muis besturen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Met zowel links als rechts? maar waarom zou je met links doen als je rechts bent? :S
quote:
Ik kan het ook met mijn voeten.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:22 schreef Chai het volgende:
Zijn jullie het eens met de stelling dat een echte man met twee handen kan fappen?
neh.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? dan finish je toch alsnog wel met de voorkeurshand?
Jij masturubudeert maar met 1 hand?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? dan finish je toch alsnog wel met de voorkeurshand?
BAD BITCHES LIKE ME IS HARD TO COME BYquote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
LET'S GO TO THE BEACH EACH LETS GO GET AWAY
Gewoon krultang kan bestquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Vage dreads
[ afbeelding ]
Hoorde haar op de radio vanochtend... ziekgeile stem
zou raken. als ze blijft zingen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Vage dreads
[ afbeelding ]
Gatverdamme, lijken wel van die ultiem lange nagelsquote:Op donderdag 25 april 2013 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
Vage dreads
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gatverdamme, lijken wel van die ultiem lange nagels.
Haha nu je het zegtquote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Anders niet?quote:
Ja i know, maar zie je niet zo vaak.quote:
Ze lijkt op Chaiquote:
Chai is gewoon een man en hij gebruikt deze vrouw haar foto's want zij is inmiddels overledenquote:
Kun jij de verleiding ook niet weerstaan om die dingen af te breken/knippen als je het zou kunnen? Ook al gaat die persoon dan huilen?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Chai is gewoon een man en hij gebruikt deze vrouw haar foto's want zij is inmiddels overleden!!! diepgaande complot dit!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |