Dan ben ik nog steeds donkerblond van mijzelf, ja. Alleen tijdelijk kaal/geverfd whatever.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, als jij je hoofd kaal scheert ben je toch ook kaal. Of zeg je dan ook dat je haar op je kop hebt, omdat je dat van oorsprong hebt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdhaarquote:
quote:Deze haren groeien gemiddeld 0,3 millimeter per dag
Je zegt niet 'ik ben geverfd'. Je noemt de kleur van je haar. In dit geval dus BRUIN. GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZquote:Op donderdag 25 april 2013 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds donkerblond van mijzelf, ja. Alleen tijdelijk kaal/geverfd whatever.
Oh pleasequote:Op donderdag 25 april 2013 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdhaar
Ik zei niet dat je het ziet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh pleaseJe ziet in ieder geval de komende 2 weken geen uitgroei
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb je morgen toch uitgroei, jezus.
Niet dus, mongolquote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef Zosk het volgende:
Mijn punt was; je echte haarkleur is er dan weer.
Hoe wil jij uitgroeiend haar omschrijven in één woord?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef VeerEli het volgende:
uitgroei
Haargedeelte bij de huid zonder kunstmatige kleuring of krul dat zichtbaar wordt als geverfd of gepermanent haar groeit.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10648
DAT ZICHTBAAR WORDT!!!!!!!!! DUS!!!!!!!
Je bent en blijft donkerblond, tot je grijs wordt. Ik heb dus gelijk, oké?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef VeerEli het volgende:
Zosk geef je ongelijk ff toe ipv jezelf eruit te lullen want het staat zwart op wit
Hou toch op gastquote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe wil jij uitgroeiend haar omschrijven in één woord?
Onder de microscoop is morgen al het eerste gedeelte blond haar weer zichtbaar hoor. pannenkoekquote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou toch op gastJij zegt 'morgen heb je uitgroei'. Nee, morgen heb ik geen uitgroei. Uitgroei is: Haargedeelte bij de huid zonder kunstmatige kleuring of krul dat zichtbaar wordt als geverfd of gepermanent haar groeit.
Het is morgen nog niet zichtbaar, SO YOU'RE JUST WRONG!
Ik heb het verkeerd omschreven in dat geval, je snapt mijn punt en ik heb het uitgelegd. Oftewel, ik heb nog steeds gelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou toch op gastJij zegt 'morgen heb je uitgroei'. Nee, morgen heb ik geen uitgroei. Uitgroei is: Haargedeelte bij de huid zonder kunstmatige kleuring of krul dat zichtbaar wordt als geverfd of gepermanent haar groeit.
Het is morgen nog niet zichtbaar, SO YOU'RE JUST WRONG!
Nee, dat heb je niet. Mijn haarkleur is momenteel bruin, dus ik ben een brunette.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent en blijft donkerblond, tot je grijs wordt. Ik heb dus gelijk, oké?
Onder de microscoop is jouw pik ook eindelijk eens zichtbaarquote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onder de microscoop is morgen al het eerste gedeelte blond haar weer zichtbaar hoor. pannenkoek
Geverfd hoor. :$quote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, dat heb je niet. Mijn haarkleur is momenteel bruin, dus ik ben een brunette.
Nee, dat heb je dus niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd omschreven in dat geval, je snapt mijn punt en ik heb het uitgelegd. Oftewel, ik heb nog steeds gelijk.!
Dat ontken ik niet. Alsnog is mijn haarkleur momenteel bruin. Dus ik ben een brunette, en geen blondje.quote:
Je vriendje kreunde gisteren anders flink hard toen ik m nam.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Onder de microscoop is jouw pik ook eindelijk eens zichtbaar
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je vriendje kreunde gisteren anders flink hard toen ik m nam.
Je haarkleur is momenteel bruin, maar je blijft donkerblond. :$quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet. Alsnog is mijn haarkleur momenteel bruin. Dus ik ben een brunette, en geen blondje.
Nee. Ik ben pas weer donkerblond van haarkleur als ik het uit laat groeien, of donkerblond verf.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je haarkleur is momenteel bruin, maar je blijft donkerblond. :$
Still, morgen is er al uitgroei zichtbaarquote:
Jezus Christus.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Ik ben pas weer donkerblond van haarkleur als ik het uit laat groeien, of donkerblond verf.
Ga weg met je bullshitquote:Op donderdag 25 april 2013 19:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Still, morgen is er al uitgroei zichtbaar
Dat weet ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:14 schreef Zosk het volgende:
Veer, je hebt helemaal gelijk. Ik heb ongelijk.
Hoezo is het bullshit?quote:
Je gaat niet serieus microscoop shit erbij halen om te beweren dat je morgen uitgroei kan zien.quote:
Zoiets wilde ik ook gebruiken als argument.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, Veer logica in een ander jasje:
Ik ben blank, maar wanneer ik mij verkleed als Zwarte Piet op 5 december ben ik een neger
Yes we canquote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je gaat niet serieus microscoop shit erbij halen om te beweren dat je morgen uitgroei kan zien.
Sodemieter toch op. Iedereen die d'r haren verft geeft gewoon de huidige haarkleur aan als haarkleur.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Tevens, Veer logica in een ander jasje:
Ik ben blank, maar wanneer ik mij verkleed als Zwarte Piet op 5 december ben ik een neger
Je bent blondine.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sodemieter toch op. Iedereen die d'r haren verft geeft gewoon de huidige haarkleur aan als haarkleur.
Mijn modellenbureau ziet me aankomen. Ja Vera, wat is je haarkleur? De klant zoekt meisjes met donkerblond haar.
Komt dat even goed uit! Ik ben donkerblond! Please. Je geeft dan aan dat je brunette bent, want je hebt bruin haar. Zo fokking moeilijk is het allemaal niet.
WELL THATS TOO FUCKING BAD, PRETTY TITS, CAUSE YOU JUST OPENED UP A WHOLE CAN OF CB,quote:Op donderdag 25 april 2013 19:17 schreef VeerEli het volgende:
Bovendien was ik met Zosk in discussie. Met jou heb ik helemaal geen zin om te discussiėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |