 2013 08:42 schreef Qwea het volgende:
Zit die vid te kijken, jillian zou echt niks voor mij zijn
Ja maar het is gewoon echt niks voor mij. Kan de helft van die oefeningen niet uitvoeren. Dus het is niks voor mij.quote:Op maandag 29 april 2013 09:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
tja dat riep ik ook altijd, maar ik weet ook dat m'n buik flubberig blijft als ik het niet doe, ook al eet ik nog zo netjes.
Ooh ik ook hoorquote:Op maandag 29 april 2013 09:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt, je doet het ook voor jezelfJe moet ook niet vanwege anderen je er niet aan houden, maar ik vind een biertje op z'n tijd ook wel lekker
waarom kun je dat niet? Lichamelijke beperking?quote:Op maandag 29 april 2013 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon echt niks voor mij. Kan de helft van die oefeningen niet uitvoeren. Dus het is niks voor mij.
Hoe komt het dat je ze niet kan uitvoeren?quote:Op maandag 29 april 2013 09:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon echt niks voor mij. Kan de helft van die oefeningen niet uitvoeren. Dus het is niks voor mij.
quote:Op maandag 29 april 2013 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je ze niet kan uitvoeren?
Zit sowieso met mijn enkel die fucked is. Knieën die ook gaar zijn, momenteel polsen die bloody hell doen. Geen idee waar het van komt, (die laatste dan) maar als ik zie dat je je moet opdrukken e.d, gaat hem niet worden.quote:Op maandag 29 april 2013 09:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
waarom kun je dat niet? Lichamelijke beperking?
Ik zal hooguit even moeten wennen aan de coördinatie.
wat voor oefening doen ze dan ipv opdrukken?quote:Op maandag 29 april 2013 09:15 schreef Sarabi het volgende:
Veel mensen slaan het opdrukken over en doen dan een andere krachtoefening, dus dat is geen ramp.
Maar het is verder wel redelijk zwaar voor enkels en knieen inderdaad.
Welke oefeningen doe je in de sportschool?
Herhaling van een van de andere krachtoefeningen van level 1.quote:Op maandag 29 april 2013 09:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat voor oefening doen ze dan ipv opdrukken?
Jillian Michaels 30 day shredquote:Op maandag 29 april 2013 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe heet die trainig/dat programma voluit?
Bedankt! Eens kijkenquote:
Een week rust is wel erg lang hiervoor volgens mij.quote:Op maandag 29 april 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Elke beweging zet zoden aan de dijk MaJo!
Nou, ik zal ook eens aan die 30 day shred beginnen dan. Vandaag, woensdag en volgende week woensdag, donderdag en vrijdag heb ik tijd. Dan maar geen 10 dagen achter elkaar hoor.
Dat is ook waarquote:Op maandag 29 april 2013 09:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Elke beweging zet zoden aan de dijk MaJo!
Nou, ik zal ook eens aan die 30 day shred beginnen dan. Vandaag, woensdag en volgende week woensdag, donderdag en vrijdag heb ik tijd. Dan maar geen 10 dagen achter elkaar hoor.
dit*!quote:Op maandag 29 april 2013 08:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deed ik vroeger idd wel, en voorheen wilde ik "ook niet moeilijk doen" maar fuck it hoor. Ik dit doe voor mezelfEn ik neem gewoon een bakkie komkommer mee
Ik heb van de week even kort naar het eerste deel op youtube gekeken, snap ik het goed dat je die dus 10 dagen doet en dat je dan over gaat naar een volgende video?quote:Op maandag 29 april 2013 09:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herhaling van een van de andere krachtoefeningen van level 1.
Kloptquote:Op maandag 29 april 2013 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb van de week even kort naar het eerste deel op youtube gekeken, snap ik het goed dat je die dus 10 dagen doet en dat je dan over gaat naar een volgende video?
Helaas niet. Ik heb op het moment een zeer, zeer strakke planning omdat we 10 dagen op vakantie met mijn schoonfamilie gaan. Dat is al de 22e dus voor die tijd moet ik zeg maar al mijn werk van die 10 dagen in de komende twee weken proppen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een week rust is wel erg lang hiervoor volgens mij.
Maar heb je geen 20 minuutjes per dag over?
Kan je geen NL in Beweging van uitzendinggemist halen ofzo? Jillian duurt 27 minuten.quote:Op maandag 29 april 2013 09:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook waarProbleem is alleen dat het begint als ik eigenlijk al richting mijn werk moet (nu dus
)
Hoeveel minuten per dag ben je kwijt aan Jillian? Dan ga ik dat ook maar eens proberen
En hoelang ben je nu al op fok aan het surfen?quote:Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb op het moment een zeer, zeer strakke planning omdat we 10 dagen op vakantie met mijn schoonfamilie gaan. Dat is al de 22e dus voor die tijd moet ik zeg maar al mijn werk van die 10 dagen in de komende twee weken proppen.
Maar ik doe er dan gewoon wat langer over, ik hoef niet perse een strak lijf binnen 30 dagen te hebben.
Ik ben nu op fok aan het surfen omdat ik aan het wachten ben tot mijn medicijnen ervoor zorgen dat mijn spieren de rest van de dag hun werk kunnen doen. Ik mag nu ook ontbijten dus over een uur kan ik Jillian inderdaad doen zonder dat mijn ontbijt naar boven komt. Vandaag ben ik soort van vrij dus is er geen probleem. Op elke andere maandag moet ik direct na het ontbijt naar mijn werk en kom ik daarna alleen even thuis om snel te eten en dan door te gaan naar badminton.quote:Op maandag 29 april 2013 09:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoelang ben je nu al op fok aan het surfen?
Het is niet erg dat je er langer over doet maar gewoon even voor de duidelijkheid dat 20 minuten altijd wel te vinden zijn in een dag
ook goed!quote:Op maandag 29 april 2013 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lucky doet wel Jillian maar doet er langer over![]()
Met mn vriendje zou ik lekker een 30 minute shred gaan doenquote:Op maandag 29 april 2013 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon samen met je vriendje Jillian doen
quote:Op maandag 29 april 2013 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met mn vriendje zou ik lekker een 30 minute shred gaan doen
quote:Op maandag 29 april 2013 09:39 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon samen met je vriendje Jillian doen
Nou dat gevoel kreeg ik dus van Lucky! Ik zou dan echt ongelukkig worden.quote:Op maandag 29 april 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg altijd stress van mensen die roepen dat ze het zo druk hebben dat ze geen tijd meer hebben om adem te halen
Dagelijksquote:Op maandag 29 april 2013 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je je collega's met een koekenpan in het gezichtje wil meppen?
ja hoorquote:Op maandag 29 april 2013 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je je collega's met een koekenpan in het gezichtje wil meppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |