Nquote:
Door WolvenDagen Doppenquote:
quote:
quote:
U Only Eat Niggers Occasionallyquote:Op donderdag 25 april 2013 17:31 schreef krioro het volgende:
Overigens geen flauw idee wat die ondertitels van dWc en Cb betekenen.
Kanki Papi Bear Sowieso Faggots Serioesoequote:Op donderdag 25 april 2013 17:31 schreef krioro het volgende:
Overigens geen flauw idee wat die ondertitels van dWc en Cb betekenen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
U Only Eat Niggers Occasionally
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kanki Papi Bear Sowieso Faggots Serioesoe
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat bericht van gister trouwens;
[..]
[ afbeelding ]
Uitgerekend Ugs hier in de straat tegenover#swag
Ja had je al eens gepost maar had ik niet geluisterd. Nu wel 2 seconden, ik vat hem.quote:
rick ross - hustle'ngquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Is dit richting de apollolaan?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:57 schreef krioro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Omdat je blond bent, denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Aww... Waarom kan ik niet tegen dit soort plaatjes
Wat is je eigen haarkleur?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben ik niet, hommo. Heb het net nog geverfd.
Boeit niet. Ik heb toch ook geen harige kut, ook al scheer ik het kaal? Alleen maar omdat ik van nature een harige kut heb?quote:
Wat een vergelijking.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Boeit niet. Ik heb toch ook geen harige kut, ook al scheer ik het kaal? Alleen maar omdat ik van nature een harige kut heb?
een marokkaan in een net pak is nog steeds een marokkaan.....quote:Op donderdag 25 april 2013 18:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben ik niet, hommo. Heb het net nog geverfd.
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een marokkaan in een net pak is nog steeds een marokkaan.....
quote:
Welke kleur is je uitgroei?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb bruin haar, dus ik ben niet blond.
Nee, ik zit niet fout.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:03 schreef VeerEli het volgende:
Jij zegt 'omdat je blond bent'.
Ik zeg 'ik ben niet blond, ik heb bruin haar'.
Zeg jij 'wat is je eigen haarkleur?'
Ja, van oorsprong donkerblond. Maar ik ben geen blondine, want ik heb bruin haar.
ZOSK GEEF HET NOU TOE JE ZIT GEWOON FOUT OKE
Nee, ik ben brunette.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ik zit niet fout.
Oorsprong donkerblond dus, dus je bent blond, oké fixed.
Dan heb je morgen toch uitgroei, jezus.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zeg toch heb net geverfd hondenkop
Jonge, als jij je hoofd kaal scheert ben je toch ook kaal. Of zeg je dan ook dat je haar op je kop hebt, omdat je dat van oorsprong hebt?quote:
Alsof mijn haar in 1 dag groeitquote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan heb je morgen toch uitgroei, jezus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |