Dom van jequote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nah, beetje overschatting van mijzelf, denk ik eerder. Ging te snel door de vragen heen, toen ik zag hoe makkelijk het was dacht ik, och dit lukt allemaal welNiet dus
TR gedaanquote:
Dus dat, ja. Daarom hoop ik ook echt dat het nu beter gaat.quote:
Nou en, ik doe niks wat verboden isquote:
Ja iddquote:Op donderdag 25 april 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net die paar goed gemaakt dushad ik ook vaak, dat soort cijfers
en anders gelijk een 3
Jouw moeder is zo dik dat als ze op een forum post ze tussen elke zin 18 witregels nodig heeft hehehequote:
Gezakt op niet slikken?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iddHad ik erge mazzel mee
. Maar helaas had ik het mondeling examen toen weer verneukt. come the fuck on, voor hij aan het eind van z'n zin is ben ik de som die ik moest uitschrijven alweer vergeten
.
Ja hallo hij hield echt zo'n verhaaltje he van bijvoorbeeld met kansrekenen ofzo, in de eerste vaas zitten 3 blauwe knikkers, 4 zwarte knikkers en 2 witte knikkers, en in de tweede vaas zitten blablabla.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezakt op niet slikken?
Maar, ik hoor het al wel weer... geheugen issues![]()
Dat ziet er fucking chill uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik als ik naar bed ga:
[ afbeelding ]
Ja hallo dan schrijf je toch gelijk mee?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo hij hield echt zo'n verhaaltje he van bijvoorbeeld met kansrekenen ofzo, in de eerste vaas zitten 3 blauwe knikkers, 4 zwarte knikkers en 2 witte knikkers, en in de tweede vaas zitten blablabla.
The fuck.
quote:
ja nee, was gewoon slecht geregeldquote:Op donderdag 25 april 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hallo dan schrijf je toch gelijk mee?
[..]
ja neequote:Op donderdag 25 april 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja nee, was gewoon slecht geregeld.
Jouw moeder is zo lelijk dat haar gezicht verbouwen nog meer kost dan de verbouwing van een paleis Soestdijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo dik dat als ze op een forum post ze tussen elke zin 18 witregels nodig heeft hehehe
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo lelijk dat haar gezicht verbouwen nog meer kost dan de verbouwing van een paleis Soestdijk.
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik als ik naar bed ga:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo lelijk dat haar gezicht verbouwen nog meer kost dan de verbouwing van een paleis Soestdijk.
Hoe vraag je dat?quote:
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast wat heb jij met da erik?dat is toch die dikkige harige vent van de herenliefde?
Wist niet dat je van de Nubierliefde was. En in de Melkweg kom ik nooit.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik heb alleen CB op whatsapp, ivm dat feestje in de Melkweg toen. Maar ik vind fokkers op FB eigenlijk wel meer dan genoeg
blind wellicht? nee doe ik niet expres ben geen meeloperquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben je blind of doe je dit expres, gister ook al.
Allerliefste nootjes, zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn vuig-doch aantrekkelijke-UI in de op te tyfen?quote:
Done. Netjes gevraagdquote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Allerliefste nootjes, zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn vuig-doch aantrekkelijke-UI in de op te tyfen?
Niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
blind wellicht? nee doe ik niet expres ben geen meeloper
Daardoor mis je wel vaak veel, iddquote:
Dit idee komt van dwcquote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer vieze vingers, zou wat zijn zeg.
Lijken op condooms voor Aziaten ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Done. Netjes gevraagd
Maar het klopt nu niet meer
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ik twijfel nu weer om hem weg te halen:)quote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
Klopt prima, formaat naar status.
Maar dat doe je niet omdat je stiekem wel een klein beetje liefde voor me voelt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok ik twijfel nu weer om hem weg te halen:)
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nasty idd. ook altijd dezelfde personen die de controller vol chocola weer terug gaven.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"
[ afbeelding ]vroeger tijdens het gamen.
Knowdatfeel. Mijn buurjongen is ook zo'n smeerlap. Ik zeg gewoon dat hij z'n handen eerst moet wassen anders mag die niet spelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"
[ afbeelding ]vroeger tijdens het gamen.
| 1 | [img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/362896/Zombieclown.gif[/img] |
| 1 | [img][img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/362896/Zombieclown.gif[/img] |
Gefixt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet omdat je stiekem wel een klein beetje liefde voor me voelt.
Thanks broddaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet je in plaats van [img] -> [img=46,46] gebruiken.
Baas.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ code verwijderd ]
niet
[ code verwijderd ]
Baas.quote:
Maat van mij ookquote:Op donderdag 25 april 2013 11:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Knowdatfeel. Mijn buurjongen is ook zo'n smeerlap. Ik zeg gewoon dat hij z'n handen eerst moet wassen anders mag die niet spelen.
Autistquote:Op donderdag 25 april 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maat van mij ookaltijd vieze vette kleffe vingers... heb 5 controllers, serieus 1 voor mijzelf die ik alleen hanteer
om dit soort redenen.
hahahahhhaahah ;pquote:
Dat idee heb ik ook somsquote:
No problem. Gisteren nog jouw tilapia gebakken. Het enige is dat het blijft aankoeken, erg vervelend. Doe er genoeg olie in vind ik en meer wil ik er niet indoen. Gevolg is ook dat de vis breekt en ik uiteindelijk alles in stukjes moest hakken waarna ik het vervolgens met knoflook en citroen geroerd heb. Hoe voorkom ik dit en kun je het recept precies uitschrijven (in PM of zo)?quote:
Je werkt niet eens tot zondag joh.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik die extra stokbroden moet bakken omdat ze in de bonus zijn
Je bakt te hoog man. Je moet het rustig op een laag pitje bakken... veel lekkerder en dan heb je weinig tot geen aankoeking.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No problem. Gisteren nog jouw tilapia gebakken. Het enige is dat het blijft aankoeken, erg vervelend. Doe er genoeg olie in vind ik en meer wil ik er niet indoen. Gevolg is ook dat de vis breekt en ik uiteindelijk alles in stukjes moest hakken waarna ik het vervolgens met knoflook en citroen geroerd heb. Hoe voorkom ik dit en kun je het recept precies uitschrijven (in PM of zo)?
Nee maar heb dinsdag wel de hele dag gewerktquote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je werkt niet eens tot zondag joh.
feitelijk wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je werkt niet eens tot zondag joh.
Fifa of CoD?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb 3 van mijn 4 controllers gesloopt. En mijn playstation ook
so classyquote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
hahaha, ik snuit mijn neus, komen er gewoon stukje ei uit uit mn keel wtf.
Yeah, had ik ook totdat ik de hele linkerkant kapot geslagen heb door fifa.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
serieus 1 voor mijzelf die ik alleen hanteerom dit soort redenen.
Bij mij gaan die pookjes vaak stuk door call of dutyquote:Op donderdag 25 april 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, had ik ook totdat ik de hele linkerkant kapot geslagen heb door fifa.Kan er nog wel mee spelen. Nieuwe is wel nodig.
Hardop.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ah, ik deed het op middel vuur. Wanneer voeg je de knoflook en citroen erbij dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bakt te hoog man. Je moet het rustig op een laag pitje bakken... veel lekkerder en dan heb je weinig tot geen aankoeking.
Soms beter dan ik zou willenquote:
Zwaar leven heb jij. Hou je het nog wel vol?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar heb dinsdag wel de hele dag gewerkt
Nee, ik wil juist meer werken.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zwaar leven heb jij. Hou je het nog wel vol?
Mannen die niet kunnen koken.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ah, ik deed het op middel vuur. Wanneer voeg je de knoflook en citroen erbij dan?
Fifa. Dat valt serieus wel mee. Maar mijn ps leest ineens geen cd's meer, en ik heb er niet mee gegooid. Schijnt vaker voor te komen.quote:
Voor het bakken al, gooi de vis in een bakje met olijfolie, knoflook, citroen en dille of tijm altijd in de war met die 2.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hardop.
[..]
Ah, ik deed het op middel vuur. Wanneer voeg je de knoflook en citroen erbij dan?
Hahaha.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik die extra stokbroden moet bakken omdat ze in de bonus zijn
Hebben jullie ook wel eens dat die controllers zo'n ziekte hebben dat hij uit zichzelf allemaal gekke shit gaat doen met bijv. fifa?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, had ik ook totdat ik de hele linkerkant kapot geslagen heb door fifa.Kan er nog wel mee spelen. Nieuwe is wel nodig.
Whehehequote:Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Fifa. Dat valt serieus wel mee. Maar mijn ps leest ineens geen cd's meer, en ik heb er niet mee gegooid. Schijnt vaker voor te komen.
Mijn controllers zijn een ander verhaal
Ben ik ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
[..]
Wist niet dat je van de Nubierliefde was. En in de Melkweg kom ik nooit.DM me maar.
als je je vis laat aankoeken dan kan je niet echt bijster goed kokenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zulke conclusies trekken uit enkel de bovenstaande informatie.
Dille. Tijm is een veels te sterke smaak man. graag gedaanquote:Op donderdag 25 april 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor het bakken al, gooi de vis in een bakje met olijfolie, knoflook, citroen en dille of tijm altijd in de war met die 2.
Ff marineren, laten staan... dan beetje boter in de pan heet laten worden en dan op een zacht vuurtje bakken en regelmatig omdraaien.
Voor Zoskquote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Moet hem ff laten maken, maar ben een beetje lui. Maar ik mis fifa welquote:Op donderdag 25 april 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Whehehekan mij wel inhouden gelukkig
Kut van die lader dat ie niet meer leest.
zeker eitwitquote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
okquote:
Ja, ik weet het wel als ik bezig ben, dan pak ik het goeie potje welquote:Op donderdag 25 april 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als je je vis laat aankoeken dan kan je niet echt bijster goed koken
[..]
Dille. Tijm is een veels te sterke smaak man. graag gedaan.
als ik em daarna mag bekleden met jouw rosbiefquote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal ik eens ciabatta uit mn neus snuiten?
Ik ook hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wilde deze opmerking ook maken maar zag er toch maar vanaf omdat ik hem te makkelijk vond
Gewoon altijd doen, hoe makkelijk ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wilde deze opmerking ook maken maar zag er toch maar vanaf omdat ik hem te makkelijk vond
Heb geen rosbiefquote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef wise het volgende:
[..]
als ik em daarna mag bekleden met jouw rosbief
alle donkere vrouwen hebben rosbief hoor, vraag maar aan Nutzquote:
luck met wat¿quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
IK GA NAAR SCHOOL! Wish me luck schatteboutjes (ja jij ook Zosk)
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
succesquote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
luck gewisht.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Hehe.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Vind ik wel romantisch van je, dat je tijdens het poepen aan veer denkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehe.
Succes, was serieus over het duimen.
Dadelijk sowieso tijdens het poepen, beetje afkicken van mijn telefoon voor de verandering.
waarom zou je?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehe.
Succes, was serieus over het duimen.
Dadelijk sowieso tijdens het poepen, beetje afkicken van mijn telefoon voor de verandering.
Ik ben echt totaal niet romantisch, dus dit is een compliment.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik wel romantisch van je, dat je tijdens het poepen aan veer denkt.
Is goed, DM je adres maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij je telefoon dan maar, ik moet nog een paar weken zonder de mijne.
Nee, houdoe.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stuur maar naar het postkantoor.
Waarom?!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij je telefoon dan maar, ik moet nog een paar weken zonder de mijne.
Omdat broko phonna. Scherm werkt niet meer, was in een regenbui terechtgekomen dus waarschijnlijk waterschadequote:
TR gemaakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want ik bedoel het woord dat hier niet genoemd mag worden.
HTC.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat broko phonna. Scherm werkt niet meer, was in een regenbui terechtgekomen dus waarschijnlijk waterschade
Oh help een regenbuitje.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
was in een regenbui terechtgekomen dus waarschijnlijk waterschade
Ik heb nu een blackberry te leen, maar dat scherm is zo godsgruwelijk klein en die kutknopjes ookquote:Op donderdag 25 april 2013 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HTC.![]()
Nee, wel mooi klote. Zou gek worden als ik paar weken geen telefoon zou hebben.![]()
Romantisch is ook niet per se positief.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet romantisch, dus dit is een compliment.
Ooooooh. Zei dat dan kutnoot. Ik deed het tijdens het bakken.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor het bakken al, gooi de vis in een bakje met olijfolie, knoflook, citroen en dille of tijm altijd in de war met die 2.
Ff marineren, laten staan... dan beetje boter in de pan heet laten worden en dan op een zacht vuurtje bakken en regelmatig omdraaien.
Ahw.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nu een blackberry te leen, maar dat scherm is zo godsgruwelijk klein en die kutknopjes ook.
Zeg ik niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dacht van wel, wat heb je dan,
quote:
quote:
Jij kan dat gewoon afvegen met Murdera zijn dreads.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goatse en dan je tong erin douwen en dan krijg je een natte scheet op je tong.
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom gelijk weer zo? Ben ik het niet waard om in volzinnen te typen?
Ik heb al 6 dreads.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Zosk het volgende:
Ga jij nu ook dreads laten groeien zodat jullie elkaar kunnen kietelen in 69?
Welk haar? Dat is door het doucheputje gespoeld.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Okselhaar en daar beneden telt niet mee hoor.
Waarom doe je dat?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welk haar? Dat is door het doucheputje gespoeld.
Niet ook een klein beetje van hem? :S Heb je nooit gehoord van delen of zo? :Squote:Op donderdag 25 april 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is toch mijn douche godverdomme.
Kun je dat voortaan even in DM doen ipv ons gesprek hier onnodig te onderbreken? Bedankt.quote:
Waar browse jij allemaal.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:28 schreef Chloroform het volgende:
http://www.zie.nl/video/t(...)exander/m1nzdtdfxiac[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je dat voortaan even in DM doen ipv ons gesprek hier onnodig te onderbreken? Bedankt.
Zag ik net op FB voorbijkomen.quote:
deze manquote:Op donderdag 25 april 2013 12:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je dat voortaan even in DM doen ipv ons gesprek hier onnodig te onderbreken? Bedankt.
Zal je eens een zin geven.quote:
Neequote:Op donderdag 25 april 2013 12:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet ook een klein beetje van hem? :S Heb je nooit gehoord van delen of zo? :S
Akersloot, dat is niet ver. Ik kom je opzoekenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:33 schreef Zosk het volgende:
http://www.hotelakersloot.nl/nl/kamers/zwembad-suite/
"Niet duiken".
Joh, echt?
129 km, 1 hour 18 mins In current traffic: 1 hour 19 mins - A2 and A9quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Akersloot, dat is niet ver. Ik kom je opzoeken
Ja voor mij dan godverdomme kutquote:Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
129 km, 1 hour 18 mins In current traffic: 1 hour 19 mins - A2 and A9
Een beetje te goed ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kent me onderhand wel een beetje, toch?
Heb je er iets van gezegd?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Deed net mijn raam open en keek beetje het park in. Zie ik een eend met eendenkuikentjes.En opeens kwam er een kraai langs vliegen en die pikte zo een eendenkuikentje.
![]()
![]()
![]()
!!!!
Zielig.
Hij pikte hem met z'n snavel of hij pikte als in kidnappen?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Deed net mijn raam open en keek beetje het park in. Zie ik een eend met eendenkuikentjes.En opeens kwam er een kraai langs vliegen en die pikte zo een eendenkuikentje.
![]()
![]()
![]()
!!!!
Zielig.
Nee, maar moet beetje huilen nu.quote:
Kidnappen!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij pikte hem met z'n snavel of hij pikte als in kidnappen?
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar moet beetje huilen nu.
romantischcadeau.nl?! Tering, Zosk.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef Zosk het volgende:
http://www.romantischcadeau.nl/fletcher-hotel-amsterdam.html nog dichterbij Vas.
Fucking lelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef Zosk het volgende:
http://www.romantischcadeau.nl/fletcher-hotel-amsterdam.html nog dichterbij Vas.
Ben gewoon aan het rondkijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
romantischcadeau.nl?! Tering, Zosk.![]()
Waarom?quote:
Sick. Beetje op bed kunnen rukken terwijl je vriendin in die steamy douchecabine loopt te dartelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
De site wel ja.
Dit toch niet?
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad ook een optie.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sick. Beetje op bed kunnen rukken terwijl je vriendin in die steamy douchecabine loopt te dartelen.
Ga een weekendje naar Londen dan of zo.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef Zosk het volgende:
Bijna drie jaar samen dus moet wel iets verzinnen.
Ja, kan. Maar ze gaat binnenkort al drie weken naar Zweden.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga een weekendje naar Londen dan of zo.
Ja, nou en?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar ze gaat binnenkort al drie weken naar Zweden.
Kan, maar moet op de kleintjes letten hehe.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
Ja, godtering, plan het dan voor als ze terug is.
Brussel? Antwerpen? Parijs?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan, maar moet op de kleintjes letten hehe.Moet op korte termijn een nieuwe auto kopen én verhuizen.
Nee, alle drie niet. Toch bedankt voor het meedenken. :$quote:
Klinkt gezellig.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef Zosk het volgende:
Bijna drie jaar samen dus moet wel iets verzinnen.
Zal je nog eens helpen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, alle drie niet. Toch bedankt voor het meedenken. :$
Inb4 dan zoek het lekker uit / oké laat maar / ja dag / oké / hjb / doei etc
Groeide jij ook maar eens hèquote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
Wow ik moet zo echt even een schaar fixen en naar de toiletten sneaken, ging net achterover zitten en bespeurde massive attack vanokselhaar
. Zo kan ik vanavond niet uit eten.
Dit is bizar, die shit groeit zo snel ineens.
Jammer dit.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jonge lees gewoon goedquote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooooooh. Zei dat dan kutnoot. Ik deed het tijdens het bakken.Vandaag barbecueën dus ik probeer het morgen weer. Heb ook nog wel een ziek lekker tilapia recept voor je.
quote:
Wow lol :Squote:
Oh, ik wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Why? Ik heb nog geen nadelen van mijn lengte mogen ondervinden.
Lul niet, jij elke keer met je: mannen van onder de 1.80 moeten meer moeite doenblablabla PUA dit PUA datquote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Why? Ik heb nog geen nadelen van mijn lengte mogen ondervinden.
Wat een kutnummer, heb het wel helemaal afgeluisterd en de hele tijd commentaar gehad hier.quote:
Jeetje.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat een kutnummer, heb het wel helemaal afgeluisterd en de hele tijd commentaar gehad hier.
Nou en. Serieus, wat is je punt. Als je een beetje leuke vrouwen wil moet je sowieso al van goeden huize komen en meer te bieden hebben dan alleen je lichaam.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lul niet, jij elke keer met je: mannen van onder de 1.80 moeten meer moeite doenblablabla PUA dit PUA dat.
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef Zosk het volgende:
Niet van jouw lengte overigens, die voelt echt precies goed.
Nou ja jij bent inderdaad een schot in de roos dan, chapeau.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou en. Serieus, wat is je punt. Als je een beetje leuke vrouwen wil moet je sowieso al van goeden huize komen en meer te bieden hebben dan alleen je lichaam.
Gvd.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, smaken verschillen. Ben wel benieuw naar jouw smaak.
Waar is Germano eigenlijk?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ja jij bent inderdaad een schot in de roos dan, chapeau.
Bedankt, zal het als een observatie in plaats van een compliment opnemen. Want die heb ik al genoeg gehoord.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ja jij bent inderdaad een schot in de roos dan, chapeau.
Hoe vaak zie je elkaar in een jaar?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:48 schreef Zosk het volgende:
Nog nooit samen geweest op zulke dagen, iedere keer zij in Zweden en ik in Nederland, nu weer dit.
Ze woont in Nederland sinds vorig jaar september.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je elkaar in een jaar?
Ja, oké.quote:
Heb ze allemaal in een .doc bestandje thuis. Zal hem vanavond posten.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jonge lees gewoon goed
Maar tijdens kan ook wel toch, alleen door marineren en ff te laten staan is die smaak gewoon stukken sterker
En geef
Kun je niet ruilen met WH dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:48 schreef Zosk het volgende:
Kom er ook net achter dat ik avond/nachtdienst heb op de dag dat we drie jaar samen zijn.
Haha baasjequote:Op donderdag 25 april 2013 13:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt, zal het als een observatie in plaats van een compliment opnemen. Want die heb ik al genoeg gehoord.
LOLquote:
Recepten docjesquote:Op donderdag 25 april 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ze allemaal in een .doc bestandje thuis. Zal hem vanavond posten.
Valt vast wel wat te regelenquote:
Nee, en ga ik ook niet doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt vast wel wat te regelenhuilie.
Hahahahaquote:
Ja, oké.quote:
Dat is wel kut. Ik zou ook nooit in een bedrijf kunnen/willen werken met wisselende tijden en al helemaal geen nacht- en/of weekenddienstenquote:
Was ook nog niet toen ik hier kwam werken, alleen weekenddiensten maar dat hoefde ik toen niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Ik zou ook nooit in een bedrijf kunnen/willen werken met wisselende tijden en al helemaal geen nacht- en/of weekenddiensten
Heb ik wel gedaan.. mis het niet. Heb nu wel storingsdienstenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Ik zou ook nooit in een bedrijf kunnen/willen werken met wisselende tijden en al helemaal geen nacht- en/of weekenddiensten
Nee, Germano was PV.quote:
Dat heb ik dan weer niet, echter krijg je daar ook extra voor neem ik aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan.. mis het niet. Heb nu wel storingsdiensten24/7 telefonisch bereikbaar zijn.
Hoe vaak hebben jullie seks?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze woont in Nederland sinds vorig jaar september.
Nope, ze hebben geen niggakapper hier in Vladikavkaz.quote:
Pas na het huwelijk, dus weet ik nog niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie seks?
Ja, het is 1 week in de 7 weken. Een hele week. En daar krijg ik 150 eu per keer voor. Zelfs als er niet word gebeld.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, echter krijg je daar ook extra voor neem ik aan.
Zij iedere keer als hij nachtdienst heeft en hij de andere keren.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Potloodvisquote:
Oh wel een hele nette vergoeding, zou niet klagen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, het is 1 week in de 7 weken. Een hele week. En daar krijg ik 150 eu per keer voor. Zelfs als er niet word gebeld.
Voor elke minimaal kwartier kan ik een uur schrijven die 200% uit betaald wordt en er ook nog een uur verlof voor krijg.. Dus wel bazenregeling.
Echter, om 4 uur s'nachts gebeld worden en dan gelijk aan het werk vanuit bed is kak.
Zosk en ik hebben geen seks meer.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deel onze privé niet hier.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zosk en ik hebben geen seks meer.
Klopt en toch klaag ikquote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh wel een hele nette vergoeding, zou niet klagen.Zeker niet als het niet vaak voorkomt.
![]()
Ja nu beantwoord jij mijn vraag gewoonquote:
Dacht dat jij kwart Russisch was.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt en toch klaag iklekker hollandsch van mij.
Nee, ben 1 tiende slavisch en 3 tiende Tjetjeens.quote:
En 3/5 Nederlands?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ben 1 tiende slavisch en 3 tiende Tjetjeens.
Ze noemen jou ook wel de Groninger Bomberquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ben 1 tiende slavisch en 3 tiende Tjetjeens.
Nee gewoon de restquote:
Godver, nu moest ik echt fucking hard lachenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Spelen met privé - 1 week
Spelen met Lamon - 2 maanden
[ afbeelding ]
Niet het was Yuri's vraagquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nu beantwoord jij mijn vraag gewoon
Ja maar mijn familie zegt dat ik een goeie jongen ben en het dus gelogen is.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze noemen jou ook wel de Groninger Bomber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |