Ze woont in Nederland sinds vorig jaar september.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je elkaar in een jaar?
Ja, oké.quote:
Heb ze allemaal in een .doc bestandje thuis. Zal hem vanavond posten.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jonge lees gewoon goed
Maar tijdens kan ook wel toch, alleen door marineren en ff te laten staan is die smaak gewoon stukken sterker
En geef
Kun je niet ruilen met WH dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:48 schreef Zosk het volgende:
Kom er ook net achter dat ik avond/nachtdienst heb op de dag dat we drie jaar samen zijn.
Haha baasjequote:Op donderdag 25 april 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt, zal het als een observatie in plaats van een compliment opnemen. Want die heb ik al genoeg gehoord.
LOLquote:
Recepten docjesquote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ze allemaal in een .doc bestandje thuis. Zal hem vanavond posten.
Valt vast wel wat te regelenquote:
Nee, en ga ik ook niet doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt vast wel wat te regelenhuilie.
Hahahahaquote:
Ja, oké.quote:
Dat is wel kut. Ik zou ook nooit in een bedrijf kunnen/willen werken met wisselende tijden en al helemaal geen nacht- en/of weekenddienstenquote:
Was ook nog niet toen ik hier kwam werken, alleen weekenddiensten maar dat hoefde ik toen niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Ik zou ook nooit in een bedrijf kunnen/willen werken met wisselende tijden en al helemaal geen nacht- en/of weekenddiensten
Heb ik wel gedaan.. mis het niet. Heb nu wel storingsdienstenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Ik zou ook nooit in een bedrijf kunnen/willen werken met wisselende tijden en al helemaal geen nacht- en/of weekenddiensten
Nee, Germano was PV.quote:
Dat heb ik dan weer niet, echter krijg je daar ook extra voor neem ik aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan.. mis het niet. Heb nu wel storingsdiensten24/7 telefonisch bereikbaar zijn.
Hoe vaak hebben jullie seks?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze woont in Nederland sinds vorig jaar september.
Nope, ze hebben geen niggakapper hier in Vladikavkaz.quote:
Pas na het huwelijk, dus weet ik nog niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie seks?
Ja, het is 1 week in de 7 weken. Een hele week. En daar krijg ik 150 eu per keer voor. Zelfs als er niet word gebeld.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, echter krijg je daar ook extra voor neem ik aan.
Zij iedere keer als hij nachtdienst heeft en hij de andere keren.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Potloodvisquote:
Oh wel een hele nette vergoeding, zou niet klagen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, het is 1 week in de 7 weken. Een hele week. En daar krijg ik 150 eu per keer voor. Zelfs als er niet word gebeld.
Voor elke minimaal kwartier kan ik een uur schrijven die 200% uit betaald wordt en er ook nog een uur verlof voor krijg.. Dus wel bazenregeling.
Echter, om 4 uur s'nachts gebeld worden en dan gelijk aan het werk vanuit bed is kak.
Zosk en ik hebben geen seks meer.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deel onze privé niet hier.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zosk en ik hebben geen seks meer.
Klopt en toch klaag ikquote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh wel een hele nette vergoeding, zou niet klagen.Zeker niet als het niet vaak voorkomt.
![]()
Ja nu beantwoord jij mijn vraag gewoonquote:
Dacht dat jij kwart Russisch was.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt en toch klaag iklekker hollandsch van mij.
Nee, ben 1 tiende slavisch en 3 tiende Tjetjeens.quote:
En 3/5 Nederlands?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ben 1 tiende slavisch en 3 tiende Tjetjeens.
Ze noemen jou ook wel de Groninger Bomberquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ben 1 tiende slavisch en 3 tiende Tjetjeens.
Nee gewoon de restquote:
Godver, nu moest ik echt fucking hard lachenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Spelen met privé - 1 week
Spelen met Lamon - 2 maanden
[ afbeelding ]
Niet het was Yuri's vraagquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nu beantwoord jij mijn vraag gewoon
Ja maar mijn familie zegt dat ik een goeie jongen ben en het dus gelogen is.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze noemen jou ook wel de Groninger Bomber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |