Nee.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ooit wel eens 50 minuten lang gedaan?
Nee dan niet toch. Is gewoon om zoveel mogelijk van de bbq te genieten.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is het gierig om de hele dag niks te eten opdat je je lens kan eten op de bbq?
Voor de Nederlanders, we kopen samen in hoor dus het is niet alsof ik iemand z'n bbq plunder.
Flink honger hebben voor een koningsmaal is altijd goed.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Voor de Nederlanders, we kopen samen in hoor dus het is niet alsof ik iemand z'n bbq plunder.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan niet toch. Is gewoon om zoveel mogelijk van de bbq te genieten.
Thanks toppersquote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Flink honger hebben voor een koningsmaal is altijd goed.
Hmm. Oke.quote:
Als ik weet dat ik dezelfde avond naar een all you can eat ga starve ik mezelf.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
juist slecht. In die korte periode "krimt" de maag, waardoor je minder zal eten. Je eet namelijk veel in een korte periode waardoor je "gekrompen" maag snel vol zit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denk meer door de injecties.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef Chai het volgende:
Volgens mij zijn jullie testosteronlevels gestegen door de hoeveelheid zonlicht.
gvd mijn geheim is ontdektquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
CB is homo. Jij bent saai. Dan nog liever doorgaan met mijn celibataire leven
Mijn maag niet. Die creëert snel genoeg weer ruimte :vquote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
juist slecht. In die korte periode "krimt" de maag, waardoor je minder zal eten. Je eet namelijk veel in een korte periode waardoor je "gekrompen" maag snel vol zit.
Daarom wel iets eten van te voren.
Bwhehe, dus datquote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik dezelfde avond naar een all you can eat ga starve ik mezelf.
Wist dat iemand zoiets zou zeggenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
juist slecht. In die korte periode "krimt" de maag, waardoor je minder zal eten. Je eet namelijk veel in een korte periode waardoor je "gekrompen" maag snel vol zit.
Heeft mijn vriendin ook laat van, maar bij mij maakt dat toch niets uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee bedoel mijn mond geen grote opening kan maken.
ah dus daarom zit je achter Zosk aan.quote:
IIFYM.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komt omdat je neger bentquote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist dat iemand zoiets zou zeggen. Nooit last van hoor, als ik honger heb als een paard eet ik als een paard.
Lekker.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
ah dus daarom zit je achter Zosk aan.
Ach, om daar echt rekening mee te houden, dan moet je echt voorbereiden voor een eetwedstrijd oid.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef wise het volgende:
[..]
jij bent ráá®quote:Op donderdag 25 april 2013 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn maag niet. Die creëert snel genoeg weer ruimte :v
WDHIHKNquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |