Baas.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ code verwijderd ]
niet
[ code verwijderd ]
Baas.quote:
Maat van mij ookquote:Op donderdag 25 april 2013 11:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Knowdatfeel. Mijn buurjongen is ook zo'n smeerlap. Ik zeg gewoon dat hij z'n handen eerst moet wassen anders mag die niet spelen.
Autistquote:Op donderdag 25 april 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maat van mij ookaltijd vieze vette kleffe vingers... heb 5 controllers, serieus 1 voor mijzelf die ik alleen hanteer
om dit soort redenen.
hahahahhhaahah ;pquote:
Dat idee heb ik ook somsquote:
No problem. Gisteren nog jouw tilapia gebakken. Het enige is dat het blijft aankoeken, erg vervelend. Doe er genoeg olie in vind ik en meer wil ik er niet indoen. Gevolg is ook dat de vis breekt en ik uiteindelijk alles in stukjes moest hakken waarna ik het vervolgens met knoflook en citroen geroerd heb. Hoe voorkom ik dit en kun je het recept precies uitschrijven (in PM of zo)?quote:
Je werkt niet eens tot zondag joh.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik die extra stokbroden moet bakken omdat ze in de bonus zijn
Je bakt te hoog man. Je moet het rustig op een laag pitje bakken... veel lekkerder en dan heb je weinig tot geen aankoeking.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No problem. Gisteren nog jouw tilapia gebakken. Het enige is dat het blijft aankoeken, erg vervelend. Doe er genoeg olie in vind ik en meer wil ik er niet indoen. Gevolg is ook dat de vis breekt en ik uiteindelijk alles in stukjes moest hakken waarna ik het vervolgens met knoflook en citroen geroerd heb. Hoe voorkom ik dit en kun je het recept precies uitschrijven (in PM of zo)?
Nee maar heb dinsdag wel de hele dag gewerktquote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je werkt niet eens tot zondag joh.
feitelijk wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je werkt niet eens tot zondag joh.
Fifa of CoD?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb 3 van mijn 4 controllers gesloopt. En mijn playstation ook
so classyquote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
hahaha, ik snuit mijn neus, komen er gewoon stukje ei uit uit mn keel wtf.
Yeah, had ik ook totdat ik de hele linkerkant kapot geslagen heb door fifa.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
serieus 1 voor mijzelf die ik alleen hanteerom dit soort redenen.
Bij mij gaan die pookjes vaak stuk door call of dutyquote:Op donderdag 25 april 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, had ik ook totdat ik de hele linkerkant kapot geslagen heb door fifa.Kan er nog wel mee spelen. Nieuwe is wel nodig.
Hardop.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ah, ik deed het op middel vuur. Wanneer voeg je de knoflook en citroen erbij dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bakt te hoog man. Je moet het rustig op een laag pitje bakken... veel lekkerder en dan heb je weinig tot geen aankoeking.
Soms beter dan ik zou willenquote:
Zwaar leven heb jij. Hou je het nog wel vol?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar heb dinsdag wel de hele dag gewerkt
Nee, ik wil juist meer werken.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zwaar leven heb jij. Hou je het nog wel vol?
Mannen die niet kunnen koken.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ah, ik deed het op middel vuur. Wanneer voeg je de knoflook en citroen erbij dan?
Fifa. Dat valt serieus wel mee. Maar mijn ps leest ineens geen cd's meer, en ik heb er niet mee gegooid. Schijnt vaker voor te komen.quote:
Voor het bakken al, gooi de vis in een bakje met olijfolie, knoflook, citroen en dille of tijm altijd in de war met die 2.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hardop.
[..]
Ah, ik deed het op middel vuur. Wanneer voeg je de knoflook en citroen erbij dan?
Hahaha.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik die extra stokbroden moet bakken omdat ze in de bonus zijn
Hebben jullie ook wel eens dat die controllers zo'n ziekte hebben dat hij uit zichzelf allemaal gekke shit gaat doen met bijv. fifa?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, had ik ook totdat ik de hele linkerkant kapot geslagen heb door fifa.Kan er nog wel mee spelen. Nieuwe is wel nodig.
Whehehequote:Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Fifa. Dat valt serieus wel mee. Maar mijn ps leest ineens geen cd's meer, en ik heb er niet mee gegooid. Schijnt vaker voor te komen.
Mijn controllers zijn een ander verhaal
Ben ik ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 11:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
[..]
Wist niet dat je van de Nubierliefde was. En in de Melkweg kom ik nooit.DM me maar.
als je je vis laat aankoeken dan kan je niet echt bijster goed kokenquote:Op donderdag 25 april 2013 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zulke conclusies trekken uit enkel de bovenstaande informatie.
Dille. Tijm is een veels te sterke smaak man. graag gedaanquote:Op donderdag 25 april 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor het bakken al, gooi de vis in een bakje met olijfolie, knoflook, citroen en dille of tijm altijd in de war met die 2.
Ff marineren, laten staan... dan beetje boter in de pan heet laten worden en dan op een zacht vuurtje bakken en regelmatig omdraaien.
Voor Zoskquote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer vieze vingers, zou wat zijn zeg.
Moet hem ff laten maken, maar ben een beetje lui. Maar ik mis fifa welquote:Op donderdag 25 april 2013 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Whehehekan mij wel inhouden gelukkig
Kut van die lader dat ie niet meer leest.
zeker eitwitquote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
okquote:
Ja, ik weet het wel als ik bezig ben, dan pak ik het goeie potje welquote:Op donderdag 25 april 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als je je vis laat aankoeken dan kan je niet echt bijster goed koken
[..]
Dille. Tijm is een veels te sterke smaak man. graag gedaan.
als ik em daarna mag bekleden met jouw rosbiefquote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal ik eens ciabatta uit mn neus snuiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |