Ach, overgrote meerendeel is huis-, tuin- en keukengamer (waaronder ikzelf), de vindt het allemaal maar prima.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wii:U is actually three times as good as the Xbox 720 with a 60 FPS.
GPU:
http://www.anandtech.com/bench/GPU11/210
Mwah, ik had er meer van gehoopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ach, overgrote meerendeel is huis-, tuin- en keukengamer (waaronder ikzelf), de vindt het allemaal maar prima.
Wii – 99.38 million as of 31 December 2012
PlayStation 3 – 70 million as of 4 November 2012
Xbox 360 – 75.9 million as of 31 December 2012
Worldwide sales liegen er niet om.
En nu afvragen wat de omzet van Shell is.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van deze 2,53 miljard dollar is 641 miljoen dollar aan omzet toe te schrijven aan de Xbox 360.
$641.000.000 omzet in 3 maanden, met de Xbox 360. Zieke cash cow
.
Inmiddels heeft Sony al heel wat meer verkocht geloof ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ach, overgrote meerendeel is huis-, tuin- en keukengamer (waaronder ikzelf), de vindt het allemaal maar prima.
Wii – 99.38 million as of 31 December 2012
PlayStation 3 – 70 million as of 4 November 2012
Xbox 360 – 75.9 million as of 31 December 2012
Worldwide sales liegen er niet om.
Grootste bedrijf van de wereld dus een heel stuk hoger.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En nu afvragen wat de omzet van Shell is.
Dat gaat m'n petje te boven inderdaad, echt pure waanzinquote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En nu afvragen wat de omzet van Shell is.
In de zakken van die 1%. Die mannen kunnen in 1 klap de hele staatsschuld van Afrika betalen.( als het niet de hele wereld is )quote:Op donderdag 25 april 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gaat m'n petje te boven inderdaad, echt pure waanzin. Waar gaat dat geld heen vraag je je af.
De omzet van het olieconcern steeg in het vierde kwartaal met twee procent tot 118 miljard euro.
Over het gehele jaar daalde de omzet van 470 miljard in 2011 tot 467 miljard in 2012.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)inst-en-omzet-daalt/
Vraag me altijd af wat voor soort volk die aandeelhouders zijn. Die kom je toch niet zomaar tegen in de AH ofzoquote:Op donderdag 25 april 2013 15:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In de zakken van die 1%. Die mannen kunnen in 1 klap de hele staatsschuld van Afrika betalen.( als het niet de hele wereld is )
Die kopen een AH als ze een pak koffie willen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat voor soort volk die aandeelhouders zijn. Die kom je toch niet zomaar tegen in de AH ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Beatrix schijnt er heel wat te hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat voor soort volk die aandeelhouders zijn. Die kom je toch niet zomaar tegen in de AH ofzo.
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:24 schreef Zosk het volgende:
En ondertussen tanken ze in Venezuela voor ¤ 0,02 per liter, hehe.Monopoly he, boys hebben het kapitalistisch systeem goed onder de duim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koningin Beatrix en Lord Victor Rothschild zijn de grootste aandeelhouders.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt kktriestquote:
Illuminati, kom er maar inquote:Op donderdag 25 april 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Koningin Beatrix en Lord Victor Rothschild zijn de grootste aandeelhouders.
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt kktriestmaar goed daar is dat bijna hun weekloon.
sinds wanneer is Fas hovenierżquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Echt hoe cliche hiereen bende tuinmannen is bezig.. met 1 tuinvrouw erbij.. met tuinbroek en lesbokop
He did notquote:
grappig dat zij dat zegt.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Kom ik gelijk bij dit onderwerp:
[ afbeelding ]!!!
Ik vind het wel fuckin lastig om er goed resultaat mee te krijgen.quote:
Tweaken is de key in dezen. Zo kom je uiteindelijk tot een compleet productquote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het wel fuckin lastig om er goed resultaat mee te krijgen.![]()
Lange rendertijden, heel veel moeten tweaken.
Werk je met dit soort dingen?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tweaken is de key in dezen. Zo kom je uiteindelijk tot een compleet product
Zou een seminar van je bezoeken.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tweaken is de key in dezen. Zo kom je uiteindelijk tot een compleet product
Nee, maar het klonk best directeur-achtig noh?quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou een seminar van je bezoeken.
poser / daz studioquote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het wel fuckin lastig om er goed resultaat mee te krijgen.![]()
Lange rendertijden, heel veel moeten tweaken.
Damnquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damnzat echt te kijken van hey dat ken ik...
Ik vind poser echt crap. Om die modellen om te zetten moet je ze nog helemaal gaan opschonen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
poser / daz studio
renderen is inderdaad het langst van heel het proces
of vue e'spirit
Hahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
dankzij comment in
Hyperrealistisch water met Nvidia PhysX
Vroeger paar keer gespeeld, zelfde als;
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:
IK+quote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
dankzij comment in
Hyperrealistisch water met Nvidia PhysX
Vroeger paar keer gespeeld, zelfde als;
[ afbeelding ]
Komt goed bby, ze heeft gisteren al voorproefje gegevenquote:Op donderdag 25 april 2013 01:34 schreef Chloroform het volgende:
Nog iets meer dan een dag choco, je kunt het.
Heb je niks geleerd van Jumi?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Komt goed bby, ze heeft gisteren al voorproefje gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |