Ik vraag nooit wat van nature iemands cupmaat of kleur haar isquote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Je vraagt toch altijd wat van nature je cupmaat is, zoals met haarkleur?
Ja ben het gewoon met jou eens hoor, maar ik ben qua innerlijk ook een man dus maybe ligt het wel daar aanquote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu weet ik in ieder geval dat het niet gewoon een verschil is hoe mannen en vrouwen erover denken.![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kom je ook aan met WD, daar noem je er dan ook één
Maar niet zichtbaar. Dat is het enige wat ik wil beweren. Van oorsprong ben ik blond, nu ben ik bruin.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maar de kleur van je haar is nog steeds aanwezig, en niet verdwenen zoals jij probeert te beweren
Qftquote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en nog als je blauwe ogen lenzen in doet en je hebt eigenlijk bruine ogen kan je ook niet zeggen dat je blauwe ogen hebt![]()
Iedereen houdt de discussie aan, niet alleen ik. Is nu iedereen blond, kan ik dat uit jouw post concluderen????quote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
Deze discussie maar willen blijven volhouden bewijst dat je blondine bent. OOK AL BEN JE VAN NATURE EEN REDHEAD FOR ALL I CARE
Ik ga mezelf blank schminken en beweren dat ik blank benquote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar niet zichtbaar. Dat is het enige wat ik wil beweren. Van oorsprong ben ik blond, nu ben ik bruin.
het is silly dat je het probeert vol te houden omdat je het fout hebt en wij niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen houdt de discussie aan, niet alleen ik. Is nu iedereen blond, kan ik dat uit jouw post concluderen????
Jij bent cherokeequote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga mezelf blank schminken en beweren dat ik blank ben
sure, why not.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iedereen houdt de discussie aan, niet alleen ik. Is nu iedereen blond, kan ik dat uit jouw post concluderen????
Uch, ik ben het, zwarte worst.quote:
Nee want dat is iets wat je permanent veranderd. Je haarkleur komt altijd terug en zal ook altijd dezelfde blijven.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En mijn vergelijking met tieten is niet relevant?
Als dat zo is was er wel al met bewijzen gesmeten, maar die zijn er niet dus neequote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga mezelf blank schminken en beweren dat ik blank ben
[..]
het is silly dat je het probeert vol te houden omdat je het fout hebt en wij niet.
Nee hoor, silliconen kunnen er weer uit. En je haarkleur blijft zeker niet altijd hetzelfde. Vroeger was ik lichtblond, nu donkerblond. Misschien over 5 jaar wel bruin.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee want dat is iets wat je permanent veranderd. Je haarkleur komt altijd terug en zal ook altijd dezelfde blijven.
Bewijzen voor wat?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als dat zo is was er wel al met bewijzen gesmeten, maar die zijn er niet dus nee
Chinezen niet hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef Rawberry het volgende:
iedereen wordt met blauwe ogen geboren
Ja, maar het is permanenter dan een kleur uit een potje. Godsamme wat ben jij eigenwijs zegquote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, silliconen kunnen er weer uit.
Wat is dit voor neanderthaler wijsheid?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef Rawberry het volgende:
iedereen wordt met blauwe ogen geboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |