abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125714274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef wise het volgende:

[..]

deze man
[ afbeelding ]
Dat is helemaal geen man.
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:30:43 #177
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_125714277
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef Zosk het volgende:

[..]

Eindelijk, een zin.
Zal je eens een zin geven.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_125714301
quote:
15s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Zal je eens een zin geven.
Bedankt hiervoor.
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:31:48 #179
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125714315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:27 schreef Zosk het volgende:

[..]

Niet ook een klein beetje van hem? :S Heb je nooit gehoord van delen of zo? :S
Nee :)
pi_125714335
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee :)
Altijd hetzelfde met die. :)
Welkom op FOK!
pi_125714364
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:35:03 #182
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125714414
quote:
Akersloot, dat is niet ver. Ik kom je opzoeken
pi_125714456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Akersloot, dat is niet ver. Ik kom je opzoeken
129 km, 1 hour 18 mins In current traffic: 1 hour 19 mins - A2 and A9
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:36:36 #184
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125714478
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef Zosk het volgende:

[..]

129 km, 1 hour 18 mins In current traffic: 1 hour 19 mins - A2 and A9
Ja voor mij dan godverdomme kut
pi_125714482
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja voor mij dan godverdomme kut
Snap ik ook wel. :D :')
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:37:06 #186
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125714496
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef Zosk het volgende:

[..]

Snap ik ook wel. :D :')
Kom je dan bijdehand doen
pi_125714530
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Kom je dan bijdehand doen
Je kent me onderhand wel een beetje, toch? :)
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:39:02 #188
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125714551
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:38 schreef Zosk het volgende:

[..]

Je kent me onderhand wel een beetje, toch? :)
Een beetje te goed ja.
pi_125714556
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Een beetje te goed ja.
Pardon?
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:39:49 #190
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125714586
quote:
15s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef Zosk het volgende:

[..]

Pardon?
;)
pi_125714588
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:39 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

;)
:)
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:40:53 #192
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_125714621
Deed net mijn raam open en keek beetje het park in. Zie ik een eend met eendenkuikentjes. O+ En opeens kwam er een kraai langs vliegen en die pikte zo een eendenkuikentje. :o :o :o :o!!!!

Zielig. ;(
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_125714628
quote:
9s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Deed net mijn raam open en keek beetje het park in. Zie ik een eend met eendenkuikentjes. O+ En opeens kwam er een kraai langs vliegen en die pikte zo een eendenkuikentje. :o :o :o :o!!!!

Zielig. ;(
Heb je er iets van gezegd?
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:42:07 #194
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125714657
quote:
9s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Deed net mijn raam open en keek beetje het park in. Zie ik een eend met eendenkuikentjes. O+ En opeens kwam er een kraai langs vliegen en die pikte zo een eendenkuikentje. :o :o :o :o!!!!

Zielig. ;(
Hij pikte hem met z'n snavel of hij pikte als in kidnappen? :')
  donderdag 25 april 2013 @ 12:42:29 #195
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_125714672
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:41 schreef Zosk het volgende:

[..]

Heb je er iets van gezegd?
Nee, maar moet beetje huilen nu.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_125714676
Vas :')!!!
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:42:40 #197
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_125714680
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Hij pikte hem met z'n snavel of hij pikte als in kidnappen? :')
Kidnappen! ;(
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_125714690
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nee, maar moet beetje huilen nu.
Begrijpelijk.
Welkom op FOK!
  donderdag 25 april 2013 @ 12:42:53 #199
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_125714691
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:42 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Kidnappen! ;(
:o Kutbeest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')