Dan nog ruik je zo wat voor huidskleur ze hebben toch.. hahahalolquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak mezelf al af hoor je hoeft hem niet te helpen
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
teefje moet zich niet zo aanstellen. Sowieso, vrouwen die niet erkennen het zwakkere geslacht te zijn maar dan verbaasd zijn als ze een keer een rake klap van een vent krijgen.
Vrouwenlogica, volgens haar mag je dus ook pas commentaar op politici hebben als je het zelf beter kanquote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
DAT BEDOELDE IK TOCH OOK NIET, JEZUS. MOET DIT NOU IEDERE KEER OP DEZE MANIER, NOU?
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog ruik je zo wat voor huidskleur ze hebben toch.. hahahalol
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, volgens hen mag je ook pas commentaar op politici hebben als je het zelf beter kan.
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
DAT BEDOELDE IK TOCH OOK NIET, JEZUS. MOET DIT NOU IEDERE KEER OP DEZE MANIER, NOU?
kan je dat achteraf ruiken op je piemel?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij noemt me vrouw.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, volgens haar mag je dus ook pas commentaar op politici hebben als je het zelf beter kan.
Zegt meneer met z'n ranzig ruikende zweetoksels die meer typisch Hollands zijn dan stroopwafels en klompen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Net voor 5 minuten aanwezigheid 3 uur in de trein gezeten
Ja, precies drie weken nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ook wel hè, zo tegen je 25e.
Wa?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt meneer met z'n ranzig ruikende zweetoksels die meer typisch Holland dan stroopwafels en klompen.
wel aan je bed.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kan je dat achteraf ruiken op je piemel?
Geforceerd.quote:
Wat de fuck is dit?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt meneer met z'n ranzig ruikende zweetoksels die meer typisch Hollands zijn dan stroopwafels en klompen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |