Dan ben ik nog steeds donkerblond van mijzelf, ja. Alleen tijdelijk kaal/geverfd whatever.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge, als jij je hoofd kaal scheert ben je toch ook kaal. Of zeg je dan ook dat je haar op je kop hebt, omdat je dat van oorsprong hebt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdhaarquote:
quote:Deze haren groeien gemiddeld 0,3 millimeter per dag
Je zegt niet 'ik ben geverfd'. Je noemt de kleur van je haar. In dit geval dus BRUIN. GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZquote:Op donderdag 25 april 2013 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ben ik nog steeds donkerblond van mijzelf, ja. Alleen tijdelijk kaal/geverfd whatever.
Oh pleasequote:Op donderdag 25 april 2013 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdhaar
Ik zei niet dat je het ziet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh pleaseJe ziet in ieder geval de komende 2 weken geen uitgroei
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb je morgen toch uitgroei, jezus.
Niet dus, mongolquote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef Zosk het volgende:
Mijn punt was; je echte haarkleur is er dan weer.
Hoe wil jij uitgroeiend haar omschrijven in één woord?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:08 schreef VeerEli het volgende:
uitgroei
Haargedeelte bij de huid zonder kunstmatige kleuring of krul dat zichtbaar wordt als geverfd of gepermanent haar groeit.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10648
DAT ZICHTBAAR WORDT!!!!!!!!! DUS!!!!!!!
Je bent en blijft donkerblond, tot je grijs wordt. Ik heb dus gelijk, oké?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef VeerEli het volgende:
Zosk geef je ongelijk ff toe ipv jezelf eruit te lullen want het staat zwart op wit
Hou toch op gastquote:Op donderdag 25 april 2013 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe wil jij uitgroeiend haar omschrijven in één woord?
Onder de microscoop is morgen al het eerste gedeelte blond haar weer zichtbaar hoor. pannenkoekquote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou toch op gastJij zegt 'morgen heb je uitgroei'. Nee, morgen heb ik geen uitgroei. Uitgroei is: Haargedeelte bij de huid zonder kunstmatige kleuring of krul dat zichtbaar wordt als geverfd of gepermanent haar groeit.
Het is morgen nog niet zichtbaar, SO YOU'RE JUST WRONG!
Ik heb het verkeerd omschreven in dat geval, je snapt mijn punt en ik heb het uitgelegd. Oftewel, ik heb nog steeds gelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou toch op gastJij zegt 'morgen heb je uitgroei'. Nee, morgen heb ik geen uitgroei. Uitgroei is: Haargedeelte bij de huid zonder kunstmatige kleuring of krul dat zichtbaar wordt als geverfd of gepermanent haar groeit.
Het is morgen nog niet zichtbaar, SO YOU'RE JUST WRONG!
Nee, dat heb je niet. Mijn haarkleur is momenteel bruin, dus ik ben een brunette.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je bent en blijft donkerblond, tot je grijs wordt. Ik heb dus gelijk, oké?
Onder de microscoop is jouw pik ook eindelijk eens zichtbaarquote:Op donderdag 25 april 2013 19:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onder de microscoop is morgen al het eerste gedeelte blond haar weer zichtbaar hoor. pannenkoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |