quote:Op donderdag 25 april 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan altijd zo genieten van het besef dat ze dan nog een paar dagen met mijn zooi in haar womb rondloopt.Beetje gewoon haar ding doen, maar wel terwijl ze 'mij' lekt. Sexy.
Spuit je niet liever diep in haar nauwe vagina?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blow zoveel dat ik binnen 8 seconden een kommetje vol (handen) kan opvangen om vervolgens een zaadballet op haar strakke buik te maken. Fucking hot, helemaal wanneer het gaat opdrogen.
Shit manquote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blow zoveel dat ik binnen 8 seconden een kommetje vol (handen) kan opvangen om vervolgens een zaadballet op haar strakke buik te maken. Fucking hot, helemaal wanneer het gaat opdrogen.
[..]
Ben weer on-cycle brah, hello 4x zoveel testosteron.
Wel eens aangedacht om je zaadkunst te verkopen?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, Piyeh heeft iedereen erin geknald, en probeert mij er uit te houden.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?die yang wel, en nog een paar die later kwamen maar jij niet?
Heeft Piye dat gedaan, ja?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, Piyeh heeft iedereen erin geknald, en probeert mij er uit te houden.![]()
Shit is aan.
Is al gedaan door iemand andersquote:Op donderdag 25 april 2013 09:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wel eens aangedacht om je zaadkunst te verkopen?
Ipv op haar buik op een zwart doek gooien.
Daar is denk ik wel een markt voor.
Nu wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft Piye dat gedaan, ja?
Heb je beef met hem?
Maar is die ander net zo gewild bij de vrouwmensch als Panzer?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft Piye dat gedaan, ja?
Heb je beef met hem?
[..]
Is al gedaan door iemand anders
Zal wel terecht zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Neh, hij kwam ook later hier dan ik geloof ik? Denk dat hij gewoon alleen de nieuwkomers die hij zag erin heeft gezet.
Geen "je hoort enkel tussen de bezem, de stofzuiger en een emmer sop" ?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:26 schreef Zosk het volgende:
Ik zou jou er ook proberen uit te houden hoor, Murdera.
Jij hoort tenslotte nergens bij, want je hebt dreads, hehe.
Nee, zoveel verschillende dingen kan ik niet tegelijkertijd bedenken.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen "je hoort enkel tussen de bezem, de stofzuiger en een emmer sop" ?
Is na verloop van tijd weinig nauws meer aan man, srs. Heb vaak genoeg dat ik de boel dan maar wat bij elkaar duw om nog voldoende wrijving te krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spuit je niet liever diep in haar nauwe vagina?
Tijd voor koffie.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, zoveel verschillende dingen kan ik niet tegelijkertijd bedenken.
teveel gejuiced?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is na verloop van tijd weinig nauws meer aan man, srs. Heb vaak genoeg dat ik de boel dan maar wat bij elkaar duw om nog voldoende wrijving te krijgen.Dat girth.
Daarom ass.
Heb geen ervaring met ass, hou je die dan altijd goed open met twee handen naderhand? Ass cheeks spreiden en dan je neus erin stoppen?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is na verloop van tijd weinig nauws meer aan man, srs. Heb vaak genoeg dat ik de boel dan maar wat bij elkaar duw om nog voldoende wrijving te krijgen.Dat girth.
Daarom ass.
No man fuck off.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb geen ervaring met ass, hou je die dan altijd goed open met twee handen naderhand? Ass cheeks spreiden en dan je neus erin stoppen?
Waarschijnlijk wel, ik heb bar weinig te bieden aan vrouwen en schijn een hele grote klootzak te zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar is die ander net zo gewild bij de vrouwmensch als Panzer?
Tomaten en wortels uit de blender, inderdaad.quote:
quote:
Serieus, je moet paperclips of knijpers gebruiken... bij sommigen nietjes.. werkt echtquote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarom ass.
Oh, jammer. Dat zou ik serieus weleens bij jou willen doen. Echter mag je dan zelf je billetjes spreiden en je anus openhouden zodat ik ondertussen lekker aan je abs kan zitten.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, jammer. Dat zou ik serieus weleens bij jou willen doen. Echter mag je dan zelf je billetjes spreiden en je anus openhouden zodat ik lekker aan je abs kan zitten.
Gelukkig maarquote:
Mongoolquote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godverdomme heb je hem ook weer
quote:
Niet zo bijdehand anders konker je maar weer op.quote:
Nee SA dan konker je maar op.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand anders kanker je maar weer op.
Kannelapper.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee SA dan konker je maar op.
zullen wel weer bans gaan vallen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:38 schreef Zosk het volgende:
Het <insert enige ziekte hier die niet gebruikt mag worden om mee te schelden noch om te gebruiken als krachtterm> gehalte is een stuk hoger de laatste tijd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |