SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ben je een brunette of blondine?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:19 schreef Zosk het volgende:
Welke haarkleur heb je?
Ik heb geen haarkleur want ik ben kaal, pas als het aangroeit heb ik weer een haarkleur.
u up for anal bby?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
u up for anal bby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ik had je al gelijk gegeven hè.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben je een brunette of blondine?
Ik ben een brunette, mijn oorspronkelijke kleur is blond maar nu ben ik een brunette. Ik heb bruin haar.
Op dát moment ben je geen blondine, maar brunette. I can't evenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Je natuurlijke haarkleur is donkerblond, dus je bent donkerblond. De kleur die je het verft is niet van jezelf maar noem je wel bij de naam omdat je het zo draagt. Desalniettemin blijf je dan blondine ondanks dat je het bruin hebt.
OH MET HAAR WIL JE WEL IN DISCUSSIE I SEE HOW IT ISquote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Op dát moment ben je geen blondine, maar brunette. I can't even![]()
![]()
Je geeft de huidige haarkleur aan, hoe moeilijk kan het zijn
Op dat moment ja, maar dan ben je van nature nog steeds blondine dus ben je blondine. Je bent nooit brunette als je blond bent geboren. Dan ben je bruin gemaakt. Dat telt niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Op dát moment ben je geen blondine, maar brunette. I can't even![]()
![]()
Je geeft de huidige haarkleur aan, hoe moeilijk kan het zijn
Je haarzakjes verdwijnen toch niet in eens magisch?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
Als je iets veranderd, is het andere er dus niet meer.
Als jij je tieten laat vergroten naar een D cup, zeg je toch ook niet dat je een C cup hebt als iemand je vraagt hoe groot je tieten zijn?
Nu weet ik in ieder geval dat het niet gewoon een verschil is hoe mannen en vrouwen erover denken.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
MOEST ME ERMEE BEMOEIEN VAN ZOSK DAT ZEI HIJ SLA ME NIET
Je vraagt toch altijd wat van nature je cupmaat is, zoals met haarkleur?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef VeerEli het volgende:
Als je iets veranderd, is het andere er dus niet meer.
Als jij je tieten laat vergroten naar een D cup, zeg je toch ook niet dat je een C cup hebt als iemand je vraagt hoe groot je tieten zijn?
Haarkleur, kleur van je haar. De kleur van mijn haar is BRUIN NU. GEEEEEZquote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je haarzakjes verdwijnen toch niet in eens magisch?
Het is gewoon een verschil hoe normale mensen en zwakzinnigen er over denken.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu weet ik in ieder geval dat het niet gewoon een verschil is hoe mannen en vrouwen erover denken.![]()
Kom je ook aan met WD, daar noem je er dan ook éénquote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu weet ik in ieder geval dat het niet gewoon een verschil is hoe mannen en vrouwen erover denken.![]()
Maar de kleur van je haar is nog steeds aanwezig, en niet verdwenen zoals jij probeert te bewerenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haarkleur, kleur van je haar. De kleur van mijn haar is BRUIN NU. GEEEEEZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |