Ik ook hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wilde deze opmerking ook maken maar zag er toch maar vanaf omdat ik hem te makkelijk vond
Gewoon altijd doen, hoe makkelijk ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wilde deze opmerking ook maken maar zag er toch maar vanaf omdat ik hem te makkelijk vond
Heb geen rosbiefquote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef wise het volgende:
[..]
als ik em daarna mag bekleden met jouw rosbief
alle donkere vrouwen hebben rosbief hoor, vraag maar aan Nutzquote:
luck met wat¿quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
IK GA NAAR SCHOOL! Wish me luck schatteboutjes (ja jij ook Zosk)
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
succesquote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
luck gewisht.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Hehe.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Vind ik wel romantisch van je, dat je tijdens het poepen aan veer denkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehe.
Succes, was serieus over het duimen.
Dadelijk sowieso tijdens het poepen, beetje afkicken van mijn telefoon voor de verandering.
waarom zou je?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehe.
Succes, was serieus over het duimen.
Dadelijk sowieso tijdens het poepen, beetje afkicken van mijn telefoon voor de verandering.
Ik ben echt totaal niet romantisch, dus dit is een compliment.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik wel romantisch van je, dat je tijdens het poepen aan veer denkt.
Is goed, DM je adres maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij je telefoon dan maar, ik moet nog een paar weken zonder de mijne.
Nee, houdoe.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stuur maar naar het postkantoor.
Waarom?!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij je telefoon dan maar, ik moet nog een paar weken zonder de mijne.
Omdat broko phonna. Scherm werkt niet meer, was in een regenbui terechtgekomen dus waarschijnlijk waterschadequote:
TR gemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want ik bedoel het woord dat hier niet genoemd mag worden.
HTC.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat broko phonna. Scherm werkt niet meer, was in een regenbui terechtgekomen dus waarschijnlijk waterschade
Oh help een regenbuitje.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
was in een regenbui terechtgekomen dus waarschijnlijk waterschade
Ik heb nu een blackberry te leen, maar dat scherm is zo godsgruwelijk klein en die kutknopjes ookquote:Op donderdag 25 april 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HTC.![]()
Nee, wel mooi klote. Zou gek worden als ik paar weken geen telefoon zou hebben.![]()
Romantisch is ook niet per se positief.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet romantisch, dus dit is een compliment.
Ooooooh. Zei dat dan kutnoot. Ik deed het tijdens het bakken.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor het bakken al, gooi de vis in een bakje met olijfolie, knoflook, citroen en dille of tijm altijd in de war met die 2.
Ff marineren, laten staan... dan beetje boter in de pan heet laten worden en dan op een zacht vuurtje bakken en regelmatig omdraaien.
Ahw.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nu een blackberry te leen, maar dat scherm is zo godsgruwelijk klein en die kutknopjes ook.
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dacht van wel, wat heb je dan,
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |