Slimme vent.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk ventje!!!
Kok stopt pesticide in plaats van saus in eten
Mmmmmmmmm billy piperquote:
Wowquote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of Allen is daadwerkelijk een chimeid, dan is Zosk dus een homoseksuele efeboseksuele trans-lover.
Dat is een hele mond vol.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Of Allen is daadwerkelijk een chimeid, dan is Zosk dus een homoseksuele efeboseksuele trans-lover.
Damn je zal het maar op je visitekaartje hebben staan.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zag een maand geleden wel een filmpje van een kok die op straat eten ter plekke klaarmaakte, die was ook aan het wokken voor een paar bouwvakkers. Gewoon in 2 minuten zo'n hele wok-2-walk-achtige maaltijd uit z'n mouw geschud voor iedereen, doe het hem niet naquote:Op donderdag 25 april 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk ventje!!!
Kok stopt pesticide in plaats van saus in eten
Volgens mij zitten er chinese meiden in deze SC. Correct me if i'm wrong.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:00 schreef Pharkus het volgende:
Welke chimi speelt er met zosks zen privé onderdelen?
Ja kloptquote:Op donderdag 25 april 2013 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zag een maand geleden wel een filmpje van een kok die op straat eten ter plekke klaarmaakte, die was ook aan het wokken voor een paar bouwvakkers. Gewoon in 2 minuten zo'n hele wok-2-walk-achtige maaltijd uit z'n mouw geschud voor iedereen, doe het hem niet na.
Ingrijpen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:09 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zelfmoordpoging.html
no reservations¿quote:Op donderdag 25 april 2013 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja klopt!! kijk wel eens zo'n kookprogramma op discovery world.. redelijk bekend programma... naam kwijt.
Maar dan gaat zo'n vent de wereld over gerechten proberen, zie je ook van die kleine karretjes met een wok er op en die lui maken vet snel op straat voor je neus een ziek mooi/lekkere maaltijd jonge
Haha.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:09 schreef Chai het volgende:
Hij gaat niet dood.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ingrijpen.En dan huilen als de gene die ingrijpt ook dood gaat.
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:11 schreef wise het volgende:
[..]
no reservations¿
anthony bourdain![]()
[ afbeelding ]
Ik vertrouw niks en niemand qua vrouw zijn, en al helemaal niet of ze chinees zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er chinese meiden in deze SC. Correct me if i'm wrong.
Heb het niet over dit filmpje.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat niet dood.Hij reageert gewoon heel snel en adequaat.
Nee, kutwijf.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik vertrouw niks en niemand qua vrouw zijn, en al helemaal niet of ze chinees zijn.
Is Juminelle ooit weer weder gezien trouwens?
goeden instinct die manquote:Op donderdag 25 april 2013 14:09 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |