Nee, moet je maar met een goed argument komenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar het is permanenter dan een kleur uit een potje. Godsamme wat ben jij eigenwijs zeg.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee daar is geen oogkleur bij te zien.
Heb je niet het nieuws gekeken of zo?quote:
Omdat het overduidelijk een verschil van perceptie is. En toch maar volhouden jullie hequote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dat zo is was er wel al met bewijzen gesmeten, maar die zijn er niet dus nee
Nee wat jij zegt slaat gewoon als een lul op een drumstel. Je bent geen brunette nu. Je bet nog steeds blond je ziet het alleen niet omdat je het geverfd hebt maar qua doen en laten merken we het welquote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, moet je maar met een goed argument komen
een man meent het nooit als hij een vrouw gelijk geeft maar is vaak de enige manier om een discussie te beëindigenquote:
Hehehequote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt slaat gewoon als een lul op een drumstel. Je bent geen brunette nu. Je bet nog steeds blond je ziet het alleen niet omdat je het geverfd hebt maar qua doen en laten merken we het wel
Jouw argumenten slaan als een lul op een drumstelquote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt slaat gewoon als een lul op een drumstel. Je bent geen brunette nu. Je bet nog steeds blond je ziet het alleen niet omdat je het geverfd hebt maar qua doen en laten merken we het wel
Dit.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een man meent het nooit als hij een vrouw gelijk geeft maar is vaak de enige manier om een discussie te beëindigen
Maar niet iedereen met licht haar.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef Rawberry het volgende:
iedereen wordt met blauwe ogen geboren
Je bent toch gewoon blond van jezelf dus ben je blondine. Wat snap je daar niet aan?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jouw argumenten slaan als een lul op een drumstelJe bent gewoon uitgeluld en komt nu met precies hetzelfde als 10 minuten geleden. Jammer, valt me van je tegen.
Klopt welquote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ging het er niet om dat Zosk zei dat Veer een beetje dommig was omdat ze blond is?
Nee. Het ging erom dat ik zei 'waarom kan ik niet tegen dit soort plaatjes' en toen zei hij 'omdat je een blondje bent'.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ging het er niet om dat Zosk zei dat Veer een beetje dommig was omdat ze blond is?
Zei ik dat?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb het bruin geverfd dus ben ik brunette. Wat snap je daar niet aan?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon blond van jezelf dus ben je blondine. Wat snap je daar niet aan?
Ik heb toch ook niet in één keer geen anger issues meer omdat ik mijn Egyptische haren er af scheer/verf.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een man meent het nooit als hij een vrouw gelijk geeft maar is vaak de enige manier om een discussie te beëindigen
quote:
Oh kennelijk niet, las alleen "omdat je blondje bent"quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Het ging erom dat ik zei 'waarom kan ik niet tegen dit soort plaatjes' en toen zei hij 'omdat je een blondje bent'.
Dus nee, niet omdat ik dommig was. Jammer joh.
Je bet geen brunette kut op potenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het bruin geverfd dus ben ik brunette. Wat snap je daar niet aan?
maakt niet uit, het gaat er nu om dat je je ongelijk niet toegeeft.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
Ik ga dadelijk mijn penis naar binnen duwen, want het is toch al bijna niets. Dan ben ik een meisje.
Kan je je eindelijk door je Zweedse laten neuken in je mankutquote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
Ik ga dadelijk mijn penis naar binnen duwen, want het is toch al bijna niets. Dan ben ik een meisje.
K.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
Jezus.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je je eindelijk door je Zweedse laten neuken in je mankut
Schmink jezelf zwart, dan heeft je vriendin een negerin geneukt.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb een courgette in mijn onderbroek gedaan dus ik heb nu een giga-toplul, wassup
Nagels hebben geen kleur, en dat moet les gaan gevenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mijn nagels rood lakken maar als iemand vraagt wat voor kleur mijn nagels hebben nog steeds zeggen dat ze huidskleur zijn.
Perfect idee, botst alleen met mijn size. :squote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schmink jezelf zwart, dan heeft je vriendin een negerin geneukt.
Ik laat mijn huid bleken en noem mij Michael jacksonquote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mijn nagels rood lakken maar als iemand vraagt wat voor kleur mijn nagels hebben nog steeds zeggen dat ze huidskleur zijn.
Moest kankerhard lachen om "giga-toplul"quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb een courgette in mijn onderbroek gedaan dus ik heb nu een giga-toplul, wassup
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Veer toch.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nagels hebben geen kleur, en dat moet les gaan geven
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nagels hebben geen kleur, en dat moet les gaan geven
Geniet ervan.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar eens een lekker staafje roken![]()
En nee jongens, ik bedoel gewoon een sigaret.
Hier zit ook een stukje logica in, het is niet logisch om te vragen naar de kleur van een ongeverfde nagel aangezien iedereen wel weet welke kleur dat is.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hier zit ook een stukje logica in, het is niet logisch om te vragen naar de kleur van een ongeverfde nagel aangezien iedereen wel weet welke kleur dat is.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hier zit ook een stukje logica in, het is niet logisch om te vragen naar de kleur van een ongeverfde nagel aangezien iedereen wel weet welke kleur dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |