Ik ook hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wilde deze opmerking ook maken maar zag er toch maar vanaf omdat ik hem te makkelijk vond
Gewoon altijd doen, hoe makkelijk ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wilde deze opmerking ook maken maar zag er toch maar vanaf omdat ik hem te makkelijk vond
Heb geen rosbiefquote:Op donderdag 25 april 2013 11:48 schreef wise het volgende:
[..]
als ik em daarna mag bekleden met jouw rosbief
alle donkere vrouwen hebben rosbief hoor, vraag maar aan Nutzquote:
luck met wat¿quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
IK GA NAAR SCHOOL! Wish me luck schatteboutjes (ja jij ook Zosk)
quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
succesquote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
luck gewisht.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Hehe.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Vind ik wel romantisch van je, dat je tijdens het poepen aan veer denkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehe.
Succes, was serieus over het duimen.
Dadelijk sowieso tijdens het poepen, beetje afkicken van mijn telefoon voor de verandering.
waarom zou je?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hehe.
Succes, was serieus over het duimen.
Dadelijk sowieso tijdens het poepen, beetje afkicken van mijn telefoon voor de verandering.
Ik ben echt totaal niet romantisch, dus dit is een compliment.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik wel romantisch van je, dat je tijdens het poepen aan veer denkt.
Is goed, DM je adres maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij je telefoon dan maar, ik moet nog een paar weken zonder de mijne.
Nee, houdoe.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stuur maar naar het postkantoor.
Waarom?!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef mij je telefoon dan maar, ik moet nog een paar weken zonder de mijne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |