Niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
blind wellicht? nee doe ik niet expres ben geen meeloper
Daardoor mis je wel vaak veel, iddquote:
Dit idee komt van dwcquote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer vieze vingers, zou wat zijn zeg.
Lijken op condooms voor Aziaten ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thnx.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Done. Netjes gevraagd
Maar het klopt nu niet meer
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ik twijfel nu weer om hem weg te halen:)quote:Op donderdag 25 april 2013 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
Klopt prima, formaat naar status.
Maar dat doe je niet omdat je stiekem wel een klein beetje liefde voor me voelt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok ik twijfel nu weer om hem weg te halen:)
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"quote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nasty idd. ook altijd dezelfde personen die de controller vol chocola weer terug gaven.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"
[ afbeelding ]vroeger tijdens het gamen.
Knowdatfeel. Mijn buurjongen is ook zo'n smeerlap. Ik zeg gewoon dat hij z'n handen eerst moet wassen anders mag die niet spelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:34 schreef wise het volgende:
[..]
"he gast, past mij de controller eens. Ik kan em wel verslaan"
[ afbeelding ]vroeger tijdens het gamen.
| 1 | [img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/362896/Zombieclown.gif[/img] |
| 1 | [img][img=46,46]http://i.fok.nl/usericons/362896/Zombieclown.gif[/img] |
Gefixt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet omdat je stiekem wel een klein beetje liefde voor me voelt.
Thanks broddaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Moet je in plaats van [img] -> [img=46,46] gebruiken.
Baas.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ code verwijderd ]
niet
[ code verwijderd ]
Baas.quote:
Maat van mij ookquote:Op donderdag 25 april 2013 11:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Knowdatfeel. Mijn buurjongen is ook zo'n smeerlap. Ik zeg gewoon dat hij z'n handen eerst moet wassen anders mag die niet spelen.
Autistquote:Op donderdag 25 april 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maat van mij ookaltijd vieze vette kleffe vingers... heb 5 controllers, serieus 1 voor mijzelf die ik alleen hanteer
om dit soort redenen.
hahahahhhaahah ;pquote:
Dat idee heb ik ook somsquote:
No problem. Gisteren nog jouw tilapia gebakken. Het enige is dat het blijft aankoeken, erg vervelend. Doe er genoeg olie in vind ik en meer wil ik er niet indoen. Gevolg is ook dat de vis breekt en ik uiteindelijk alles in stukjes moest hakken waarna ik het vervolgens met knoflook en citroen geroerd heb. Hoe voorkom ik dit en kun je het recept precies uitschrijven (in PM of zo)?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |