blind wellicht? nee doe ik niet expres ben geen meeloperquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben je blind of doe je dit expres, gister ook al.
Allerliefste nootjes, zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn vuig-doch aantrekkelijke-UI in de op te tyfen?quote:
Done. Netjes gevraagdquote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Allerliefste nootjes, zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn vuig-doch aantrekkelijke-UI in de op te tyfen?
Niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
blind wellicht? nee doe ik niet expres ben geen meeloper
Daardoor mis je wel vaak veel, iddquote:
Dit idee komt van dwcquote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer vieze vingers, zou wat zijn zeg.
Lijken op condooms voor Aziaten ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Done. Netjes gevraagd
Maar het klopt nu niet meer
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ik twijfel nu weer om hem weg te halen:)quote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
Klopt prima, formaat naar status.
Maar dat doe je niet omdat je stiekem wel een klein beetje liefde voor me voelt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok ik twijfel nu weer om hem weg te halen:)
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nasty idd. ook altijd dezelfde personen die de controller vol chocola weer terug gaven.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"
[ afbeelding ]vroeger tijdens het gamen.
Knowdatfeel. Mijn buurjongen is ook zo'n smeerlap. Ik zeg gewoon dat hij z'n handen eerst moet wassen anders mag die niet spelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"
[ afbeelding ]vroeger tijdens het gamen.
| 1 | [img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/362896/Zombieclown.gif[/img] |
| 1 | [img][img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/362896/Zombieclown.gif[/img] |
Gefixt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet omdat je stiekem wel een klein beetje liefde voor me voelt.
Thanks broddaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet je in plaats van [img] -> [img=46,46] gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |