Ik ook. hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 10:57 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het hem weer niet gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
succesquote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben voor het eerst zenuwachtig voor een examen op papierJa, rekenen herkansing
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige keer was ik de toets aan het maken en dacht ik bij mezelf van 'goh dit is best makkelijk, dit moet lukken'. Bam, 5
25 vragen van de 36 goed
2 vragen meer goed, en dan was het voldoende. Dus dat moet me nu gaan lukken.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
wanneer krijg ik dat soort berichten van jou? Op dit moment is krio de enige die ik op iMessage heb.quote:
Hahaha heb je krio op iMessage?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wanneer krijg ik dat soort berichten van jou? Op dit moment is krio de enige die ik op iMessage heb.
Ondanks dat je rekenskills wat te wensen overlaatquote:Op donderdag 25 april 2013 11:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]Vorige keer was ik de toets aan het maken en dacht ik bij mezelf van 'goh dit is best makkelijk, dit moet lukken'. Bam, 5
25 vragen van de 36 goed
2 vragen meer goed, en dan was het voldoende. Dus dat moet me nu gaan lukken.
lukt je wel liefjequote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben voor het eerst zenuwachtig voor een examen op papierJa, rekenen herkansing
Hard op gelachen.quote:De politie won de pot met 4-3. Een speler van Nieuwegein raakte geblesseerd en moest naar het ziekenhuis, over pech gesproken.
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Politie lost 'ruzie' op met pot voetbal
[..]
Hard op gelachen.
Mja, punt is alleen dat ik soms zulke domme fouten maak. Toen liet ze ook wat fouten zien, en ik deed echt srs een facepalm. Dat is nog kutter dan dat je het gewoon niet snapt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat je rekenskills wat te wensen overlaatkomt het vast goed. 2 vragen erbij moet lukken.
Hi-ha-hoquote:
Thanks schatjequote:
Soort blackout op dat moment. Mag niet zeuren want zo ging het bij mij ook met wiskunde vaakquote:Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, punt is alleen dat ik soms zulke domme fouten maak. Toen liet ze ook wat fouten zien, en ik deed echt srs een facepalm. Dat is nog kutter dan dat je het gewoon niet snapt.
Jazeker, en Tha_Erik. Ze sturen allebei een beetje dezelfde foto's, moet altijd goed kijken wie het is.quote:
Gast wat heb jij met da erik?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker, en Tha_Erik. Ze sturen allebei een beetje dezelfde foto's, moet altijd goed kijken wie het is.
Nu jij nog. Wat voor foto's stuur jij zoal?
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker, en Tha_Erik. Ze sturen allebei een beetje dezelfde foto's, moet altijd goed kijken wie het is.
Nu jij nog. Wat voor foto's stuur jij zoal?
Ik had een dikke blackout bij wiskunde en heel veel vragen niet gemaakt maar had toch nog een 5,9 ik dacht echt wtf is this kind of sorceryquote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soort blackout op dat moment. Mag niet zeuren want zo ging het bij mij ook met wiskunde vaak
Nah, beetje overschatting van mijzelf, denk ik eerder. Ging te snel door de vragen heen, toen ik zag hoe makkelijk het was dacht ik, och dit lukt allemaal welquote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soort blackout op dat moment. Mag niet zeuren want zo ging het bij mij ook met wiskunde vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |