Pas na het huwelijk, dus weet ik nog niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie seks?
Ja, het is 1 week in de 7 weken. Een hele week. En daar krijg ik 150 eu per keer voor. Zelfs als er niet word gebeld.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet, echter krijg je daar ook extra voor neem ik aan.
Zij iedere keer als hij nachtdienst heeft en hij de andere keren.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Potloodvisquote:
Oh wel een hele nette vergoeding, zou niet klagen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, het is 1 week in de 7 weken. Een hele week. En daar krijg ik 150 eu per keer voor. Zelfs als er niet word gebeld.
Voor elke minimaal kwartier kan ik een uur schrijven die 200% uit betaald wordt en er ook nog een uur verlof voor krijg.. Dus wel bazenregeling.
Echter, om 4 uur s'nachts gebeld worden en dan gelijk aan het werk vanuit bed is kak.
Zosk en ik hebben geen seks meer.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deel onze privé niet hier.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zosk en ik hebben geen seks meer.
Klopt en toch klaag ikquote:Op donderdag 25 april 2013 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh wel een hele nette vergoeding, zou niet klagen.Zeker niet als het niet vaak voorkomt.
![]()
Ja nu beantwoord jij mijn vraag gewoonquote:
Dacht dat jij kwart Russisch was.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt en toch klaag iklekker hollandsch van mij.
Nee, ben 1 tiende slavisch en 3 tiende Tjetjeens.quote:
En 3/5 Nederlands?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ben 1 tiende slavisch en 3 tiende Tjetjeens.
Ze noemen jou ook wel de Groninger Bomberquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ben 1 tiende slavisch en 3 tiende Tjetjeens.
Nee gewoon de restquote:
Godver, nu moest ik echt fucking hard lachenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Spelen met privé - 1 week
Spelen met Lamon - 2 maanden
[ afbeelding ]
Niet het was Yuri's vraagquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nu beantwoord jij mijn vraag gewoon
Ja maar mijn familie zegt dat ik een goeie jongen ben en het dus gelogen is.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze noemen jou ook wel de Groninger Bomber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |