romantischcadeau.nl?! Tering, Zosk.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef Zosk het volgende:
http://www.romantischcadeau.nl/fletcher-hotel-amsterdam.html nog dichterbij Vas.
Fucking lelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 12:43 schreef Zosk het volgende:
http://www.romantischcadeau.nl/fletcher-hotel-amsterdam.html nog dichterbij Vas.
Ben gewoon aan het rondkijken.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
romantischcadeau.nl?! Tering, Zosk.![]()
Waarom?quote:
Sick. Beetje op bed kunnen rukken terwijl je vriendin in die steamy douchecabine loopt te dartelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
De site wel ja.
Dit toch niet?
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad ook een optie.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sick. Beetje op bed kunnen rukken terwijl je vriendin in die steamy douchecabine loopt te dartelen.
Ga een weekendje naar Londen dan of zo.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef Zosk het volgende:
Bijna drie jaar samen dus moet wel iets verzinnen.
Ja, kan. Maar ze gaat binnenkort al drie weken naar Zweden.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga een weekendje naar Londen dan of zo.
Ja, nou en?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar ze gaat binnenkort al drie weken naar Zweden.
Kan, maar moet op de kleintjes letten hehe.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef Chloroform het volgende:
Ja, godtering, plan het dan voor als ze terug is.
Brussel? Antwerpen? Parijs?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan, maar moet op de kleintjes letten hehe.Moet op korte termijn een nieuwe auto kopen én verhuizen.
Nee, alle drie niet. Toch bedankt voor het meedenken. :$quote:
Klinkt gezellig.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef Zosk het volgende:
Bijna drie jaar samen dus moet wel iets verzinnen.
Zal je nog eens helpen.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, alle drie niet. Toch bedankt voor het meedenken. :$
Inb4 dan zoek het lekker uit / oké laat maar / ja dag / oké / hjb / doei etc
Groeide jij ook maar eens hèquote:Op donderdag 25 april 2013 12:49 schreef Panzermaus het volgende:
Wow ik moet zo echt even een schaar fixen en naar de toiletten sneaken, ging net achterover zitten en bespeurde massive attack vanokselhaar
. Zo kan ik vanavond niet uit eten.
Dit is bizar, die shit groeit zo snel ineens.
Jammer dit.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jonge lees gewoon goedquote:Op donderdag 25 april 2013 12:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooooooh. Zei dat dan kutnoot. Ik deed het tijdens het bakken.Vandaag barbecueën dus ik probeer het morgen weer. Heb ook nog wel een ziek lekker tilapia recept voor je.
quote:
Wow lol :Squote:
Oh, ik wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Why? Ik heb nog geen nadelen van mijn lengte mogen ondervinden.
Lul niet, jij elke keer met je: mannen van onder de 1.80 moeten meer moeite doenblablabla PUA dit PUA datquote:Op donderdag 25 april 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Why? Ik heb nog geen nadelen van mijn lengte mogen ondervinden.
Wat een kutnummer, heb het wel helemaal afgeluisterd en de hele tijd commentaar gehad hier.quote:
Jeetje.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat een kutnummer, heb het wel helemaal afgeluisterd en de hele tijd commentaar gehad hier.
Nou en. Serieus, wat is je punt. Als je een beetje leuke vrouwen wil moet je sowieso al van goeden huize komen en meer te bieden hebben dan alleen je lichaam.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lul niet, jij elke keer met je: mannen van onder de 1.80 moeten meer moeite doenblablabla PUA dit PUA dat.
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef Zosk het volgende:
Niet van jouw lengte overigens, die voelt echt precies goed.
Nou ja jij bent inderdaad een schot in de roos dan, chapeau.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou en. Serieus, wat is je punt. Als je een beetje leuke vrouwen wil moet je sowieso al van goeden huize komen en meer te bieden hebben dan alleen je lichaam.
Gvd.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, smaken verschillen. Ben wel benieuw naar jouw smaak.
Waar is Germano eigenlijk?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ja jij bent inderdaad een schot in de roos dan, chapeau.
Bedankt, zal het als een observatie in plaats van een compliment opnemen. Want die heb ik al genoeg gehoord.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ja jij bent inderdaad een schot in de roos dan, chapeau.
Hoe vaak zie je elkaar in een jaar?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:48 schreef Zosk het volgende:
Nog nooit samen geweest op zulke dagen, iedere keer zij in Zweden en ik in Nederland, nu weer dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |