na het nogmaals lezen en jouw reactie, stikte ik zowat in mn drinkenquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb besloten dit kapsel te nemen, is dat een idee?Weet niet. Op dit hoofd lijkt het een beetje afdak achtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb besloten dit kapsel te nemen, is dat een idee?Prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afdak achtigquote:Op donderdag 25 april 2013 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Op dit hoofd lijkt het een beetje afdak achtig.
Ik heb besloten dit kapsel te nemen, is dat een idee?ik heb het ook, dus weet niet of het een leuk idee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik moet tot half 6 he.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:05 schreef Chai het volgende:
Het is al 4 minuten over 5 wat doen jullie hier nog :S
Ik heb besloten dit kapsel te nemen, is dat een idee?Guy Pearce.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
director van snatch enzquote:
Zijn rol in Memento was ook wel nice.quote:
Ja hij speelt ook in Irony Man deel 3, dus zo kwam ik op het idee. Is dat kapsel wat?quote:
chai heeft juist een grote mond hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Chai wanneer Ryan Gosling:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zijn rol in Memento was ook wel nice.
Weet niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Chai wanneer Ryan Gosling:
[ afbeelding ]
is dat omdat je mond vaak open staat¿quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, krijg ook heel gauw kramp in mijn kaken.
Dit alles te vervangen door een zeebaas.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee bedoel mijn mond geen grote opening kan maken.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef wise het volgende:
[..]
is dat omdat je mond vaak open staat¿
vervelend bij het pijpen welquote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bedoel mijn mond geen grote opening kan maken.
ah zo, daarom heb je mozy als vriendjequote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Met Trinity en Chypher.quote:
Ooit wel eens 50 minuten lang gedaan?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, krijg ook heel gauw kramp in mijn kaken.
Nee.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ooit wel eens 50 minuten lang gedaan?
Nee dan niet toch. Is gewoon om zoveel mogelijk van de bbq te genieten.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is het gierig om de hele dag niks te eten opdat je je lens kan eten op de bbq?
Voor de Nederlanders, we kopen samen in hoor dus het is niet alsof ik iemand z'n bbq plunder.
Flink honger hebben voor een koningsmaal is altijd goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voor de Nederlanders, we kopen samen in hoor dus het is niet alsof ik iemand z'n bbq plunder.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan niet toch. Is gewoon om zoveel mogelijk van de bbq te genieten.
Thanks toppersquote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flink honger hebben voor een koningsmaal is altijd goed.
Hmm. Oke.quote:
Als ik weet dat ik dezelfde avond naar een all you can eat ga starve ik mezelf.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
juist slecht. In die korte periode "krimt" de maag, waardoor je minder zal eten. Je eet namelijk veel in een korte periode waardoor je "gekrompen" maag snel vol zit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denk meer door de injecties.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
Volgens mij zijn jullie testosteronlevels gestegen door de hoeveelheid zonlicht.
gvd mijn geheim is ontdektquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
CB is homo. Jij bent saai. Dan nog liever doorgaan met mijn celibataire leven
Mijn maag niet. Die creëert snel genoeg weer ruimte :vquote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
juist slecht. In die korte periode "krimt" de maag, waardoor je minder zal eten. Je eet namelijk veel in een korte periode waardoor je "gekrompen" maag snel vol zit.
Daarom wel iets eten van te voren.
Bwhehe, dus datquote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik dezelfde avond naar een all you can eat ga starve ik mezelf.
Wist dat iemand zoiets zou zeggenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
juist slecht. In die korte periode "krimt" de maag, waardoor je minder zal eten. Je eet namelijk veel in een korte periode waardoor je "gekrompen" maag snel vol zit.
Heeft mijn vriendin ook laat van, maar bij mij maakt dat toch niets uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
ah dus daarom zit je achter Zosk aan.quote:
IIFYM.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komt omdat je neger bentquote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist dat iemand zoiets zou zeggen. Nooit last van hoor, als ik honger heb als een paard eet ik als een paard.
Lekker.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
ah dus daarom zit je achter Zosk aan.
Ach, om daar echt rekening mee te houden, dan moet je echt voorbereiden voor een eetwedstrijd oid.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent ráá®quote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn maag niet. Die creëert snel genoeg weer ruimte :v
WDHIHKNquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |