Dat weet je niet, je kent haar niet.quote:
Ja vind ik ook manquote:
hem/haarquote:Op donderdag 25 april 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je kent haar niet.
Ik denk wel echt een haar, maar wel een die op een hem lijkt. hahaquote:
hahahahhhaahah ;pquote:Op donderdag 25 april 2013 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk wel echt een haar, maar wel een die op een hem lijkt. haha
hahaha
Nee maar het is wel een kutwijf dat ze opeens verdwenen wasquote:Op donderdag 25 april 2013 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je kent haar niet.
Weet je niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een kutwijf dat ze opeens verdwenen was
Is met alle fakers tot nu toe zo.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een kutwijf dat ze opeens verdwenen was
Niet, chlo hangt hier nog steeds.quote:
quote:
Als je in je uppie bent hoef je toch niet te faken?quote:
Elke man met een pc en internet kan dat.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
Zijn jullie het eens met de stelling dat een echte man met twee handen kan fappen?
Maar dat maakt het niet lekkerder of beter hoor. Hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
Zijn jullie het eens met de stelling dat een echte man met twee handen kan fappen?
Er zijn ook mensen die maar 1 hand hebben. Hoef je niet gelijk een vrouw te zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
Met zowel links als rechts? maar waarom zou je met links doen als je rechts bent? :Squote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke man met een pc en internet kan dat.
Wel man afwisseling. Voel me altijd zieke player als ik met 2 verschillende handen op 1 dag fapquote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet lekkerder of beter hoor. Hoor.
Oh dacht tegelijk :squote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wel man afwisseling. Voel me altijd zieke player als ik met 2 verschillende handen op 1 dag fap![]()
![]()
Jawel, dan zit ik voor de webcam.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je in je uppie bent hoef je toch niet te faken?
muis besturen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Met zowel links als rechts? maar waarom zou je met links doen als je rechts bent? :S
quote:
Ik kan het ook met mijn voeten.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
neh.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? dan finish je toch alsnog wel met de voorkeurshand?
Jij masturubudeert maar met 1 hand?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? dan finish je toch alsnog wel met de voorkeurshand?
BAD BITCHES LIKE ME IS HARD TO COME BYquote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
LET'S GO TO THE BEACH EACH LETS GO GET AWAY
Gewoon krultang kan bestquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Vage dreads
[ afbeelding ]
Hoorde haar op de radio vanochtend... ziekgeile stem
zou raken. als ze blijft zingen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Vage dreads
[ afbeelding ]
Gatverdamme, lijken wel van die ultiem lange nagelsquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Vage dreads
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gatverdamme, lijken wel van die ultiem lange nagels.
Haha nu je het zegtquote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anders niet?quote:
Ja i know, maar zie je niet zo vaak.quote:
Ze lijkt op Chaiquote:
Chai is gewoon een man en hij gebruikt deze vrouw haar foto's want zij is inmiddels overledenquote:
Kun jij de verleiding ook niet weerstaan om die dingen af te breken/knippen als je het zou kunnen? Ook al gaat die persoon dan huilen?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chai is gewoon een man en hij gebruikt deze vrouw haar foto's want zij is inmiddels overleden!!! diepgaande complot dit!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |