Plus het weekend?quote:Op zondag 28 april 2013 19:07 schreef Sjeen het volgende:
Victoriabaarsonder begeleiding van een pinot grigio
Ik heb de regel voor mezelf dat ik drie weekdagen 'mag' drinken.
Whehe... Nee, drie van de zeven dagen.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 20:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Een kat voor je slaapkamerdeur horen kotsen.
Asperges heb ik onlangs leren eten, met zalm en eiersaladequote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Net asperges op, wat is dat toch lekker zo nu en dan
quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
Owwwww, ik wil ook!quote:Op zondag 28 april 2013 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]![]()
170 gram, 29 kcalquote:
En zoooooooo lekker!quote:
Niet???? Vet lekker. MikeyMo lust ze nietquote:
Het duurt maar 20 minuten.quote:Op zondag 28 april 2013 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik raak ook geinspireerd om Jillian te gaan doen. Maar ik heb er echt geen tijd voor. Gelukkig sport ik veel tegenwoordig dus daar hoef ik het op zich niet perse voor te doen. Maar het lijkt me wel leuk!
ik heb geen gewichtjes, en ik las dat die nodig zijn. kan het ook zonder/quote:
Alleen de eerste 2 dagen.quote:Op maandag 29 april 2013 07:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En de dag erna gegarandeerd spierpijn
Wat ik op t ww forum las.....gewichtjes v.d. action of flesjes gevuld met water als alternatiefquote:Op maandag 29 april 2013 08:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik heb geen gewichtjes, en ik las dat die nodig zijn. kan het ook zonder/
Ik ben wel nieuwsgierig geworden, maar nu met de verhuizing is het niet helemaal slim, misschien. Ik zou ook niet weten waar ik het zou moeten doen, met al die dozen en zooi all over the placequote:Op maandag 29 april 2013 08:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2 dagen.
@miss_sly hoeft niet perse maar je kan ook altijd nog waterflesjes ofzo gebruiken.
Oo, de Action, dat kost vast geen vermogen!quote:Op maandag 29 april 2013 08:15 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Wat ik op t ww forum las.....gewichtjes v.d. action of flesjes gevuld met water als alternatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin vond ik dat meer dan genoeg maar mijn armen zijn niet zo sterkquote:Op maandag 29 april 2013 08:25 schreef Stormqueen het volgende:
Een flesje water weegt toch maar 500 gram? Zet dat zoden aan de dijk?
waar haal je de rest dan vandaan? Moet je dan aan de download?quote:Op maandag 29 april 2013 08:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het begin vond ik dat meer dan genoeg maar mijn armen zijn niet zo sterk
@Dido op youtube is sowieso level 1 te vinden, de rest durf ik niet te zeggen.
Daarna begin je opnieuw of bijvoorbeeld aan haar Ripped workout.
of dvd kopenquote:Op maandag 29 april 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar haal je de rest dan vandaan? Moet je dan aan de download?
Volgens mij is de rest ook te vinden op YT maar iets lastiger.quote:Op maandag 29 april 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar haal je de rest dan vandaan? Moet je dan aan de download?
Ik weiger slecht te eten en bier te drinken. Ik zal misschien 2 biertjes doen, maar plan is gewoon cola light. En ik ga helemaaaaal geen patat eten. We gaan naar Alkmaar, zit een kei goeie lunchroom... dus ik zal wel broodje kalkoen filet eten tussen de middag en 's avonds zijn we rond 20u terug dus ik fix vanaaf alvast die koude pasta met zalm, flikker het in de koelkast, kan ik het mooi morgen avond eten.quote:Op maandag 29 april 2013 08:34 schreef MaJo het volgende:
Mooie foto sarabi! Je straalt inderdaad helemaal
Maak me wel wat zorgen over de komende twee dagen: wordt toch slechter eten en biertjes drinken. Gelukkig kan ik niet meer zo goed tegen alcohol dus dat scheelt
Resultaten krijg je sowieso maar hoe veel ligt aan jouw lichaam en inderdaad of je je eetpatroon aanpast.quote:Op maandag 29 april 2013 08:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
of dvd kopen
Ik ga het iig doen, nog even kijken wanneer ik begin. Ben benieuwd! Vraag me wel af of je de beloofde resultaten ook krijgt als je je eetpatroon niet aanpast. Ik bedoel: een mooi lijf ontstaat toch voor 80% in de keuken?
een licht lijf wel, voor een mooi lijf moeten je genen mee zitten en zul je toch moeten zwetenquote:Op maandag 29 april 2013 08:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
of dvd kopen
Ik ga het iig doen, nog even kijken wanneer ik begin. Ben benieuwd! Vraag me wel af of je de beloofde resultaten ook krijgt als je je eetpatroon niet aanpast. Ik bedoel: een mooi lijf ontstaat toch voor 80% in de keuken?
true that!quote:Op maandag 29 april 2013 08:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Resultaten krijg je sowieso maar hoe veel ligt aan jouw lichaam en inderdaad of je je eetpatroon aanpast.
Maar google maar eens op de resultaten van 30 day shred, dat is pas motivatie
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 29 april 2013 08:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weiger slecht te eten en bier te drinken. Ik zal misschien 2 biertjes doen, maar plan is gewoon cola light. En ik ga helemaaaaal geen patat eten. We gaan naar Alkmaar, zit een kei goeie lunchroom... dus ik zal wel broodje kalkoen filet eten tussen de middag en 's avonds zijn we rond 20u terug dus ik fix vanaaf alvast die koude pasta met zalm, flikker het in de koelkast, kan ik het mooi morgen avond eten.
Ik heb deze ronde helaas geen foto's gemaakt maar de vorige keer wel en je krijgt echt zulke resultatenquote:Op maandag 29 april 2013 08:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
true that!
Kan bijna niet geloven dat die foto's echt zijn. Ook beetje bang dat ik de oefeningen verkeerd uitvoer
ligoefeningen niet, rest wel. Ach ik ga het gewoon proberenquote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb deze ronde helaas geen foto's gemaakt maar de vorige keer wel en je krijgt echt zulke resultaten(als je het tenminste elke dag doet).
Kan je de oefeningen bij een spiegel uitvoeren? Dan kan je het beter in de gaten houden.
Deed ik vroeger idd wel, en voorheen wilde ik "ook niet moeilijk doen" maar fuck it hoor. Ik dit doe voor mezelfquote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk inIk ga ook niet helemaal "los" maar je eet toch sneller even een loempia met een biertje erbij in plaats van een zak wortels zeg maar
Wij gaan sowieso thuis ontbijten en avondeten dus dat scheelt ook al een boel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |