Kan je niet anders dan gelijk geven.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet naar gekeken, was nu niet meer boeiend
Goedengarpquote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dank voor het voorzetje Nuts.
HAHA JE WERKT OOK VOOR EEN NUTSBEDRIJF, WHAT A COINCIDENCE!
Anyways.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben je nu ook "geslaagt"?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet naar gekeken, was nu niet meer boeiend
quote:
zeker geen bh aan ookquote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Echt hoe cliche hiereen bende tuinmannen is bezig.. met 1 tuinvrouw erbij.. met tuinbroek en lesbokop
Er hangt sowieso niet veel, kan ik niet zien vanaf hier.quote:
Zo goed als. Even reactie op mijn portfolio afwachten. Als dat goed is moet ik eindgesprek doen en dan is het definitief klaarquote:
En dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo goed als. Even reactie op mijn portfolio afwachten. Als dat goed is moet ik eindgesprek doen en dan is het definitief klaar
opgeschore harses?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Echt hoe cliche hiereen bende tuinmannen is bezig.. met 1 tuinvrouw erbij.. met tuinbroek en lesbokop
En dat ook, jaquote:
New Xbox Console Will Be Revealed on May 21quote:Op donderdag 25 april 2013 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
'Naam voor volgende Call of Duty bekend'
Kom bijna klaar op al die reacties van verzuurde mensenel ke fu king keer weer
![]()
geweldig!!
meh.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
New Xbox Console Will Be Revealed on May 21![]()
![]()
ben benieuwd. maar bnag dat zal tegenvallen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
New Xbox Console Will Be Revealed on May 21![]()
![]()
..hoezo?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben benieuwd. maar bnag dat zal tegenvallen.
Wii:U is actually three times as good as the Xbox 720 with a 60 FPS.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |