kutaightquote:Op donderdag 25 april 2013 00:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
je kan het
midnightssnacks zijn supergoed voor je
Je kunt het hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
Heb nog een stuk chocoladetaart in de koelkast, twijfel of ik 'm nu op ga eten of niet.
Haha jij bent echt gekquote:
Heb de taart weggegooid en ga nu 100 sit-ups doen.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
LOL mn chloro paint staat in haar fobo![]()
![]()
Held
wow kan je datquote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb de taart weggegooid en ga nu 100 sit-ups doen.
al jaren, wacht nog steeds op de 1e like.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef aight1 het volgende:
zitten jullie ook altijd in spanning af te wachten als je iets post op facebook
en dan bij elke like een beetje vrolijker worden
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb de taart weggegooid en ga nu 100 sit-ups doen.
Hang gewoon een stuk taart boven me, ga als een malle dan.quote:
oh sterktequote:Op donderdag 25 april 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
al jaren, wacht nog steeds op de 1e like.
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op donderdag 25 april 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
al jaren, wacht nog steeds op de 1e like.
[ afbeelding ]
100 hapjesquote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hang gewoon een stuk taart boven me, ga als een malle dan.
Komt goed, had al eens een reactie, maar dat was van iemand die mis had geklikt. Telt toch een beetjequote:
Zat een keer mobiel op Facebook, beetje scrollen met m'n witte iPhone 5, je weet, had ik opeens per ongeluk iemands statusupdate geshared.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt goed, had al eens een reactie, maar dat was van iemand die mis had geklikt. Telt toch een beetje
Oh ik heb echt al 50 statussen geliked tijdens scrollen onder invloed van alcoholquote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat een keer mobiel op Facebook, beetje scrollen met m'n witte iPhone 5, je weet, had ik opeens per ongeluk iemands statusupdate geshared.
Precies, hopelijk kan je daar hoop uit putten.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt goed, had al eens een reactie, maar dat was van iemand die mis had geklikt. Telt toch een beetje
"Vanmiddag oma begravenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh ik heb echt al 50 statussen geliked tijdens scrollen onder invloed van alcohol
rare situaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |