Zal je eens een zin geven.quote:
Neequote:Op donderdag 25 april 2013 12:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet ook een klein beetje van hem? :S Heb je nooit gehoord van delen of zo? :S
Akersloot, dat is niet ver. Ik kom je opzoekenquote:Op donderdag 25 april 2013 12:33 schreef Zosk het volgende:
http://www.hotelakersloot.nl/nl/kamers/zwembad-suite/
"Niet duiken".
Joh, echt?
129 km, 1 hour 18 mins In current traffic: 1 hour 19 mins - A2 and A9quote:Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Akersloot, dat is niet ver. Ik kom je opzoeken
Ja voor mij dan godverdomme kutquote:Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
129 km, 1 hour 18 mins In current traffic: 1 hour 19 mins - A2 and A9
Een beetje te goed ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kent me onderhand wel een beetje, toch?
Heb je er iets van gezegd?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Deed net mijn raam open en keek beetje het park in. Zie ik een eend met eendenkuikentjes.En opeens kwam er een kraai langs vliegen en die pikte zo een eendenkuikentje.
![]()
![]()
![]()
!!!!
Zielig.
Hij pikte hem met z'n snavel of hij pikte als in kidnappen?quote:Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Deed net mijn raam open en keek beetje het park in. Zie ik een eend met eendenkuikentjes.En opeens kwam er een kraai langs vliegen en die pikte zo een eendenkuikentje.
![]()
![]()
![]()
!!!!
Zielig.
Nee, maar moet beetje huilen nu.quote:
Kidnappen!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij pikte hem met z'n snavel of hij pikte als in kidnappen?
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar moet beetje huilen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |