abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125709892
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:55 schreef Zosk het volgende:
Mooie imagashack links. ;)
Niet opgeletzt. Ik had zo mijn best gedaan voor allemaal mooie meisjes :D
pi_125709937
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:56 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Niet opgeletzt. Ik had zo mijn best gedaan voor allemaal mooie meisjes :D
Haha, overkomt de beste hoor. :$
Welkom op FOK!
pi_125709981
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 10:00:06 #254
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125709999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:59 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Ga eens aan het werk
pi_125710093
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:00 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ga eens aan het werk
Ik ben aan het werk, waar bemoei jij je tegen?
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 10:05:00 #256
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125710096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:59 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zit in een hoek ofso zeker?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_125710104
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:05 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jij zit in een hoek ofso zeker?
Ja.
Welkom op FOK!
pi_125710196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:59 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, alweer geil. Vrouwen zijn nog leuker dan computers.
pi_125710354
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:10 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Damn, alweer geil. Vrouwen zijn nog leuker dan computers.
Hahaha. Sowieso.
Welkom op FOK!
pi_125710770
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:59 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Boh die billetjes zou ik wel een behandeling willen geven :~
pi_125710785
Jeuj het is vandaag donderdag. Dat betekend vanavond weekend vieren :~ :~ :~
  donderdag 25 april 2013 @ 10:42:24 #262
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125710882
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Silentalarm het volgende:
Jeuj het is vandaag donderdag. Dat betekend vanavond weekend vieren :~ :~ :~
jij wel
pi_125711011
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Boh die billetjes zou ik wel een behandeling willen geven :~
Sowieso. :9
Welkom op FOK!
pi_125711079
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

jij wel
Jaaaaaaa.
Jij niet dan?
  donderdag 25 april 2013 @ 10:51:27 #265
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125711092
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Is na verloop van tijd weinig nauws meer aan man, srs. Heb vaak genoeg dat ik de boel dan maar wat bij elkaar duw om nog voldoende wrijving te krijgen. :') Dat girth.

Daarom ass.
duidelijk een maagd.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:51:52 #266
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125711105
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:51 schreef Silentalarm het volgende:

[..]

Jaaaaaaa.
Jij niet dan?
Ik heb geen school. Maar moet zondag wel werken :').
pi_125711193
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik heb geen school. Maar moet zondag wel werken :').
Dan heb je toch gewoon tot zondag weekend muts :').
  donderdag 25 april 2013 @ 10:55:20 #268
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711207
Ik ben voor het eerst zenuwachtig voor een examen op papier :'( Ja, rekenen herkansing }:|
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_125711217
:')
Welkom op FOK!
pi_125711234
Rekenen. :')
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 10:56:14 #271
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711237
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:56 schreef Zosk het volgende:
Rekenen. :')
Zosk, hou op.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_125711253
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:56 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Zosk, hou op.
Ik zal voor je duimen.
Welkom op FOK!
pi_125711255
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben voor het eerst zenuwachtig voor een examen op papier :'( Ja, rekenen herkansing }:|
:o succes kleintje! O+
  donderdag 25 april 2013 @ 10:56:59 #274
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711261
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:56 schreef Zosk het volgende:

[..]

Ik zal voor je duimen.
Ja doei
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:56 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

:o succes kleintje! O+
O+
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:57:41 #275
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711281
Ik heb zo'n gevoel dat het hem weer niet gaat worden :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:59:13 #276
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125711328
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:57 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het hem weer niet gaat worden :')
Ik ook. haha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_125711340
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben voor het eerst zenuwachtig voor een examen op papier :'( Ja, rekenen herkansing }:|
succes ^O^
  donderdag 25 april 2013 @ 11:00:01 #278
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711342
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik ook. haha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( Vorige keer was ik de toets aan het maken en dacht ik bij mezelf van 'goh dit is best makkelijk, dit moet lukken'. Bam, 5 :')
25 vragen van de 36 goed :')

2 vragen meer goed, en dan was het voldoende. Dus dat moet me nu gaan lukken. :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:00:33 #279
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711352


:D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_125711380
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]

:D
wanneer krijg ik dat soort berichten van jou? Op dit moment is krio de enige die ik op iMessage heb.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:01:56 #281
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711391
quote:
17s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

wanneer krijg ik dat soort berichten van jou? Op dit moment is krio de enige die ik op iMessage heb.
Hahaha heb je krio op iMessage? _O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_125711405
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:56 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja doei
Oké zoek het lekker uit dan. :)
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 11:02:47 #283
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711413
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:02 schreef Zosk het volgende:

[..]

Oké zoek het lekker uit dan. :)
:D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:03:09 #284
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125711419
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:00 schreef VeerEli het volgende:

[..]

:'( Vorige keer was ik de toets aan het maken en dacht ik bij mezelf van 'goh dit is best makkelijk, dit moet lukken'. Bam, 5 :')
25 vragen van de 36 goed :')

2 vragen meer goed, en dan was het voldoende. Dus dat moet me nu gaan lukken. :')
Ondanks dat je rekenskills wat te wensen overlaat :) komt het vast goed. 2 vragen erbij moet lukken.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_125711420
Veer, hoeveel is 1+1? :)
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 11:03:19 #286
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125711425
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben voor het eerst zenuwachtig voor een examen op papier :'( Ja, rekenen herkansing }:|
lukt je wel liefje
pi_125711426
Gelieve niet uw rekenmachine te gebruiken. :)
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 11:03:36 #288
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125711432
Politie lost 'ruzie' op met pot voetbal

quote:
De politie won de pot met 4-3. Een speler van Nieuwegein raakte geblesseerd en moest naar het ziekenhuis, over pech gesproken.
Hard op gelachen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_125711443
quote:
:')
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 11:04:59 #290
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711462
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ondanks dat je rekenskills wat te wensen overlaat :) komt het vast goed. 2 vragen erbij moet lukken.
Mja, punt is alleen dat ik soms zulke domme fouten maak. Toen liet ze ook wat fouten zien, en ik deed echt srs een facepalm. Dat is nog kutter dan dat je het gewoon niet snapt.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef Zosk het volgende:
Veer, hoeveel is 1+1? :)
Hi-ha-ho :) :) :) :)
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

lukt je wel liefje
Thanks schatje O+
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:06:01 #291
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711495


:') :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_125711526
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hi-ha-ho :) :) :) :)
Fout, haha. :) :) :) :)
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 11:07:47 #293
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125711537
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Mja, punt is alleen dat ik soms zulke domme fouten maak. Toen liet ze ook wat fouten zien, en ik deed echt srs een facepalm. Dat is nog kutter dan dat je het gewoon niet snapt.

Soort blackout op dat moment. Mag niet zeuren want zo ging het bij mij ook met wiskunde vaak :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_125711546
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:06 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]

:') :')
:')
Welkom op FOK!
pi_125711547
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:01 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hahaha heb je krio op iMessage? _O-
Jazeker, en Tha_Erik. Ze sturen allebei een beetje dezelfde foto's, moet altijd goed kijken wie het is. :')

Nu jij nog. Wat voor foto's stuur jij zoal?
  donderdag 25 april 2013 @ 11:08:55 #296
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_125711570
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jazeker, en Tha_Erik. Ze sturen allebei een beetje dezelfde foto's, moet altijd goed kijken wie het is. :')

Nu jij nog. Wat voor foto's stuur jij zoal?
Gast wat heb jij met da erik? :') dat is toch die dikkige harige vent van de herenliefde?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:09:13 #297
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711576
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jazeker, en Tha_Erik. Ze sturen allebei een beetje dezelfde foto's, moet altijd goed kijken wie het is. :')

Nu jij nog. Wat voor foto's stuur jij zoal?
_O- Ik heb alleen CB op whatsapp, ivm dat feestje in de Melkweg toen. Maar ik vind fokkers op FB eigenlijk wel meer dan genoeg :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:09:23 #298
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125711582
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Soort blackout op dat moment. Mag niet zeuren want zo ging het bij mij ook met wiskunde vaak :')
Ik had een dikke blackout bij wiskunde en heel veel vragen niet gemaakt maar had toch nog een 5,9 ik dacht echt wtf is this kind of sorcery :o :o :o.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:09:24 #299
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711583


_O-
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 25 april 2013 @ 11:09:59 #300
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_125711595
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Soort blackout op dat moment. Mag niet zeuren want zo ging het bij mij ook met wiskunde vaak :')
Nah, beetje overschatting van mijzelf, denk ik eerder. Ging te snel door de vragen heen, toen ik zag hoe makkelijk het was dacht ik, och dit lukt allemaal wel :') Niet dus :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')