Lol, dagelijks iddquote:Op maandag 29 april 2013 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je je collega's met een koekenpan in het gezichtje wil meppen?
quote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh ongesteld.. gelukkig mag ik niet wegen.. Mijn vriend zou de weegschaal verstoppen, heeft hij niet gedaan.. stond echt zo van Yeeeesssss!
Helaas, batterijen eruit..........
quote:Op maandag 29 april 2013 10:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Blegh ongesteld.. gelukkig mag ik niet wegen.. Mijn vriend zou de weegschaal verstoppen, heeft hij niet gedaan.. stond echt zo van Yeeeesssss!
Helaas, batterijen eruit..........
Het is een soort van houvast die ik nu niet meer heb.. Moet puur op mijn lijf vertrouwen, en dat vind ik wel lastig!quote:Op maandag 29 april 2013 11:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ook. Tikje overgehouden aan mijn dikke periode
Nou, ons eerste bod is van tafel geveegd en t tweede bod wilden ze 't zelfde mee doen, maar hun makelaar heeft ze verteld dat dat niet reëel is en nou rekenen ze nu de financiële consequenties van een lagere verkoopprijs door en horen we woensdag iets. Behoorlijk zenuwslopend!quote:Op maandag 29 april 2013 08:16 schreef miss_sly het volgende:
Tink, hoe is het met de koop van het huis? Nog iets gehoord?
shred in bedquote:Op maandag 29 april 2013 09:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met mn vriendje zou ik lekker een 30 minute shred gaan doen
Gewoon in een fabriek gaan werkenquote:Op maandag 29 april 2013 12:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Soms verlang ik naar een baan zonder menselijk contact.
Ook mooiquote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Of patholoog worden. Lekker tussen de dooien.
Mwah. Dan zit je met van die vervelende analisten.quote:Op maandag 29 april 2013 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Of patholoog worden. Lekker tussen de dooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |