Ik werd vandaag toegevoegd door de schoonmoeder van mn ex.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat een keer mobiel op Facebook, beetje scrollen met m'n witte iPhone 5, je weet, had ik opeens per ongeluk iemands statusupdate geshared.
accepteren en smerige leugens over je ex vertellen.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd vandaag toegevoegd door de schoonmoeder van mn ex.The fuck.
Was haar 5e vriend.
Ik dacht dat je bedoelde dat je de 5e vriend van je ex wasquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd vandaag toegevoegd door de schoonmoeder van mn ex.The fuck.
Was haar 5e vriend.
whahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
accepteren en smerige leugens over je ex vertellen.
is ook wel prima op z'n tijdquote:Op donderdag 25 april 2013 00:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
whahaha![]()
neh mn ex was wel lief. Alleen net een zak bevroren doperwten in bed.
misschien moet ik dit posten op de FB van de schoonmoeder van mn ex.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
whahaha![]()
neh mn ex was wel lief. Alleen net een zak bevroren doperwten in bed.
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Sorry chlo. Maar je bent sowieso al oogverblindend
WOWquote:Op donderdag 25 april 2013 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die hebben een fok relatie sinds gisteren, niet meegemaakt?
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die hebben een fok relatie sinds gisteren, niet meegemaakt?
10 posts per dag in crewforaquote:Op donderdag 25 april 2013 00:32 schreef aight1 het volgende:
haha chloro heeft een hoger postgemiddelde dan ik
wat een nerd xd
Ligt aan het geslacht van de bezitter van de anus.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
een man die zijn vaandel in volle glorie laat verdwijnen in andermans anus is gay.
Mja ik dacht zal ik andermans anus neerzetten maar mja mja zijwieltjes he.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan het geslacht van de bezitter van de anus.
Crewfora waar jij niet in kunt.quote:
zo scherp ben ik niet meer deze avond. Jij wint.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja ik dacht zal ik andermans anus neerzetten maar mja mja zijwieltjes he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |