Ik werd vandaag toegevoegd door de schoonmoeder van mn ex.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat een keer mobiel op Facebook, beetje scrollen met m'n witte iPhone 5, je weet, had ik opeens per ongeluk iemands statusupdate geshared.
accepteren en smerige leugens over je ex vertellen.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd vandaag toegevoegd door de schoonmoeder van mn ex.The fuck.
Was haar 5e vriend.
Ik dacht dat je bedoelde dat je de 5e vriend van je ex wasquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd vandaag toegevoegd door de schoonmoeder van mn ex.The fuck.
Was haar 5e vriend.
whahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
accepteren en smerige leugens over je ex vertellen.
is ook wel prima op z'n tijdquote:Op donderdag 25 april 2013 00:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
whahaha![]()
neh mn ex was wel lief. Alleen net een zak bevroren doperwten in bed.
misschien moet ik dit posten op de FB van de schoonmoeder van mn ex.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
whahaha![]()
neh mn ex was wel lief. Alleen net een zak bevroren doperwten in bed.
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Sorry chlo. Maar je bent sowieso al oogverblindend
WOWquote:Op donderdag 25 april 2013 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die hebben een fok relatie sinds gisteren, niet meegemaakt?
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die hebben een fok relatie sinds gisteren, niet meegemaakt?
10 posts per dag in crewforaquote:Op donderdag 25 april 2013 00:32 schreef aight1 het volgende:
haha chloro heeft een hoger postgemiddelde dan ik
wat een nerd xd
Ligt aan het geslacht van de bezitter van de anus.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
een man die zijn vaandel in volle glorie laat verdwijnen in andermans anus is gay.
Mja ik dacht zal ik andermans anus neerzetten maar mja mja zijwieltjes he.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan het geslacht van de bezitter van de anus.
Crewfora waar jij niet in kunt.quote:
zo scherp ben ik niet meer deze avond. Jij wint.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja ik dacht zal ik andermans anus neerzetten maar mja mja zijwieltjes he.
Werd warm wakker.quote:
Heel erg prettig zelfs.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prettig nietwaar, zo'n klamme voorjaarspoes bovenop je waardoor je wakker wordt.
nu al unbanned?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:59 schreef bloodysunday het volgende:
Van mij mag er een klamme voorjaarspoes op me wakker worden, wat is je probleem?
Kan altijd zo genieten van het besef dat ze dan nog een paar dagen met mijn zooi in haar womb rondloopt.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan altijd zo genieten van het besef dat ze dan nog een paar dagen met mijn zooi in haar womb rondloopt.Beetje gewoon haar ding doen, maar wel terwijl ze 'mij' lekt. Sexy.
Ik krijg naderhand ook nog een paar keer een stijfje.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan altijd zo genieten van het besef dat ze dan nog een paar dagen met mijn zooi in haar womb rondloopt.Beetje gewoon haar ding doen, maar wel terwijl ze 'mij' lekt. Sexy.
Good sex = lovelyquote:
Herkenbaar, zeker wanneer je al vrij snel weer paringsbelust bent en je blind van drive weer in je eigen load ligt te schuiven.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik krijg naderhand ook nog een paar keer een stijfje.
HAHAquote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef 1marcelfilms het volgende:
waarom ben il geen lwa;oteotsu ser
Dat is echt een goddelijk gevoel.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar, zeker wanneer je al vrij snel weer paringsbelust bent en je blind van drive weer in je eigen load ligt te schuiven.
Damn, nu alweer al die verhaaltjes panzie?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ha Notermans, you're flying with Knalpoes Airways Ltd.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef 1marcelfilms het volgende:
waarom ben il geen lwa;oteotsu ser
Huh?quote:
Whaha idd yang enzo staan er nu ook. Wat is deze.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?die yang wel, en nog een paar die later kwamen maar jij niet?
Godverdomme heb je hem ook weerquote:Op donderdag 25 april 2013 08:59 schreef bloodysunday het volgende:
Van mij mag er een klamme voorjaarspoes op me wakker worden, wat is je probleem?
Ik blow zoveel dat ik binnen 8 seconden een kommetje vol (handen) kan opvangen om vervolgens een zaadballet op haar strakke buik te maken. Fucking hot, helemaal wanneer het gaat opdrogen.quote:
Ben weer on-cycle brah, hello 4x zoveel testosteron.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn, nu alweer al die verhaaltjes panzie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |