Babes & Hunks nachtbagger?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Komt goed bby, ze heeft gisteren al voorproefje gegeven
Was wel lachen gisteren. Chloro mad.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Babes & Hunks nachtbagger?
[ afbeelding ]
Fucked up, G.quote:
link?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was wel lachen gisteren. Chloro mad.
haha, dikke kloon ja. En iedereen maar happenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha @quote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
euh, vanaf hier ofz.
B&H / [Nachtbagger] bsh
Full mode trollings en ze hapt ook nog, ff verder lezen.quote:
Haha stukje gelezen, nu de rest. Zij is wel wat vaker mad op die manierquote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
euh, vanaf hier ofz.
B&H / [Nachtbagger] bsh
Ik dacht al aan het begin "te obvious, ik verpest het" maar nee hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Full mode trollings en ze hapt ook nog, ff verder lezen.
heeft wel wat.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha stukje gelezen, nu de rest. Zij is wel wat vaker mad op die manierlabielo.
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:11 schreef wise het volgende:
[..]
heeft wel wat.
Snel op dr nozel gestapt
Omfg manquote:Op donderdag 25 april 2013 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet opeens stoer te doen, je bent en blijft een vieze garnaal en zou zelfs mijn hond van je af trappen. Laat jezelf vooral in de waan dat er vrouwen zijn die je willen, de harde realiteit is wel anders. Al die viezigheid van je haar is je hersenen ingekropen en heeft ze behoorlijk aangetast. Of komt het misschien door de drugs? Hoe dan ook, snugger ben je niet, dat bewijs je nu ook maar weer.
Slaap lekker.
SHE MADquote:Op donderdag 25 april 2013 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet opeens stoer te doen, je bent en blijft een vieze garnaal en zou zelfs mijn hond van je af trappen. Laat jezelf vooral in de waan dat er vrouwen zijn die je willen, de harde realiteit is wel anders. Al die viezigheid van je haar is je hersenen ingekropen en heeft ze behoorlijk aangetast. Of komt het misschien door de drugs? Hoe dan ook, snugger ben je niet, dat bewijs je nu ook maar weer.
Slaap lekker.
Hahaha iddquote:Op donderdag 25 april 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Omfg manhoe laat je jezelf kennen... huilen
Had nog een You mad gifje willen doen, als ik niet al was gaan slapen.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Omfg manhoe laat je jezelf kennen... huilen
U SLOW PLAYAquote:
je moet toch wat, zo diep in de nachtquote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |