En dan je toevlucht zoeken naar een iets bekendere spelerquote:Op donderdag 25 april 2013 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jou wil ik ook.
Haatneuken.
Beetje.
Haha inderdaad, dacht ik ook preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan je toevlucht zoeken naar een iets bekendere spelerterwijl ze die eerder constant afzeek
gek mens hehe
Zo doorzichtig allemaalquote:Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha inderdaad, dacht ik ook precies. De manier waarop ze het verwoord alleen al
.
Sowieso gaf Chloro al aan in het echt vet lief te zijn, waarom dan hier zoquote:Op donderdag 25 april 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo doorzichtig allemaal!!!
Als ik zelf beter was in spelling en taal en wat verstand had was ik sowieso psycholoog geworden
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ter analyse, je ziet ook dat ze eerst aan Gridlok klingt... ze kent hem van deze scdus ze zoekt een backup... Gridlok is niet dom.. nee, nee.. die heeft het door en laat haar in de kou staan
ECHTERRRRRR komt daar CB aan als 2e keus en reddende engel... en JAWEL hij hapt !!
Game saved.![]()
quote:
Shit was so cashquote:Op donderdag 25 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Ter analyse, je ziet ook dat ze eerst aan Gridlok klingt... ze kent hem van deze scdus ze zoekt een backup... Gridlok is niet dom.. nee, nee.. die heeft het door en laat haar in de kou staan
ECHTERRRRRR komt daar CB aan als 2e keus en reddende engel... en JAWEL hij hapt !!
Game saved.![]()
onze gespierde white knightquote:Op donderdag 25 april 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Game saved.![]()
Nah, dan zou die haar helpen toch met dissen. Geloof me ik weet alles van het white knight zijnquote:
komisch omdat het zo treffend is.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Lol @ de strategie die nu besproken wordt rondom Chloro.
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die volgorde en indeling van desmiley
.
jammer dat het niet mn broek is.quote:
teringquote:
jou behagenżquote:Op donderdag 25 april 2013 17:05 schreef Chai het volgende:
Het is al 4 minuten over 5 wat doen jullie hier nog :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |