Gericht aan mijn persoonquote:
quote:
hahahahhhaahah ;pquote:
Mallerd ;Dquote:
Racistenquote:
Moet het met een 't' ?quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Imperialisten. Wit tegen zwart.
Moet die snol maar ophoeren.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ekt_even_vrouw_neer/
Terecht.
Ja nou idd, meestal komen 'die zwarten' gelijk met de algehele familie.quote:
Ze hebben altijd moeilijk veel neefs.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nou idd, meestal komen 'die zwarten' gelijk met de algehele familie.
Ah zo, nu begrijp ik het.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nou idd, meestal komen 'die zwarten' gelijk met de algehele familie.
Had veel erger verwacht na het lezen van de tekst.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Zosk het volgende:
Terecht.
Goed van jequote:
Dit, ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze hebben altijd moeilijk veel neefs.
Ik ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Had veel erger verwacht na het lezen van de tekst.
Waarom probeer je dan blacka te zijn met je stofzuigerfilter op je bakkes?quote:
Idd, terechte klap. Welke domme snol springt er dan ook op een uitsmijter en geeft hem een duwquote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Had veel erger verwacht na het lezen van de tekst.
stofzuigerfilter?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan blacka te zijn met je stofzuigerfilter op je bakkes?
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
http://csimg.koopkeus.nl/(...)to-xv-15-filters.jpg
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
http://csimg.koopkeus.nl/(...)to-xv-15-filters.jpg
Zie de overeenkomst niet.quote:
lolquote:
Terechte klap inderdaad, teefje moet zich niet zo aanstellen. Sowieso, vrouwen die niet erkennen het zwakkere geslacht te zijn maar dan verbaasd zijn als ze een keer een rake klap van een vent krijgenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Zosk het volgende:
Terecht.
Stofzuigerfilter op je bakkesquote:Op donderdag 25 april 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom probeer je dan blacka te zijn met je stofzuigerfilter op je bakkes?
Oh je ziet die dingen nog als diss?quote:
Precies dat.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terechte klap inderdaad, teefje moet zich niet zo aanstellen. Sowieso, vrouwen die niet erkennen het zwakkere geslacht te zijn maar dan verbaasd zijn als ze een keer een rake klap van een vent krijgen.
Ik maak mezelf al af hoor je hoeft hem niet te helpenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vergelijkingen zijn net zo on point als dWc met zijn vergelijkingen.
Die van mij zijn 9 van de 10 keer gewoon goed as fuck.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je vergelijkingen zijn net zo on point als dWc met zijn vergelijkingen.
Jij kunt nog geen Twix door midden breken man, waar praat je over.quote:
boohooquote:
Ja zo goed assfuck.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die van mij zijn 9 van de 10 keer gewoon goed as fuck.
quote:
Was foutje, ben kleurenblind.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Zegt de meneer die sinds gister een bruine sma heeft.
DAT BEDOELDE IK TOCH OOK NIET, JEZUS. MOET DIT NOU IEDERE KEER OP DEZE MANIER, NOU?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt nog geen Twix door midden breken man, waar praat je over.
Dan nog ruik je zo wat voor huidskleur ze hebben toch.. hahahalolquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak mezelf al af hoor je hoeft hem niet te helpen
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
teefje moet zich niet zo aanstellen. Sowieso, vrouwen die niet erkennen het zwakkere geslacht te zijn maar dan verbaasd zijn als ze een keer een rake klap van een vent krijgen.
Vrouwenlogica, volgens haar mag je dus ook pas commentaar op politici hebben als je het zelf beter kanquote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
DAT BEDOELDE IK TOCH OOK NIET, JEZUS. MOET DIT NOU IEDERE KEER OP DEZE MANIER, NOU?
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog ruik je zo wat voor huidskleur ze hebben toch.. hahahalol
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, volgens hen mag je ook pas commentaar op politici hebben als je het zelf beter kan.
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
DAT BEDOELDE IK TOCH OOK NIET, JEZUS. MOET DIT NOU IEDERE KEER OP DEZE MANIER, NOU?
kan je dat achteraf ruiken op je piemel?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij noemt me vrouw.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, volgens haar mag je dus ook pas commentaar op politici hebben als je het zelf beter kan.
Zegt meneer met z'n ranzig ruikende zweetoksels die meer typisch Hollands zijn dan stroopwafels en klompen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Net voor 5 minuten aanwezigheid 3 uur in de trein gezeten
Ja, precies drie weken nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ook wel hè, zo tegen je 25e.
Wa?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt meneer met z'n ranzig ruikende zweetoksels die meer typisch Holland dan stroopwafels en klompen.
wel aan je bed.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kan je dat achteraf ruiken op je piemel?
Geforceerd.quote:
Wat de fuck is dit?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt meneer met z'n ranzig ruikende zweetoksels die meer typisch Hollands zijn dan stroopwafels en klompen.
Ik had een belangrijk gesprek in Amsterdam. Het duurde 5 minuten en ik kom uit Nijmegenquote:
Hoogstaande beslissing geweest toenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had een belangrijk gesprek in Amsterdam. Het duurde 5 minuten en ik kom uit Nijmegen
Zelf voor gekozen, maar toch gay.
Bek houden, downie.quote:
Of jij zit nu aan de meth of ik ben abuis, maar waar wil je heen?quote:
Ah, wel relaxed in de trein chillen toch.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had een belangrijk gesprek in Amsterdam. Het duurde 5 minuten en ik kom uit Nijmegen
2,65/10 voor je exit-strategie nu.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of jij zit nu aan de meth of ik ben abuis, maar waar wil je heen?
Was je wel een keer in een fatsoenlijke stad. Je had moeten blijven.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sowieso, eentje voor de toekomst. Altijd vooruitkijken, je competitie te slim af zijn. En gewoon op de allerbeste locatie wonen voor het minste geld.quote:
Oké.quote:
Gast ik ben compleet serieus ik snap niks van je rant man... je moet mij niet aanzien voor iemand die 'diepe grapjes' snaptquote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2,65/10 voor je exit-strategie nu.
U win some, u lose some.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sowieso, eentje voor de toekomst. Altijd vooruitkijken, je competitie te slim af zijn. En gewoon op de allerbeste locatie wonen voor het minste geld.
Soms wat nadelen zoals vandaag though
Ik ben geboren in Amsterdamquote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Was je wel een keer in een fatsoenlijke stad. Je had moeten blijven.
Getogen in Limburg?quote:
*seksquote:Op donderdag 25 april 2013 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
wel aan je bed.
Of waar je dan ook sex hebt.
Zeker, treinfitties en domme mensen bekijken is altijd dikke primaquote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah, wel relaxed in de trein chillen toch.
Nee. Treinen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker, treinfitties en domme mensen bekijken is altijd dikke prima
Nee Utrecht, Nijmegen en Amsterdamquote:
Hey Chai, heb het zojuist expres goed getyptquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie seks?
*trots*quote:Op donderdag 25 april 2013 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey Chai, heb het zojuist expres goed getypt.
[..]
Treinen zijn (vaak) relaxt juist. Wat is er mis met treinen?quote:
Omdat het de chillste stad van t land is?quote:
Hippiefamiliequote:Op donderdag 25 april 2013 13:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee Utrecht, Nijmegen en Amsterdam
Allen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Pharkus het volgende:
Welke chimi speelt er met zosks zen privé onderdelen?
welke niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Pharkus het volgende:
Potver, wat een player is het ook.quote:
Welnee, 1 x verhuisd maar en daarna op mn eigen gaan wonen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hippiefamilielekker de hele tijd onderweg en geen vaste woonplaats omdat de RIVD anders de boel afluistert
Ja, snap er ook niets van met zo'n fysiek en mentale beperkingen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Potver, wat een player is het ook.
Ouch.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, snap er ook niets van met zo'n fysiek en mentale beperkingen.
Dat is goedquote:Op donderdag 25 april 2013 14:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee, 1 x verhuisd maar en daarna op mn eigen gaan wonen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Pharkus het volgende:
quote:
quote:
Nee, ben geen player.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Potver, wat een player is het ook.
hahahahhhaahah ;pquote:
Dat zijn de beste players, zij die de chimi's wijsmaken dat ze geen player zijnquote:
Hehehe, was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat zijn de beste players, zij die de chimi's wijsmaken dat ze geen player zijn
Of die onbewust playenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Alle mannen zijn klootzakken, boehoehoehoee.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ook hooggeleide mens0n doen nog wel eens ding0n onbewust ;Dquote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou er wel bewust van zijn, ben redelijk hooggeleid zeg maar.
Deze niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook hooggeleide mens0n doen nog wel eens ding0n onbewust ;D
De "trouwe, gevoelige doch sexy" player. Daar valt niet van te winnen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel, onbewust ben je een vervelende vlieg.quote:
Dat is bewust.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel, onbewust ben je een vervelende vlieg.
Akkoord.quote:
Bill ook.quote:
Slimme vent.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk ventje!!!
Kok stopt pesticide in plaats van saus in eten
Mmmmmmmmm billy piperquote:
Wowquote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of Allen is daadwerkelijk een chimeid, dan is Zosk dus een homoseksuele efeboseksuele trans-lover.
Dat is een hele mond vol.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of Allen is daadwerkelijk een chimeid, dan is Zosk dus een homoseksuele efeboseksuele trans-lover.
Damn je zal het maar op je visitekaartje hebben staan.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zag een maand geleden wel een filmpje van een kok die op straat eten ter plekke klaarmaakte, die was ook aan het wokken voor een paar bouwvakkers. Gewoon in 2 minuten zo'n hele wok-2-walk-achtige maaltijd uit z'n mouw geschud voor iedereen, doe het hem niet naquote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk ventje!!!
Kok stopt pesticide in plaats van saus in eten
Volgens mij zitten er chinese meiden in deze SC. Correct me if i'm wrong.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Pharkus het volgende:
Ja kloptquote:Op donderdag 25 april 2013 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zag een maand geleden wel een filmpje van een kok die op straat eten ter plekke klaarmaakte, die was ook aan het wokken voor een paar bouwvakkers. Gewoon in 2 minuten zo'n hele wok-2-walk-achtige maaltijd uit z'n mouw geschud voor iedereen, doe het hem niet na.
Ingrijpen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:09 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zelfmoordpoging.html
no reservations¿quote:Op donderdag 25 april 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt!! kijk wel eens zo'n kookprogramma op discovery world.. redelijk bekend programma... naam kwijt.
Maar dan gaat zo'n vent de wereld over gerechten proberen, zie je ook van die kleine karretjes met een wok er op en die lui maken vet snel op straat voor je neus een ziek mooi/lekkere maaltijd jonge
Haha.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:09 schreef Chai het volgende:
Hij gaat niet dood.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ingrijpen.En dan huilen als de gene die ingrijpt ook dood gaat.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:11 schreef wise het volgende:
[..]
no reservations¿
anthony bourdain![]()
[ afbeelding ]
Ik vertrouw niks en niemand qua vrouw zijn, en al helemaal niet of ze chinees zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er chinese meiden in deze SC. Correct me if i'm wrong.
Heb het niet over dit filmpje.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat niet dood.Hij reageert gewoon heel snel en adequaat.
Nee, kutwijf.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vertrouw niks en niemand qua vrouw zijn, en al helemaal niet of ze chinees zijn.
Is Juminelle ooit weer weder gezien trouwens?
goeden instinct die manquote:Op donderdag 25 april 2013 14:09 schreef Chai het volgende:
Dat weet je niet, je kent haar niet.quote:
Ja vind ik ook manquote:
hem/haarquote:Op donderdag 25 april 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je kent haar niet.
Ik denk wel echt een haar, maar wel een die op een hem lijkt. hahaquote:
hahahahhhaahah ;pquote:Op donderdag 25 april 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk wel echt een haar, maar wel een die op een hem lijkt. haha
hahaha
Nee maar het is wel een kutwijf dat ze opeens verdwenen wasquote:Op donderdag 25 april 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je kent haar niet.
Weet je niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een kutwijf dat ze opeens verdwenen was
Is met alle fakers tot nu toe zo.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een kutwijf dat ze opeens verdwenen was
Niet, chlo hangt hier nog steeds.quote:
quote:
Als je in je uppie bent hoef je toch niet te faken?quote:
Elke man met een pc en internet kan dat.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
Zijn jullie het eens met de stelling dat een echte man met twee handen kan fappen?
Maar dat maakt het niet lekkerder of beter hoor. Hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
Zijn jullie het eens met de stelling dat een echte man met twee handen kan fappen?
Er zijn ook mensen die maar 1 hand hebben. Hoef je niet gelijk een vrouw te zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
Met zowel links als rechts? maar waarom zou je met links doen als je rechts bent? :Squote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke man met een pc en internet kan dat.
Wel man afwisseling. Voel me altijd zieke player als ik met 2 verschillende handen op 1 dag fapquote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet lekkerder of beter hoor. Hoor.
Oh dacht tegelijk :squote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wel man afwisseling. Voel me altijd zieke player als ik met 2 verschillende handen op 1 dag fap![]()
![]()
Jawel, dan zit ik voor de webcam.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je in je uppie bent hoef je toch niet te faken?
muis besturen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Met zowel links als rechts? maar waarom zou je met links doen als je rechts bent? :S
quote:
Ik kan het ook met mijn voeten.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
neh.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? dan finish je toch alsnog wel met de voorkeurshand?
Jij masturubudeert maar met 1 hand?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? dan finish je toch alsnog wel met de voorkeurshand?
BAD BITCHES LIKE ME IS HARD TO COME BYquote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
LET'S GO TO THE BEACH EACH LETS GO GET AWAY
Gewoon krultang kan bestquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Vage dreads
[ afbeelding ]
Hoorde haar op de radio vanochtend... ziekgeile stem
zou raken. als ze blijft zingen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Vage dreads
[ afbeelding ]
Gatverdamme, lijken wel van die ultiem lange nagelsquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Vage dreads
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gatverdamme, lijken wel van die ultiem lange nagels.
Haha nu je het zegtquote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anders niet?quote:
Ja i know, maar zie je niet zo vaak.quote:
Ze lijkt op Chaiquote:
Chai is gewoon een man en hij gebruikt deze vrouw haar foto's want zij is inmiddels overledenquote:
Kun jij de verleiding ook niet weerstaan om die dingen af te breken/knippen als je het zou kunnen? Ook al gaat die persoon dan huilen?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chai is gewoon een man en hij gebruikt deze vrouw haar foto's want zij is inmiddels overleden!!! diepgaande complot dit!!!
limited versionquote:
Ik mag wat ik wil.. wil je er tegen doen dan bonfakka?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij mag dit niet tevoorschijn halen met jouw vele fouten.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chai is gewoon een man en hij gebruikt deze vrouw haar foto's want zij is inmiddels overleden!!! diepgaanden complot dit!!!
Tagiatella in je derde oog douwenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik mag wat ik wil.. wil je er tegen doen dan bonfakka?
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tagiatella in je derde oog douwen
Hier een sticker in je schrift!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hier een sticker in je schrift!!!!!!
quote:
Yeeeeyquote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]ik ben zo blij. Heb een 7 gehaald
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]ik ben zo blij. Heb een 7 gehaald
Nee van een 5 naar een 7quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee van een 5 naar een 7had nu 31 van de 36 vragen goed
Volgens mij is het fake trouwens, dit ziet er shopped as fuck uit:quote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun jij de verleiding ook niet weerstaan om die dingen af te breken/knippen als je het zou kunnen? Ook al gaat die persoon dan huilen?
Nope, gezien op tv... is echt. alles op tv is echt ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij is het fake trouwens, dit ziet er shopped as fuck uit:
[ afbeelding ]
En hoe krijg je in hemelsnaam je kleren aan bijv.? Het is gewoon niet praktisch.
[ afbeelding ]
Goed bezig bbyquote:Op donderdag 25 april 2013 14:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee van een 5 naar een 7had nu 31 van de 36 vragen goed
Niet verkeerd nee, 8,72/10.quote:
Kan je niet anders dan gelijk geven.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet naar gekeken, was nu niet meer boeiend
Goedengarpquote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dank voor het voorzetje Nuts.
HAHA JE WERKT OOK VOOR EEN NUTSBEDRIJF, WHAT A COINCIDENCE!
Anyways.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben je nu ook "geslaagt"?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet naar gekeken, was nu niet meer boeiend
quote:
zeker geen bh aan ookquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Echt hoe cliche hiereen bende tuinmannen is bezig.. met 1 tuinvrouw erbij.. met tuinbroek en lesbokop
Er hangt sowieso niet veel, kan ik niet zien vanaf hier.quote:
Zo goed als. Even reactie op mijn portfolio afwachten. Als dat goed is moet ik eindgesprek doen en dan is het definitief klaarquote:
En dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo goed als. Even reactie op mijn portfolio afwachten. Als dat goed is moet ik eindgesprek doen en dan is het definitief klaar
opgeschore harses?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Echt hoe cliche hiereen bende tuinmannen is bezig.. met 1 tuinvrouw erbij.. met tuinbroek en lesbokop
En dat ook, jaquote:
New Xbox Console Will Be Revealed on May 21quote:Op donderdag 25 april 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
'Naam voor volgende Call of Duty bekend'
Kom bijna klaar op al die reacties van verzuurde mensenel ke fu king keer weer
![]()
geweldig!!
meh.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
New Xbox Console Will Be Revealed on May 21![]()
![]()
ben benieuwd. maar bnag dat zal tegenvallen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
New Xbox Console Will Be Revealed on May 21![]()
![]()
..hoezo?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben benieuwd. maar bnag dat zal tegenvallen.
Wii:U is actually three times as good as the Xbox 720 with a 60 FPS.quote:
Ach, overgrote meerendeel is huis-, tuin- en keukengamer (waaronder ikzelf), de vindt het allemaal maar prima.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wii:U is actually three times as good as the Xbox 720 with a 60 FPS.
GPU:
http://www.anandtech.com/bench/GPU11/210
Mwah, ik had er meer van gehoopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ach, overgrote meerendeel is huis-, tuin- en keukengamer (waaronder ikzelf), de vindt het allemaal maar prima.
Wii – 99.38 million as of 31 December 2012
PlayStation 3 – 70 million as of 4 November 2012
Xbox 360 – 75.9 million as of 31 December 2012
Worldwide sales liegen er niet om.
En nu afvragen wat de omzet van Shell is.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Van deze 2,53 miljard dollar is 641 miljoen dollar aan omzet toe te schrijven aan de Xbox 360.
$641.000.000 omzet in 3 maanden, met de Xbox 360. Zieke cash cow
.
Inmiddels heeft Sony al heel wat meer verkocht geloof ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ach, overgrote meerendeel is huis-, tuin- en keukengamer (waaronder ikzelf), de vindt het allemaal maar prima.
Wii – 99.38 million as of 31 December 2012
PlayStation 3 – 70 million as of 4 November 2012
Xbox 360 – 75.9 million as of 31 December 2012
Worldwide sales liegen er niet om.
Grootste bedrijf van de wereld dus een heel stuk hoger.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En nu afvragen wat de omzet van Shell is.
Dat gaat m'n petje te boven inderdaad, echt pure waanzinquote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En nu afvragen wat de omzet van Shell is.
In de zakken van die 1%. Die mannen kunnen in 1 klap de hele staatsschuld van Afrika betalen.( als het niet de hele wereld is )quote:Op donderdag 25 april 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat gaat m'n petje te boven inderdaad, echt pure waanzin. Waar gaat dat geld heen vraag je je af.
De omzet van het olieconcern steeg in het vierde kwartaal met twee procent tot 118 miljard euro.
Over het gehele jaar daalde de omzet van 470 miljard in 2011 tot 467 miljard in 2012.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)inst-en-omzet-daalt/
Vraag me altijd af wat voor soort volk die aandeelhouders zijn. Die kom je toch niet zomaar tegen in de AH ofzoquote:Op donderdag 25 april 2013 15:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
In de zakken van die 1%. Die mannen kunnen in 1 klap de hele staatsschuld van Afrika betalen.( als het niet de hele wereld is )
Die kopen een AH als ze een pak koffie willen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat voor soort volk die aandeelhouders zijn. Die kom je toch niet zomaar tegen in de AH ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Beatrix schijnt er heel wat te hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag me altijd af wat voor soort volk die aandeelhouders zijn. Die kom je toch niet zomaar tegen in de AH ofzo.
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:24 schreef Zosk het volgende:
En ondertussen tanken ze in Venezuela voor ¤ 0,02 per liter, hehe.Monopoly he, boys hebben het kapitalistisch systeem goed onder de duim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koningin Beatrix en Lord Victor Rothschild zijn de grootste aandeelhouders.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt kktriestquote:
Illuminati, kom er maar inquote:Op donderdag 25 april 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Koningin Beatrix en Lord Victor Rothschild zijn de grootste aandeelhouders.
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt kktriestmaar goed daar is dat bijna hun weekloon.
sinds wanneer is Fas hovenier¿quote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
He did notquote:
grappig dat zij dat zegt.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
Kom ik gelijk bij dit onderwerp:
[ afbeelding ]!!!
Ik vind het wel fuckin lastig om er goed resultaat mee te krijgen.quote:
Tweaken is de key in dezen. Zo kom je uiteindelijk tot een compleet productquote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het wel fuckin lastig om er goed resultaat mee te krijgen.![]()
Lange rendertijden, heel veel moeten tweaken.
Werk je met dit soort dingen?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tweaken is de key in dezen. Zo kom je uiteindelijk tot een compleet product
Zou een seminar van je bezoeken.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tweaken is de key in dezen. Zo kom je uiteindelijk tot een compleet product
Nee, maar het klonk best directeur-achtig noh?quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou een seminar van je bezoeken.
poser / daz studioquote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het wel fuckin lastig om er goed resultaat mee te krijgen.![]()
Lange rendertijden, heel veel moeten tweaken.
Damnquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damnzat echt te kijken van hey dat ken ik...
Ik vind poser echt crap. Om die modellen om te zetten moet je ze nog helemaal gaan opschonen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
poser / daz studio
renderen is inderdaad het langst van heel het proces
of vue e'spirit
Hahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
dankzij comment in
Hyperrealistisch water met Nvidia PhysX
Vroeger paar keer gespeeld, zelfde als;
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:
IK+quote:Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
dankzij comment in
Hyperrealistisch water met Nvidia PhysX
Vroeger paar keer gespeeld, zelfde als;
[ afbeelding ]
Komt goed bby, ze heeft gisteren al voorproefje gegevenquote:Op donderdag 25 april 2013 01:34 schreef Chloroform het volgende:
Nog iets meer dan een dag choco, je kunt het.
Heb je niks geleerd van Jumi?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Komt goed bby, ze heeft gisteren al voorproefje gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |