Dan nog ruik je zo wat voor huidskleur ze hebben toch.. hahahalolquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak mezelf al af hoor je hoeft hem niet te helpen
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
teefje moet zich niet zo aanstellen. Sowieso, vrouwen die niet erkennen het zwakkere geslacht te zijn maar dan verbaasd zijn als ze een keer een rake klap van een vent krijgen.
Vrouwenlogica, volgens haar mag je dus ook pas commentaar op politici hebben als je het zelf beter kanquote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
DAT BEDOELDE IK TOCH OOK NIET, JEZUS. MOET DIT NOU IEDERE KEER OP DEZE MANIER, NOU?
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan nog ruik je zo wat voor huidskleur ze hebben toch.. hahahalol
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, volgens hen mag je ook pas commentaar op politici hebben als je het zelf beter kan.
Ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
DAT BEDOELDE IK TOCH OOK NIET, JEZUS. MOET DIT NOU IEDERE KEER OP DEZE MANIER, NOU?
kan je dat achteraf ruiken op je piemel?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij noemt me vrouw.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vrouwenlogica, volgens haar mag je dus ook pas commentaar op politici hebben als je het zelf beter kan.
Zegt meneer met z'n ranzig ruikende zweetoksels die meer typisch Hollands zijn dan stroopwafels en klompen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Net voor 5 minuten aanwezigheid 3 uur in de trein gezeten
Ja, precies drie weken nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag ook wel hč, zo tegen je 25e.
Wa?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt meneer met z'n ranzig ruikende zweetoksels die meer typisch Holland dan stroopwafels en klompen.
wel aan je bed.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kan je dat achteraf ruiken op je piemel?
Geforceerd.quote:
Wat de fuck is dit?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt meneer met z'n ranzig ruikende zweetoksels die meer typisch Hollands zijn dan stroopwafels en klompen.
Ik had een belangrijk gesprek in Amsterdam. Het duurde 5 minuten en ik kom uit Nijmegenquote:
Hoogstaande beslissing geweest toenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had een belangrijk gesprek in Amsterdam. Het duurde 5 minuten en ik kom uit Nijmegen
Zelf voor gekozen, maar toch gay.
Bek houden, downie.quote:
Of jij zit nu aan de meth of ik ben abuis, maar waar wil je heen?quote:
Ah, wel relaxed in de trein chillen toch.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had een belangrijk gesprek in Amsterdam. Het duurde 5 minuten en ik kom uit Nijmegen
2,65/10 voor je exit-strategie nu.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of jij zit nu aan de meth of ik ben abuis, maar waar wil je heen?
Was je wel een keer in een fatsoenlijke stad. Je had moeten blijven.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sowieso, eentje voor de toekomst. Altijd vooruitkijken, je competitie te slim af zijn. En gewoon op de allerbeste locatie wonen voor het minste geld.quote:
Oké.quote:
Gast ik ben compleet serieus ik snap niks van je rant man... je moet mij niet aanzien voor iemand die 'diepe grapjes' snaptquote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2,65/10 voor je exit-strategie nu.
U win some, u lose some.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sowieso, eentje voor de toekomst. Altijd vooruitkijken, je competitie te slim af zijn. En gewoon op de allerbeste locatie wonen voor het minste geld.
Soms wat nadelen zoals vandaag though
Ik ben geboren in Amsterdamquote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Was je wel een keer in een fatsoenlijke stad. Je had moeten blijven.
Getogen in Limburg?quote:
*seksquote:Op donderdag 25 april 2013 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
wel aan je bed.
Of waar je dan ook sex hebt.
Zeker, treinfitties en domme mensen bekijken is altijd dikke primaquote:Op donderdag 25 april 2013 13:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah, wel relaxed in de trein chillen toch.
Nee. Treinen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker, treinfitties en domme mensen bekijken is altijd dikke prima
Nee Utrecht, Nijmegen en Amsterdamquote:
Hey Chai, heb het zojuist expres goed getyptquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben jullie seks?
*trots*quote:Op donderdag 25 april 2013 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey Chai, heb het zojuist expres goed getypt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |