Babes & Hunks nachtbagger?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Komt goed bby, ze heeft gisteren al voorproefje gegeven
Was wel lachen gisteren. Chloro mad.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Babes & Hunks nachtbagger?
[ afbeelding ]
Fucked up, G.quote:
link?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was wel lachen gisteren. Chloro mad.
haha, dikke kloon ja. En iedereen maar happenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha @quote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
euh, vanaf hier ofz.
B&H / [Nachtbagger] bsh
Full mode trollings en ze hapt ook nog, ff verder lezen.quote:
Haha stukje gelezen, nu de rest. Zij is wel wat vaker mad op die manierquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
euh, vanaf hier ofz.
B&H / [Nachtbagger] bsh
Ik dacht al aan het begin "te obvious, ik verpest het" maar nee hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Full mode trollings en ze hapt ook nog, ff verder lezen.
heeft wel wat.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha stukje gelezen, nu de rest. Zij is wel wat vaker mad op die manierlabielo.
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
heeft wel wat.
Snel op dr nozel gestapt
Omfg manquote:Op donderdag 25 april 2013 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet opeens stoer te doen, je bent en blijft een vieze garnaal en zou zelfs mijn hond van je af trappen. Laat jezelf vooral in de waan dat er vrouwen zijn die je willen, de harde realiteit is wel anders. Al die viezigheid van je haar is je hersenen ingekropen en heeft ze behoorlijk aangetast. Of komt het misschien door de drugs? Hoe dan ook, snugger ben je niet, dat bewijs je nu ook maar weer.
Slaap lekker.
SHE MADquote:Op donderdag 25 april 2013 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet opeens stoer te doen, je bent en blijft een vieze garnaal en zou zelfs mijn hond van je af trappen. Laat jezelf vooral in de waan dat er vrouwen zijn die je willen, de harde realiteit is wel anders. Al die viezigheid van je haar is je hersenen ingekropen en heeft ze behoorlijk aangetast. Of komt het misschien door de drugs? Hoe dan ook, snugger ben je niet, dat bewijs je nu ook maar weer.
Slaap lekker.
Hahaha iddquote:Op donderdag 25 april 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Omfg manhoe laat je jezelf kennen... huilen
Had nog een You mad gifje willen doen, als ik niet al was gaan slapen.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Omfg manhoe laat je jezelf kennen... huilen
U SLOW PLAYAquote:
je moet toch wat, zo diep in de nachtquote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan je toevlucht zoeken naar een iets bekendere spelerquote:Op donderdag 25 april 2013 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jou wil ik ook.
Haatneuken.
Beetje.
Haha inderdaad, dacht ik ook preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan je toevlucht zoeken naar een iets bekendere spelerterwijl ze die eerder constant afzeek
gek mens hehe
Zo doorzichtig allemaalquote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha inderdaad, dacht ik ook precies. De manier waarop ze het verwoord alleen al
.
Sowieso gaf Chloro al aan in het echt vet lief te zijn, waarom dan hier zoquote:Op donderdag 25 april 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo doorzichtig allemaal!!!
Als ik zelf beter was in spelling en taal en wat verstand had was ik sowieso psycholoog geworden
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ter analyse, je ziet ook dat ze eerst aan Gridlok klingt... ze kent hem van deze scdus ze zoekt een backup... Gridlok is niet dom.. nee, nee.. die heeft het door en laat haar in de kou staan
ECHTERRRRRR komt daar CB aan als 2e keus en reddende engel... en JAWEL hij hapt !!
Game saved.![]()
quote:
Shit was so cashquote:Op donderdag 25 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ter analyse, je ziet ook dat ze eerst aan Gridlok klingt... ze kent hem van deze scdus ze zoekt een backup... Gridlok is niet dom.. nee, nee.. die heeft het door en laat haar in de kou staan
ECHTERRRRRR komt daar CB aan als 2e keus en reddende engel... en JAWEL hij hapt !!
Game saved.![]()
onze gespierde white knightquote:Op donderdag 25 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Game saved.![]()
Nah, dan zou die haar helpen toch met dissen. Geloof me ik weet alles van het white knight zijnquote:
komisch omdat het zo treffend is.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Lol @ de strategie die nu besproken wordt rondom Chloro.
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die volgorde en indeling van desmiley
.
jammer dat het niet mn broek is.quote:
teringquote:
jou behagen¿quote:Op donderdag 25 april 2013 17:05 schreef Chai het volgende:
Het is al 4 minuten over 5 wat doen jullie hier nog :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
na het nogmaals lezen en jouw reactie, stikte ik zowat in mn drinkenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb besloten dit kapsel te nemen, is dat een idee?Weet niet. Op dit hoofd lijkt het een beetje afdak achtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb besloten dit kapsel te nemen, is dat een idee?Prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afdak achtigquote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Op dit hoofd lijkt het een beetje afdak achtig.
Ik heb besloten dit kapsel te nemen, is dat een idee?ik heb het ook, dus weet niet of het een leuk idee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik moet tot half 6 he.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:05 schreef Chai het volgende:
Het is al 4 minuten over 5 wat doen jullie hier nog :S
Ik heb besloten dit kapsel te nemen, is dat een idee?Guy Pearce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
director van snatch enzquote:
Zijn rol in Memento was ook wel nice.quote:
Ja hij speelt ook in Irony Man deel 3, dus zo kwam ik op het idee. Is dat kapsel wat?quote:
chai heeft juist een grote mond hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Chai wanneer Ryan Gosling:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn rol in Memento was ook wel nice.
Weet niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Chai wanneer Ryan Gosling:
[ afbeelding ]
is dat omdat je mond vaak open staat¿quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, krijg ook heel gauw kramp in mijn kaken.
Dit alles te vervangen door een zeebaas.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee bedoel mijn mond geen grote opening kan maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef wise het volgende:
[..]
is dat omdat je mond vaak open staat¿
vervelend bij het pijpen welquote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bedoel mijn mond geen grote opening kan maken.
ah zo, daarom heb je mozy als vriendjequote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Met Trinity en Chypher.quote:
Ooit wel eens 50 minuten lang gedaan?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, krijg ook heel gauw kramp in mijn kaken.
Nee.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ooit wel eens 50 minuten lang gedaan?
Nee dan niet toch. Is gewoon om zoveel mogelijk van de bbq te genieten.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is het gierig om de hele dag niks te eten opdat je je lens kan eten op de bbq?
Voor de Nederlanders, we kopen samen in hoor dus het is niet alsof ik iemand z'n bbq plunder.
Flink honger hebben voor een koningsmaal is altijd goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voor de Nederlanders, we kopen samen in hoor dus het is niet alsof ik iemand z'n bbq plunder.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan niet toch. Is gewoon om zoveel mogelijk van de bbq te genieten.
Thanks toppersquote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flink honger hebben voor een koningsmaal is altijd goed.
Hmm. Oke.quote:
Als ik weet dat ik dezelfde avond naar een all you can eat ga starve ik mezelf.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
juist slecht. In die korte periode "krimt" de maag, waardoor je minder zal eten. Je eet namelijk veel in een korte periode waardoor je "gekrompen" maag snel vol zit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denk meer door de injecties.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
Volgens mij zijn jullie testosteronlevels gestegen door de hoeveelheid zonlicht.
gvd mijn geheim is ontdektquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
CB is homo. Jij bent saai. Dan nog liever doorgaan met mijn celibataire leven
Mijn maag niet. Die creëert snel genoeg weer ruimte :vquote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
juist slecht. In die korte periode "krimt" de maag, waardoor je minder zal eten. Je eet namelijk veel in een korte periode waardoor je "gekrompen" maag snel vol zit.
Daarom wel iets eten van te voren.
Bwhehe, dus datquote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik dezelfde avond naar een all you can eat ga starve ik mezelf.
Wist dat iemand zoiets zou zeggenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
juist slecht. In die korte periode "krimt" de maag, waardoor je minder zal eten. Je eet namelijk veel in een korte periode waardoor je "gekrompen" maag snel vol zit.
Heeft mijn vriendin ook laat van, maar bij mij maakt dat toch niets uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
ah dus daarom zit je achter Zosk aan.quote:
IIFYM.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komt omdat je neger bentquote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist dat iemand zoiets zou zeggen. Nooit last van hoor, als ik honger heb als een paard eet ik als een paard.
Lekker.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
ah dus daarom zit je achter Zosk aan.
Ach, om daar echt rekening mee te houden, dan moet je echt voorbereiden voor een eetwedstrijd oid.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent ráá®quote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn maag niet. Die creëert snel genoeg weer ruimte :v
WDHIHKNquote:
Nquote:
Door WolvenDagen Doppenquote:
quote:
quote:
U Only Eat Niggers Occasionallyquote:Op donderdag 25 april 2013 17:31 schreef krioro het volgende:
Overigens geen flauw idee wat die ondertitels van dWc en Cb betekenen.
Kanki Papi Bear Sowieso Faggots Serioesoequote:Op donderdag 25 april 2013 17:31 schreef krioro het volgende:
Overigens geen flauw idee wat die ondertitels van dWc en Cb betekenen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U Only Eat Niggers Occasionally
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kanki Papi Bear Sowieso Faggots Serioesoe
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat bericht van gister trouwens;
[..]
[ afbeelding ]
Uitgerekend Ugs hier in de straat tegenover#swag
Ja had je al eens gepost maar had ik niet geluisterd. Nu wel 2 seconden, ik vat hem.quote:
rick ross - hustle'ngquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Is dit richting de apollolaan?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:57 schreef krioro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Omdat je blond bent, denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Aww... Waarom kan ik niet tegen dit soort plaatjes
Wat is je eigen haarkleur?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben ik niet, hommo. Heb het net nog geverfd.
Boeit niet. Ik heb toch ook geen harige kut, ook al scheer ik het kaal? Alleen maar omdat ik van nature een harige kut heb?quote:
Wat een vergelijking.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Boeit niet. Ik heb toch ook geen harige kut, ook al scheer ik het kaal? Alleen maar omdat ik van nature een harige kut heb?
een marokkaan in een net pak is nog steeds een marokkaan.....quote:Op donderdag 25 april 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben ik niet, hommo. Heb het net nog geverfd.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een marokkaan in een net pak is nog steeds een marokkaan.....
quote:
Welke kleur is je uitgroei?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb bruin haar, dus ik ben niet blond.
Nee, ik zit niet fout.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:03 schreef VeerEli het volgende:
Jij zegt 'omdat je blond bent'.
Ik zeg 'ik ben niet blond, ik heb bruin haar'.
Zeg jij 'wat is je eigen haarkleur?'
Ja, van oorsprong donkerblond. Maar ik ben geen blondine, want ik heb bruin haar.
ZOSK GEEF HET NOU TOE JE ZIT GEWOON FOUT OKE
Nee, ik ben brunette.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet fout.
Oorsprong donkerblond dus, dus je bent blond, oké fixed.
Dan heb je morgen toch uitgroei, jezus.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zeg toch heb net geverfd hondenkop
Jonge, als jij je hoofd kaal scheert ben je toch ook kaal. Of zeg je dan ook dat je haar op je kop hebt, omdat je dat van oorsprong hebt?quote:
Alsof mijn haar in 1 dag groeitquote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb je morgen toch uitgroei, jezus.
Dan ben ik nog steeds donkerblond van mijzelf, ja. Alleen tijdelijk kaal/geverfd whatever.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, als jij je hoofd kaal scheert ben je toch ook kaal. Of zeg je dan ook dat je haar op je kop hebt, omdat je dat van oorsprong hebt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdhaarquote:
quote:Deze haren groeien gemiddeld 0,3 millimeter per dag
Je zegt niet 'ik ben geverfd'. Je noemt de kleur van je haar. In dit geval dus BRUIN. GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZquote:Op donderdag 25 april 2013 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds donkerblond van mijzelf, ja. Alleen tijdelijk kaal/geverfd whatever.
Oh pleasequote:Op donderdag 25 april 2013 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdhaar
Ik zei niet dat je het ziet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh pleaseJe ziet in ieder geval de komende 2 weken geen uitgroei
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb je morgen toch uitgroei, jezus.
Niet dus, mongolquote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef Zosk het volgende:
Mijn punt was; je echte haarkleur is er dan weer.
Hoe wil jij uitgroeiend haar omschrijven in één woord?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef VeerEli het volgende:
uitgroei
Haargedeelte bij de huid zonder kunstmatige kleuring of krul dat zichtbaar wordt als geverfd of gepermanent haar groeit.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10648
DAT ZICHTBAAR WORDT!!!!!!!!! DUS!!!!!!!
Je bent en blijft donkerblond, tot je grijs wordt. Ik heb dus gelijk, oké?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef VeerEli het volgende:
Zosk geef je ongelijk ff toe ipv jezelf eruit te lullen want het staat zwart op wit
Hou toch op gastquote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe wil jij uitgroeiend haar omschrijven in één woord?
Onder de microscoop is morgen al het eerste gedeelte blond haar weer zichtbaar hoor. pannenkoekquote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou toch op gastJij zegt 'morgen heb je uitgroei'. Nee, morgen heb ik geen uitgroei. Uitgroei is: Haargedeelte bij de huid zonder kunstmatige kleuring of krul dat zichtbaar wordt als geverfd of gepermanent haar groeit.
Het is morgen nog niet zichtbaar, SO YOU'RE JUST WRONG!
Ik heb het verkeerd omschreven in dat geval, je snapt mijn punt en ik heb het uitgelegd. Oftewel, ik heb nog steeds gelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou toch op gastJij zegt 'morgen heb je uitgroei'. Nee, morgen heb ik geen uitgroei. Uitgroei is: Haargedeelte bij de huid zonder kunstmatige kleuring of krul dat zichtbaar wordt als geverfd of gepermanent haar groeit.
Het is morgen nog niet zichtbaar, SO YOU'RE JUST WRONG!
Nee, dat heb je niet. Mijn haarkleur is momenteel bruin, dus ik ben een brunette.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent en blijft donkerblond, tot je grijs wordt. Ik heb dus gelijk, oké?
Onder de microscoop is jouw pik ook eindelijk eens zichtbaarquote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onder de microscoop is morgen al het eerste gedeelte blond haar weer zichtbaar hoor. pannenkoek
Geverfd hoor. :$quote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Mijn haarkleur is momenteel bruin, dus ik ben een brunette.
Nee, dat heb je dus niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd omschreven in dat geval, je snapt mijn punt en ik heb het uitgelegd. Oftewel, ik heb nog steeds gelijk.!
Dat ontken ik niet. Alsnog is mijn haarkleur momenteel bruin. Dus ik ben een brunette, en geen blondje.quote:
Je vriendje kreunde gisteren anders flink hard toen ik m nam.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Onder de microscoop is jouw pik ook eindelijk eens zichtbaar
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je vriendje kreunde gisteren anders flink hard toen ik m nam.
Je haarkleur is momenteel bruin, maar je blijft donkerblond. :$quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Alsnog is mijn haarkleur momenteel bruin. Dus ik ben een brunette, en geen blondje.
Nee. Ik ben pas weer donkerblond van haarkleur als ik het uit laat groeien, of donkerblond verf.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je haarkleur is momenteel bruin, maar je blijft donkerblond. :$
Still, morgen is er al uitgroei zichtbaarquote:
Jezus Christus.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pas weer donkerblond van haarkleur als ik het uit laat groeien, of donkerblond verf.
Ga weg met je bullshitquote:Op donderdag 25 april 2013 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Still, morgen is er al uitgroei zichtbaar
Dat weet ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:14 schreef Zosk het volgende:
Veer, je hebt helemaal gelijk. Ik heb ongelijk.
Hoezo is het bullshit?quote:
Je gaat niet serieus microscoop shit erbij halen om te beweren dat je morgen uitgroei kan zien.quote:
Zoiets wilde ik ook gebruiken als argument.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, Veer logica in een ander jasje:
Ik ben blank, maar wanneer ik mij verkleed als Zwarte Piet op 5 december ben ik een neger
Yes we canquote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je gaat niet serieus microscoop shit erbij halen om te beweren dat je morgen uitgroei kan zien.
Sodemieter toch op. Iedereen die d'r haren verft geeft gewoon de huidige haarkleur aan als haarkleur.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, Veer logica in een ander jasje:
Ik ben blank, maar wanneer ik mij verkleed als Zwarte Piet op 5 december ben ik een neger
Je bent blondine.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sodemieter toch op. Iedereen die d'r haren verft geeft gewoon de huidige haarkleur aan als haarkleur.
Mijn modellenbureau ziet me aankomen. Ja Vera, wat is je haarkleur? De klant zoekt meisjes met donkerblond haar.
Komt dat even goed uit! Ik ben donkerblond! Please. Je geeft dan aan dat je brunette bent, want je hebt bruin haar. Zo fokking moeilijk is het allemaal niet.
WELL THATS TOO FUCKING BAD, PRETTY TITS, CAUSE YOU JUST OPENED UP A WHOLE CAN OF CB,quote:Op donderdag 25 april 2013 19:17 schreef VeerEli het volgende:
Bovendien was ik met Zosk in discussie. Met jou heb ik helemaal geen zin om te discussiëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ben je een brunette of blondine?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:19 schreef Zosk het volgende:
Welke haarkleur heb je?
Ik heb geen haarkleur want ik ben kaal, pas als het aangroeit heb ik weer een haarkleur.
u up for anal bby?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
u up for anal bby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ik had je al gelijk gegeven hè.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben je een brunette of blondine?
Ik ben een brunette, mijn oorspronkelijke kleur is blond maar nu ben ik een brunette. Ik heb bruin haar.
Op dát moment ben je geen blondine, maar brunette. I can't evenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Je natuurlijke haarkleur is donkerblond, dus je bent donkerblond. De kleur die je het verft is niet van jezelf maar noem je wel bij de naam omdat je het zo draagt. Desalniettemin blijf je dan blondine ondanks dat je het bruin hebt.
OH MET HAAR WIL JE WEL IN DISCUSSIE I SEE HOW IT ISquote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Op dát moment ben je geen blondine, maar brunette. I can't even![]()
![]()
Je geeft de huidige haarkleur aan, hoe moeilijk kan het zijn
Op dat moment ja, maar dan ben je van nature nog steeds blondine dus ben je blondine. Je bent nooit brunette als je blond bent geboren. Dan ben je bruin gemaakt. Dat telt niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Op dát moment ben je geen blondine, maar brunette. I can't even![]()
![]()
Je geeft de huidige haarkleur aan, hoe moeilijk kan het zijn
Je haarzakjes verdwijnen toch niet in eens magisch?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
Als je iets veranderd, is het andere er dus niet meer.
Als jij je tieten laat vergroten naar een D cup, zeg je toch ook niet dat je een C cup hebt als iemand je vraagt hoe groot je tieten zijn?
Nu weet ik in ieder geval dat het niet gewoon een verschil is hoe mannen en vrouwen erover denken.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
MOEST ME ERMEE BEMOEIEN VAN ZOSK DAT ZEI HIJ SLA ME NIET
Je vraagt toch altijd wat van nature je cupmaat is, zoals met haarkleur?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
Als je iets veranderd, is het andere er dus niet meer.
Als jij je tieten laat vergroten naar een D cup, zeg je toch ook niet dat je een C cup hebt als iemand je vraagt hoe groot je tieten zijn?
Haarkleur, kleur van je haar. De kleur van mijn haar is BRUIN NU. GEEEEEZquote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je haarzakjes verdwijnen toch niet in eens magisch?
Het is gewoon een verschil hoe normale mensen en zwakzinnigen er over denken.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu weet ik in ieder geval dat het niet gewoon een verschil is hoe mannen en vrouwen erover denken.![]()
Kom je ook aan met WD, daar noem je er dan ook éénquote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu weet ik in ieder geval dat het niet gewoon een verschil is hoe mannen en vrouwen erover denken.![]()
Maar de kleur van je haar is nog steeds aanwezig, en niet verdwenen zoals jij probeert te bewerenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haarkleur, kleur van je haar. De kleur van mijn haar is BRUIN NU. GEEEEEZ
Ik vraag nooit wat van nature iemands cupmaat of kleur haar isquote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Je vraagt toch altijd wat van nature je cupmaat is, zoals met haarkleur?
Ja ben het gewoon met jou eens hoor, maar ik ben qua innerlijk ook een man dus maybe ligt het wel daar aanquote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kom je ook aan met WD, daar noem je er dan ook één
Maar niet zichtbaar. Dat is het enige wat ik wil beweren. Van oorsprong ben ik blond, nu ben ik bruin.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar de kleur van je haar is nog steeds aanwezig, en niet verdwenen zoals jij probeert te beweren
Qftquote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en nog als je blauwe ogen lenzen in doet en je hebt eigenlijk bruine ogen kan je ook niet zeggen dat je blauwe ogen hebt![]()
Iedereen houdt de discussie aan, niet alleen ik. Is nu iedereen blond, kan ik dat uit jouw post concluderen????quote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
Deze discussie maar willen blijven volhouden bewijst dat je blondine bent. OOK AL BEN JE VAN NATURE EEN REDHEAD FOR ALL I CARE
Ik ga mezelf blank schminken en beweren dat ik blank benquote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar niet zichtbaar. Dat is het enige wat ik wil beweren. Van oorsprong ben ik blond, nu ben ik bruin.
het is silly dat je het probeert vol te houden omdat je het fout hebt en wij niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen houdt de discussie aan, niet alleen ik. Is nu iedereen blond, kan ik dat uit jouw post concluderen????
Jij bent cherokeequote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga mezelf blank schminken en beweren dat ik blank ben
sure, why not.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen houdt de discussie aan, niet alleen ik. Is nu iedereen blond, kan ik dat uit jouw post concluderen????
Uch, ik ben het, zwarte worst.quote:
Nee want dat is iets wat je permanent veranderd. Je haarkleur komt altijd terug en zal ook altijd dezelfde blijven.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En mijn vergelijking met tieten is niet relevant?
Als dat zo is was er wel al met bewijzen gesmeten, maar die zijn er niet dus neequote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga mezelf blank schminken en beweren dat ik blank ben
[..]
het is silly dat je het probeert vol te houden omdat je het fout hebt en wij niet.
Nee hoor, silliconen kunnen er weer uit. En je haarkleur blijft zeker niet altijd hetzelfde. Vroeger was ik lichtblond, nu donkerblond. Misschien over 5 jaar wel bruin.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee want dat is iets wat je permanent veranderd. Je haarkleur komt altijd terug en zal ook altijd dezelfde blijven.
Bewijzen voor wat?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dat zo is was er wel al met bewijzen gesmeten, maar die zijn er niet dus nee
Chinezen niet hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef Rawberry het volgende:
iedereen wordt met blauwe ogen geboren
Ja, maar het is permanenter dan een kleur uit een potje. Godsamme wat ben jij eigenwijs zegquote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, silliconen kunnen er weer uit.
Wat is dit voor neanderthaler wijsheid?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef Rawberry het volgende:
Nee, moet je maar met een goed argument komenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar het is permanenter dan een kleur uit een potje. Godsamme wat ben jij eigenwijs zeg.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee daar is geen oogkleur bij te zien.
Heb je niet het nieuws gekeken of zo?quote:
Omdat het overduidelijk een verschil van perceptie is. En toch maar volhouden jullie hequote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dat zo is was er wel al met bewijzen gesmeten, maar die zijn er niet dus nee
Nee wat jij zegt slaat gewoon als een lul op een drumstel. Je bent geen brunette nu. Je bet nog steeds blond je ziet het alleen niet omdat je het geverfd hebt maar qua doen en laten merken we het welquote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, moet je maar met een goed argument komen
een man meent het nooit als hij een vrouw gelijk geeft maar is vaak de enige manier om een discussie te beëindigenquote:
Hehehequote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt slaat gewoon als een lul op een drumstel. Je bent geen brunette nu. Je bet nog steeds blond je ziet het alleen niet omdat je het geverfd hebt maar qua doen en laten merken we het wel
Jouw argumenten slaan als een lul op een drumstelquote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt slaat gewoon als een lul op een drumstel. Je bent geen brunette nu. Je bet nog steeds blond je ziet het alleen niet omdat je het geverfd hebt maar qua doen en laten merken we het wel
Dit.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een man meent het nooit als hij een vrouw gelijk geeft maar is vaak de enige manier om een discussie te beëindigen
Maar niet iedereen met licht haar.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef Rawberry het volgende:
Je bent toch gewoon blond van jezelf dus ben je blondine. Wat snap je daar niet aan?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jouw argumenten slaan als een lul op een drumstelJe bent gewoon uitgeluld en komt nu met precies hetzelfde als 10 minuten geleden. Jammer, valt me van je tegen.
Klopt welquote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ging het er niet om dat Zosk zei dat Veer een beetje dommig was omdat ze blond is?
Nee. Het ging erom dat ik zei 'waarom kan ik niet tegen dit soort plaatjes' en toen zei hij 'omdat je een blondje bent'.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ging het er niet om dat Zosk zei dat Veer een beetje dommig was omdat ze blond is?
Zei ik dat?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb het bruin geverfd dus ben ik brunette. Wat snap je daar niet aan?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon blond van jezelf dus ben je blondine. Wat snap je daar niet aan?
Ik heb toch ook niet in één keer geen anger issues meer omdat ik mijn Egyptische haren er af scheer/verf.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een man meent het nooit als hij een vrouw gelijk geeft maar is vaak de enige manier om een discussie te beëindigen
quote:
Oh kennelijk niet, las alleen "omdat je blondje bent"quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Het ging erom dat ik zei 'waarom kan ik niet tegen dit soort plaatjes' en toen zei hij 'omdat je een blondje bent'.
Dus nee, niet omdat ik dommig was. Jammer joh.
Je bet geen brunette kut op potenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het bruin geverfd dus ben ik brunette. Wat snap je daar niet aan?
maakt niet uit, het gaat er nu om dat je je ongelijk niet toegeeft.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
Ik ga dadelijk mijn penis naar binnen duwen, want het is toch al bijna niets. Dan ben ik een meisje.
Kan je je eindelijk door je Zweedse laten neuken in je mankutquote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
Ik ga dadelijk mijn penis naar binnen duwen, want het is toch al bijna niets. Dan ben ik een meisje.
K.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
Jezus.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je je eindelijk door je Zweedse laten neuken in je mankut
Schmink jezelf zwart, dan heeft je vriendin een negerin geneukt.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb een courgette in mijn onderbroek gedaan dus ik heb nu een giga-toplul, wassup
Nagels hebben geen kleur, en dat moet les gaan gevenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mijn nagels rood lakken maar als iemand vraagt wat voor kleur mijn nagels hebben nog steeds zeggen dat ze huidskleur zijn.
Perfect idee, botst alleen met mijn size. :squote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schmink jezelf zwart, dan heeft je vriendin een negerin geneukt.
Ik laat mijn huid bleken en noem mij Michael jacksonquote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mijn nagels rood lakken maar als iemand vraagt wat voor kleur mijn nagels hebben nog steeds zeggen dat ze huidskleur zijn.
Moest kankerhard lachen om "giga-toplul"quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb een courgette in mijn onderbroek gedaan dus ik heb nu een giga-toplul, wassup
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Veer toch.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nagels hebben geen kleur, en dat moet les gaan geven
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nagels hebben geen kleur, en dat moet les gaan geven
Geniet ervan.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar eens een lekker staafje roken![]()
En nee jongens, ik bedoel gewoon een sigaret.
Hier zit ook een stukje logica in, het is niet logisch om te vragen naar de kleur van een ongeverfde nagel aangezien iedereen wel weet welke kleur dat is.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hier zit ook een stukje logica in, het is niet logisch om te vragen naar de kleur van een ongeverfde nagel aangezien iedereen wel weet welke kleur dat is.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hier zit ook een stukje logica in, het is niet logisch om te vragen naar de kleur van een ongeverfde nagel aangezien iedereen wel weet welke kleur dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |