Dom van jequote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nah, beetje overschatting van mijzelf, denk ik eerder. Ging te snel door de vragen heen, toen ik zag hoe makkelijk het was dacht ik, och dit lukt allemaal welNiet dus
TR gedaanquote:
Dus dat, ja. Daarom hoop ik ook echt dat het nu beter gaat.quote:
Nou en, ik doe niks wat verboden isquote:
Ja iddquote:Op donderdag 25 april 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net die paar goed gemaakt dushad ik ook vaak, dat soort cijfers
en anders gelijk een 3
Jouw moeder is zo dik dat als ze op een forum post ze tussen elke zin 18 witregels nodig heeft hehehequote:
Gezakt op niet slikken?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iddHad ik erge mazzel mee
. Maar helaas had ik het mondeling examen toen weer verneukt. come the fuck on, voor hij aan het eind van z'n zin is ben ik de som die ik moest uitschrijven alweer vergeten
.
Ja hallo hij hield echt zo'n verhaaltje he van bijvoorbeeld met kansrekenen ofzo, in de eerste vaas zitten 3 blauwe knikkers, 4 zwarte knikkers en 2 witte knikkers, en in de tweede vaas zitten blablabla.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezakt op niet slikken?
Maar, ik hoor het al wel weer... geheugen issues![]()
Dat ziet er fucking chill uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik als ik naar bed ga:
[ afbeelding ]
Ja hallo dan schrijf je toch gelijk mee?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hallo hij hield echt zo'n verhaaltje he van bijvoorbeeld met kansrekenen ofzo, in de eerste vaas zitten 3 blauwe knikkers, 4 zwarte knikkers en 2 witte knikkers, en in de tweede vaas zitten blablabla.
The fuck.
quote:
ja nee, was gewoon slecht geregeldquote:Op donderdag 25 april 2013 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hallo dan schrijf je toch gelijk mee?
[..]
ja neequote:Op donderdag 25 april 2013 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja nee, was gewoon slecht geregeld.
Jouw moeder is zo lelijk dat haar gezicht verbouwen nog meer kost dan de verbouwing van een paleis Soestdijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo dik dat als ze op een forum post ze tussen elke zin 18 witregels nodig heeft hehehe
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo lelijk dat haar gezicht verbouwen nog meer kost dan de verbouwing van een paleis Soestdijk.
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik als ik naar bed ga:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo lelijk dat haar gezicht verbouwen nog meer kost dan de verbouwing van een paleis Soestdijk.
Hoe vraag je dat?quote:
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast wat heb jij met da erik?dat is toch die dikkige harige vent van de herenliefde?
Wist niet dat je van de Nubierliefde was. En in de Melkweg kom ik nooit.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik heb alleen CB op whatsapp, ivm dat feestje in de Melkweg toen. Maar ik vind fokkers op FB eigenlijk wel meer dan genoeg
blind wellicht? nee doe ik niet expres ben geen meeloperquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ben je blind of doe je dit expres, gister ook al.
Allerliefste nootjes, zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn vuig-doch aantrekkelijke-UI in de op te tyfen?quote:
Done. Netjes gevraagdquote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Allerliefste nootjes, zou je zo vriendelijk willen zijn om mijn vuig-doch aantrekkelijke-UI in de op te tyfen?
Niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
blind wellicht? nee doe ik niet expres ben geen meeloper
Daardoor mis je wel vaak veel, iddquote:
Dit idee komt van dwcquote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer vieze vingers, zou wat zijn zeg.
Lijken op condooms voor Aziaten ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Done. Netjes gevraagd
Maar het klopt nu niet meer
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ik twijfel nu weer om hem weg te halen:)quote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
Klopt prima, formaat naar status.
Maar dat doe je niet omdat je stiekem wel een klein beetje liefde voor me voelt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok ik twijfel nu weer om hem weg te halen:)
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nasty idd. ook altijd dezelfde personen die de controller vol chocola weer terug gaven.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"
[ afbeelding ]vroeger tijdens het gamen.
Knowdatfeel. Mijn buurjongen is ook zo'n smeerlap. Ik zeg gewoon dat hij z'n handen eerst moet wassen anders mag die niet spelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"
[ afbeelding ]vroeger tijdens het gamen.
| 1 | [img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/362896/Zombieclown.gif[/img] |
| 1 | [img][img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/362896/Zombieclown.gif[/img] |
Gefixt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet omdat je stiekem wel een klein beetje liefde voor me voelt.
Thanks broddaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet je in plaats van [img] -> [img=46,46] gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |