Net die paar goed gemaakt dusquote:Op donderdag 25 april 2013 11:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had een dikke blackout bij wiskunde en heel veel vragen niet gemaakt maar had toch nog een 5,9 ik dacht echt wtf is this kind of sorcery![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |