quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je vriendje kreunde gisteren anders flink hard toen ik m nam.
Je haarkleur is momenteel bruin, maar je blijft donkerblond. :$quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Alsnog is mijn haarkleur momenteel bruin. Dus ik ben een brunette, en geen blondje.
Nee. Ik ben pas weer donkerblond van haarkleur als ik het uit laat groeien, of donkerblond verf.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je haarkleur is momenteel bruin, maar je blijft donkerblond. :$
Still, morgen is er al uitgroei zichtbaarquote:
Jezus Christus.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pas weer donkerblond van haarkleur als ik het uit laat groeien, of donkerblond verf.
Ga weg met je bullshitquote:Op donderdag 25 april 2013 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Still, morgen is er al uitgroei zichtbaar
Dat weet ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:14 schreef Zosk het volgende:
Veer, je hebt helemaal gelijk. Ik heb ongelijk.
Hoezo is het bullshit?quote:
Je gaat niet serieus microscoop shit erbij halen om te beweren dat je morgen uitgroei kan zien.quote:
Zoiets wilde ik ook gebruiken als argument.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, Veer logica in een ander jasje:
Ik ben blank, maar wanneer ik mij verkleed als Zwarte Piet op 5 december ben ik een neger
Yes we canquote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je gaat niet serieus microscoop shit erbij halen om te beweren dat je morgen uitgroei kan zien.
Sodemieter toch op. Iedereen die d'r haren verft geeft gewoon de huidige haarkleur aan als haarkleur.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, Veer logica in een ander jasje:
Ik ben blank, maar wanneer ik mij verkleed als Zwarte Piet op 5 december ben ik een neger
Je bent blondine.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sodemieter toch op. Iedereen die d'r haren verft geeft gewoon de huidige haarkleur aan als haarkleur.
Mijn modellenbureau ziet me aankomen. Ja Vera, wat is je haarkleur? De klant zoekt meisjes met donkerblond haar.
Komt dat even goed uit! Ik ben donkerblond! Please. Je geeft dan aan dat je brunette bent, want je hebt bruin haar. Zo fokking moeilijk is het allemaal niet.
WELL THATS TOO FUCKING BAD, PRETTY TITS, CAUSE YOU JUST OPENED UP A WHOLE CAN OF CB,quote:Op donderdag 25 april 2013 19:17 schreef VeerEli het volgende:
Bovendien was ik met Zosk in discussie. Met jou heb ik helemaal geen zin om te discussiëren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ben je een brunette of blondine?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:19 schreef Zosk het volgende:
Welke haarkleur heb je?
Ik heb geen haarkleur want ik ben kaal, pas als het aangroeit heb ik weer een haarkleur.
u up for anal bby?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
u up for anal bby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Ik had je al gelijk gegeven hè.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben je een brunette of blondine?
Ik ben een brunette, mijn oorspronkelijke kleur is blond maar nu ben ik een brunette. Ik heb bruin haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |