Ja, kan. Maar ze gaat binnenkort al drie weken naar Zweden.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga een weekendje naar Londen dan of zo.
Ja, nou en?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar ze gaat binnenkort al drie weken naar Zweden.
Kan, maar moet op de kleintjes letten hehe.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
Ja, godtering, plan het dan voor als ze terug is.
Brussel? Antwerpen? Parijs?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan, maar moet op de kleintjes letten hehe.Moet op korte termijn een nieuwe auto kopen én verhuizen.
Nee, alle drie niet. Toch bedankt voor het meedenken. :$quote:
Klinkt gezellig.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef Zosk het volgende:
Bijna drie jaar samen dus moet wel iets verzinnen.
Zal je nog eens helpen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, alle drie niet. Toch bedankt voor het meedenken. :$
Inb4 dan zoek het lekker uit / oké laat maar / ja dag / oké / hjb / doei etc
Groeide jij ook maar eens hèquote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
Wow ik moet zo echt even een schaar fixen en naar de toiletten sneaken, ging net achterover zitten en bespeurde massive attack vanokselhaar
. Zo kan ik vanavond niet uit eten.
Dit is bizar, die shit groeit zo snel ineens.
Jammer dit.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jonge lees gewoon goedquote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooooooh. Zei dat dan kutnoot. Ik deed het tijdens het bakken.Vandaag barbecueën dus ik probeer het morgen weer. Heb ook nog wel een ziek lekker tilapia recept voor je.
quote:
Wow lol :Squote:
Oh, ik wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Why? Ik heb nog geen nadelen van mijn lengte mogen ondervinden.
Lul niet, jij elke keer met je: mannen van onder de 1.80 moeten meer moeite doenblablabla PUA dit PUA datquote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Why? Ik heb nog geen nadelen van mijn lengte mogen ondervinden.
Wat een kutnummer, heb het wel helemaal afgeluisterd en de hele tijd commentaar gehad hier.quote:
Jeetje.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat een kutnummer, heb het wel helemaal afgeluisterd en de hele tijd commentaar gehad hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |