K.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Zosk het volgende:
Ik ga dadelijk mijn penis naar binnen duwen, want het is toch al bijna niets. Dan ben ik een meisje.
Jezus.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan je je eindelijk door je Zweedse laten neuken in je mankut
Schmink jezelf zwart, dan heeft je vriendin een negerin geneukt.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb een courgette in mijn onderbroek gedaan dus ik heb nu een giga-toplul, wassup
Nagels hebben geen kleur, en dat moet les gaan gevenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mijn nagels rood lakken maar als iemand vraagt wat voor kleur mijn nagels hebben nog steeds zeggen dat ze huidskleur zijn.
Perfect idee, botst alleen met mijn size. :squote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schmink jezelf zwart, dan heeft je vriendin een negerin geneukt.
Ik laat mijn huid bleken en noem mij Michael jacksonquote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mijn nagels rood lakken maar als iemand vraagt wat voor kleur mijn nagels hebben nog steeds zeggen dat ze huidskleur zijn.
Moest kankerhard lachen om "giga-toplul"quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Garisson72 het volgende:
ik heb een courgette in mijn onderbroek gedaan dus ik heb nu een giga-toplul, wassup
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef VeerEli het volgende:
Veer toch.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nagels hebben geen kleur, en dat moet les gaan geven
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nagels hebben geen kleur, en dat moet les gaan geven
Geniet ervan.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef VeerEli het volgende:
Nu maar eens een lekker staafje roken![]()
En nee jongens, ik bedoel gewoon een sigaret.
Hier zit ook een stukje logica in, het is niet logisch om te vragen naar de kleur van een ongeverfde nagel aangezien iedereen wel weet welke kleur dat is.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hier zit ook een stukje logica in, het is niet logisch om te vragen naar de kleur van een ongeverfde nagel aangezien iedereen wel weet welke kleur dat is.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hier zit ook een stukje logica in, het is niet logisch om te vragen naar de kleur van een ongeverfde nagel aangezien iedereen wel weet welke kleur dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |